• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2022 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2022 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.01.2022 08:03

Detail zákazky Z202125270

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2022 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2022 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.01.2022 08:03

Základné údaje

Z202125270

OF-229258

zrušená

Objednávateľ

00183067

TECHNICKÉ SLUŽBY BREZNO

Rázusova 16, Brezno, 97701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok

služby hromadného stravovania, stravné poukážky

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo stravných poukážok (cca mesačne) ks 1000 2900
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Doba platnosti stravných poukážok pre obdobie uvedené na každej stravnej poukážke
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr do 30 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok 1 x mesačne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Splatnosť faktúry 45 kalendárnych dní od doručenia faktúry
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote
Požadujeme raz mesačne dodanie požadovaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podľa objednávky, balíčkované v obálkach označených menom, osobným číslom zamestnanca a počtom kusov
Podanie objednávok na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom internetu
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčinom počtu stravných poukážok a nominálnou hodnotou stravnej poukážky v eurách
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a nominálnej hodnoty stravnej poukážky
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi; súčasťou faktúry je aj dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo jej súčasťou nebude dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty,objednávateľ má právo vrátiť faktúru.
Objednávateľ vráti dodávateľovi faktúru do 5 pracovných dní od jej doručenia na doplnenie alebo prepracovanie. V takomto prípade sa preruší lehota splatnosti a nová lehota splatnosti pre objednávateľa začne plynúť doručením opraveného alebo doplneného daňového dokladu.
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na plnenie záväzkov vyplývajúcich mu z tejto zmluvy. Cena za službu je záväzná počas trvania celého zmluvného vzťahu, t. j. aj pri zmene nominálnej hodnoty poukážky.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa
V prípade poškodenia stravných poukážok pri dodávke zo strany dodávateľa, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu stravných poukážok za nové stravné poukážky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v priebehu trvania zmluvy meniť nominálnu hodnotu dodávaných stravných poukážok v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a od schválenia rozpočtu objednávateľa na príslušný rok.
Objednávateľ je oprávnený v prípade potreby odobrať od dodávateľa väčšie množstvo stravných poukážok ako stanovené predpokladané množstvo z tejto zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní odo dňa doručenia objednávky
Predpokladané množstvá odberu sú určené v intervale minimálneho po maximálne množstvo odberu. Pre určenie celkovej ceny zákazky aj jednotkových cien jednotlivých položiek treba vziať do úvahy len maximálne množstvá! Minimálne množstvá odberu pre jednotlivé položky majú len informatívny charakter.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rázusova 16, Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

25.01.2022 08:00 — 31.12.2022 13:22

32 000,00 ks

104 000,00

104 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.01.2022 14:24

24.01.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 418
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS