• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.01.2022 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    13.01.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.01.2022 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.01.2022 15:05

Detail zákazky Z202125268

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.01.2022 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    13.01.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.01.2022 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.01.2022 15:05

Základné údaje

Z202125268

OF-248748

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6148113

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Repasované náplne do tlačiarní

tonery, tonerové náplne

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonerové náplne repasované
Funkcia
Predmetom zákazky je kúpa repasovaných náplní.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania.
Dodávateľ zabezpečí odber a ekologickú likvidáciu nepotrebných prázdnych tonerových kaziet.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner Canon 725 REPAS ks 2
Toner Canon C-EXV 39 REPAS ks 4
Toner Canon CRG731 Black - 6272B002 REPAS ks 5
Toner Canon CRG731 Cyan - 6271B002 REPAS ks 3
Toner Canon CRG731 Magenta - 6270B002 REPAS ks 3
Toner Canon CRG731 Yellow - 6269B002 REPAS ks 3
Toner Canon EP-27 REPAS ks 4
Toner Canon FX10 REPAS ks 15
Toner Canon č. 706 REPAS ks 2
Toner HP 7553X REPAS ks 8
Toner HP C4092A REPAS ks 7
Toner HP C7115X REPAS ks 20
Toner HP CB435A REPAS ks 10
Toner HP CB436A REPAS ks 180
Toner HP CE285A REPAS ks 80
Toner HP CE505X REPAS ks 4
Toner HP CF217A REPAS ks 12
Toner HP CF230X REPAS ks 180
Toner HP CF259A REPAS ks 280
Toner HP CF280X REPAS ks 20
Toner HP CF283A REPAS ks 180
Toner HP CF287X REPAS ks 2
Toner HP Q2612A REPAS ks 100
Toner HP Q2613X REPAS ks 180
Toner HP Q2624A REPAS ks 6
Toner HP Q5949A REPAS ks 6
Toner HP Q7551A REPAS ks 4
Toner Samsung SCX 4300 REPAS ks 4
Toner Toshiba 1550 REPAS ks 1
Toner XEROX 3020 REPAS ks 2
Toner XEROX PHASER 3300 (8000 str.) REPAS ks 8
Valec zobrazovací CF232A REPAS ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ prevezme nepotrebné prázdne náplne a zlikviduje ich v súlade v VZPP. Dodávateľ musí deklarovať objednávateľovi 100% zhodnotenie odpadu.
Dodávateľ musí preukázať narábanie a likvidáciu odpadu v súlade so zákonom o odpadoch, najmä registráciu v súlade s § 15 zákona o odpadoch na odpady druhu 080317 a 150106. Vzťahuje sa aj na subodávku. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Podmienkou renovácie je výmena fotovalca. Musí sa jednať o renováciu tonerov, nie kompatibilné. Cena musí byť stanovená bez ceny obalu, iba za renováciu.
Potrebná záruka používania originálneho, prípadne kompatibilného tonerového prachu. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodávať tovar do miesta plnenia na základe priebežných objednávok. Termín dodania: do 2 dní od obdržania objednávky
Periodicita zasielania objednávok: 2 x mesačne
Splatnosť faktúr: do 60 dní
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Potrebná záruka používania originálneho, prípadne kompatibilného tonerového prachu.
Táto kúpna zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov.
Záruka min. 12 mesiacov.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán je druhá strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Protikorupčná klauzula 1. Predávajúci sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať Platnú legislatívu zakazujúcu podplácanieverejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod, pranie špinavých peňazí, ato najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov:a)zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení,b) zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb vplatnom znení,c) zákon č. 307/2014 Z.z . o niektorých opatreniach
súvisiacich s oznamovaním protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov,d) zákon č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov .
Predávajúci sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu.
Predávajúci prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov,splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane Predávajúceho na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalšíchpovinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatímpeňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému, ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane, politickému kandidátovi
osobe, ktorá pôsobí v akomkoľvek orgáne zákonodarnej, správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre Kupujúceho alebo Predávajúceho akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti.
Predávajúci prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov,splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane Predávajúceho na plnení predmetu zmluvy a plneníďalších povinností podľa Zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenou činnosťou,navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávaní a/alebo v rámciúčasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky
Predávajúci sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto Zmluvy, zachovať súvisiacudokumentáciu v súlade s podmienkami tohto článku Zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom organizácie.
Predávajúci sa zaväzuje, že Kupujúcemu oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Predávajúceho uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel.
V prípade, ak Kupujúci písomne upozorní Predávajúceho na dôvodné podozrenie o porušení záväzku Predávajúceho vyplývajúceho z tejto protikorupčnej klauzuly alebo na rozpor s prehláseniami Predávajúceho uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule :a) Kupujúci je oprávnený pozastaviť plnenie z tejto Zmluvy, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia Predávajúceho a podobu, ktorú Kupujúci vzhľadom na zistenie relevantných skutočností považuje za nevyhnutnú. Predávajúci berie na vedomie a súhlasí s tým, že po dobu zisťovania skutočností nedôjde k vzniku akýchkoľvek povinností Kupujúceho voči
Predávajúcemu plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo Zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejto zmluvy. b) Predávajúci je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov a dokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu.
V prípade, ak Predávajúci poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly alebo sa ukáže jeho vyhlásenie nepravdivé Kupujúci je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou bez toho, aby Predávajúcemu vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Kupujúceho od Zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje, že poskytne Kupujúcemu v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú Kupujúcemu v súvislosti s porušením tejto Protikorupčnej klauzuly.
Ochrana osobných údajov. Predávajúci sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov, splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu ku Kupujúcemu, alebo ktoré sa podieľajú na plnení tejto Zmluvy (ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Kupujúcim ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy, a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov,
ktorým sa ruší smernica 46/ES a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Kupujúcemu. V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Predávajúci zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom „Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným na http://www.vesr.sk/sk/ochrana-osobnych- údajov .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. gen. M. Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

21.01.2022 09:48 — 20.01.2023 00:00

1,00 balík

10 383,00

10 383,00

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní. Uchádzač predloží rozpis jednotkových cien na konečnú sumu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.01.2022 13:16

13.01.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.01.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 33
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.01.2022 13:47 - Vstupná ponuka 10 382,00 € Cena bez DPH
13.01.2022 13:54 - Najvýhodnejšia ponuka 10 379,96 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS