31825249
Trnavská univerzita so sídlom v Trnave
Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Stravné lístky a dodanie stravných lístkov. |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,50 | ||
Počet lístkov v nominálnej hodnote 4,50 € | ks | 47 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravného lístka |
Typ stravnej poukážky | papierové |
Názov |
Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s predmetom zákazky vrátane dopravy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných lístkov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetky stravné lístky. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných lístkov alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
Stravné lístky budú u dodávateľa objednávané na základe čiastkových objednávok mesačne alebo podľa potreby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke. (Trnava, Bratislava) |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od doručenia elektronickej objednávky. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných lístkov, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu,dodanie na miesto plnenia všetky súvisiace náklady. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Stravné poukážky nespotrebované následkom zmeny nominálnej hodnoty dodávateľ spätne odkúpi za rovnakú cenu, akú za ne objednávateľ zaplatil. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané a objednané; pri objednávke v 11. a 12. mesiaci príslušného kalendárneho roka je platnosť do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. |
Objednávanie stravných poukážok sa bude realizovať podľa potreby objednávateľa formou písomných objednávok zaslaných na emailovú adresu dodávateľa elektronicky podľa dohody zmluvných strán. |
Objednávka musí obsahovať číslo tejto zmluvy v EKS, číslo objednávky, množstvo a nominálnu hodnotu požadovaných stravných poukážok a adresu sídla objednávateľa a meno oprávnenej osoby objednávateľa, ktorá poukážky prevezme. |
Dodávateľ bezodplatne na žiadosť objednávateľa vymení stravné poukážky, ktorým skončila doba platnosti za platné stravné poukážky v lehote do 30 kalendárnych dní od žiadosti objednávateľa. |
Na predmet tejto zákazky objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať : 1) z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov, 2) z ceny poplatku za poskytnuté služby a 3) s DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom prevzatia stravných poukážok zodpovednou osobou objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 ods. 1 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list, s uvedením množstva a nominálnej hodnoty stravných poukážok. Faktúra s dodacím listom bude súčasťou zásielky so stravnými lístkami. |
V prípade, že predložená faktúra nebude obsahovať náležitosti a prílohy uvedené v predchádzajúcom bode, objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, ktorý je povinný vystaviť novú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
Lehota splatnosti faktúry je 21 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, po dodaní stravných lístkov. Úhrada faktúry bude realizovaná výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Po uzavretí zmluvy je dodávateľ povinný bezodkladne predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy. |
Sankcie: v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny objednávky za každý kalendárny deň omeškania. |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorá prekročí celkovú hodnotu zákazky 211 500 eur. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | Pre obdobie, minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vystavené |
Doba vrátenia nepoužitých stravných lístkov | Najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | Podľa potreby objednávateľa |
Väzba | viazanie 20 ks |
Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
19.01.2022 09:00 — 30.12.2022 09:00
1,00 kompletná objednávka
211 500,00
211 500,00
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorá prekročí celkovú hodnotu zákazky 211 500 eur.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.01.2022 10:35
17.01.2022 08:30
17.01.2022 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.01.2022 11:23 - Vstupná ponuka | 211 500,00 | € | Cena bez DPH |
03.01.2022 18:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 211 499,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: