• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.12.2021 12:31
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2022 13:14
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2022 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2022 14:55

Detail zákazky Z202125237

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.12.2021 12:31
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2022 13:14
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2022 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2022 14:55

Základné údaje

Z202125237

OF-248718

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6150459

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup osobných počítačov _50

počítače, operačný systém

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 48624000-8 - Softvérový balík pre operačný systém osobného počítača (PC)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné prenosné počítače - Notebook
Funkcia
Prenosný osobný počítač na kancelárske použitie - lokalizácia Slovensko
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet osobných počítačov ks 50 170
Procesor CPU - min. výkon na úrovni PassMark - CPU Mark body 4,000
Single Thread Rating body 1800
Veľkosť dispeja palce 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ pamäte: DD4 DDR4 4GB + voľný slot,/ alebo 8GB DDR4 bez nutnosti voľného slotu
Typ úložiska:  SSD min 128GB, alebo viac
Integrovaná grafická karta s výstupom: Min. 1× HDMI 1.4 alebo 1× DisplayPort alebo 1x USB-C s podporou HDMI alebo DisplayPort video výstupu
Výstupy Ďalšie: min 2xUSB,    ( nepovinne 1x USB-C ak je v modeli od výrobcu)
Audio: Samostatný  vstup / výstup . konektor Jack 3,5mm/ prípadne cez USB-C
Klávesnica: SVK
príslušenstvo: nie je podmienkou, iba ak je súčasť  modelu od výrobcu (ochranný obal/taška/myš)
Operačný systém: WIN 10 PRO, ak nie je možné model mať bez OS  - preferujeme bez OS
Prípadný ekvivalent tovaru  pri splnení rovnakých  alebo lepších parametrov notebooky od rôznych výrobcov renovovaných výrobcov
Počet ekvivalentných modelov alebo  značiek výrobkov max. 3 ekvivalenty tovaru
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar, ktorý sa predávajúci zaväzuje dodať pre kupujúceho je uvedený v opise predmetu zákazky a jeho rozsah bude upresňovaný na základe objednávky zo strany kupujúceho elektronicky - e-mailom, alebo telefonicky.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite,  dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa  na základe čiastkových objednávok. V prvej čiastkovej  objednávke  dodať minimálne   20 kusov  do 15.1.2022. V druhej čiastkovej objednávke  je povinný dodať  minimálne 30 kusov do 31.1.2022.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne
Cena za dodávku tovaru v čiastkových objednávkach bude stanovená ako súčin množstva tovaru a jednotkových cien za požadovaný tovar. V cene je zahrnutá aj preprava tovaru.
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku tovaru vzniká predávajúcemu riadnym doručením tovaru a jeho odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie tovaru bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaného tovaru a protokolom o jeho odovzdaní.
Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 30 dní po doručení odsúhlasenej faktúry
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok poskytovateľovi.
Záručná doba na dodaný tovar je  min. 12 mesiacov a začína plynúť odo dňa protokolárneho odovzdania a prevzatia predmetu tejto rámcovej dohody.
Pre prípad poškodeného predmetu plnenia dojednávajú strany rámcovej dohody právo kupujúceho požadovať a povinnosť predávajúceho poskytnúť bezplatné odstránenie poškodenia v najkratšom technicky možnom termíne. Kupujúci sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu poškodenia uplatní bezodkladne po jej zistení.
Obe  zmluvné strany kúpnej zmluvy sú povinné každú reklamáciu poškodeného predmetu kúpnej zmluvy urýchlene prerokovať a dohodnúť opatrenia na ich odstránenie. Ak nebolo dohodnuté inak, platí 30 dňová lehota na odstránenie poškodenia, ktorá začína plynúť dňom nasledujúcim po doručení reklamácie.
Predávajúci sa zaväzuje zaplatiť pokutu v prípade oneskoreného odovzdania dodávky kupujúcemu vo výške 0,05 % z ceny dodávky za každý deň omeškania.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a rámcovej dohody sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 2x mesačne
Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

17.01.2022 12:18 — 31.03.2022 12:18

17,00 celý rozsah podľa špecifikácie

120 086,40

100 072,00

Popis a špecifikácia ponúkaných modelov , harmonogram dodávok prvých 50 ks do konca januára, termín dodania zvyšných do 170 ks

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.12.2021 12:31

14.01.2022 13:14

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.01.2022 13:29

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 584
 133
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.01.2022 17:21 - Vstupná ponuka 120 000,00 € Cena s DPH
14.01.2022 05:30 - Najvýhodnejšia ponuka 119 000,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS