• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2021 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2022 13:50

Detail zákazky Z202125216

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2021 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2022 13:50

Základné údaje

Z202125216

OF-248537

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6150453

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

47221925

SZILCAR PARTNERS s.r.o.

Nová Rožňavská 134/A, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Príves určený na prevoz značkovacieho stroja

Prívesný vozík, príves, nákladný príves

  • 34144750-0 - Nákladné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Príves určený na prevoz značkovacieho stroja
Funkcia
Príves určený na prevoz značkovacieho stroja zn. Hofmann (značkovací stroj ktorý má byť prevážaný na predmetnom prívese je zn. Hofmann model H18 - 2) vrátane dodania na miesto plnenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Množstvo ks 1
2. Rok výroby rok 2021
3. Užitočná hmotnosť prívesu kg 4000 4200
4. Pohotovostná hmotnosť prívesu kg 2600 2800
5. Celková hmotnosť prívesu kg 6800 7000
6. Dĺžka ložnej plochy mm 6000 6200
7. Šírka ložnej plochy mm 2400 2550
8. Celková výška prívesu mm 3500 3600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Brzdový systém Knor  EBS (alebo ekvivalent) áno
2. Náprava Gigant (alebo ekvivalent) 7,0t kotúčová 1ks áno
3. Kolesá pod ložnou plochou áno
4. Hydraulicky sklopná ložná plocha, ručnou pumpou (sklápanie okolo nápravy) áno
5. Pneumatiky 205/65 R17,5, dvojmontáž, plnohodnotná rezerva áno
6. Kotvy na pripevnenie stroja áno, minimálne 6ks
7. Žiarovo zinkovaný rám, zosilnený, tr. ocele 11523 áno
8. Vzduchové pruženie Gigant (alebo ekvivalent) + kontajnerový ventil, ktorý umožňuje zdvíhanie a sklápanie ložnej plochy +100, -80mm áno
9. Spájacie zariadenie oko: DIN 40, DIN 50 áno
10. Oporná noha HAACON (alebo ekvivalent) áno
11. Celootváracia plachtová konštrukcia, vyberateľný stredový stĺpik áno
12. Farba plachty oranžová alebo červená alebo biela
13. Technický preukaz + CoC áno
14. Max rýchlosť 100km/h
15. Záručný servis áno
16. Doprava zahrnutá v cene áno
17. Návod na použitie áno
18. Zaškolenie obsluhy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miesto plnenia - Trebišov.
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") ako aj počas celej doby jej platnosti.
3. Požadované doklady preukazujúci splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
3a.) podrobný rozpis ocenenej položky, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presného názvu (Názov výrobcu/Značka) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
3b.) obrázok/fotografia tovaru, technický popis, tech. nákres tovaru s údajmi o parametroch a rozmeroch tak, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom,
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Príves na prevoz značkovacieho stroja",
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS,
5. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy na miesta plnenia.
7. Spolu s tovarom sa dodávateľ zaväzuje dodať návod na používanie a montáž, záručný list, návrh na údržbu, príp. upozornenie na nesprávnu manipuláciu v zmysle platných predpisov a zaškolenie v mieste plnenia.
8. Ponuková jednotková cena uvedená v Prílohe č. 1 je maximálna a záväzná počas účinnosti tejto zmluvy a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
9. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
10. Lehota dodania tovaru:
10a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote uvedenej v článku III. Zmluvné podmienky, bod 3.2 čas / lehota plnenia zmluvy . Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy.
10b.) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi predpokladaný čas dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 pracovný deň vopred.
11. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail).
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody a to bezodkladne, najneskôr však do 10 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 10 pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
14. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
14a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
14b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
14c.) nedodržanie jednotkových cien,
14d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 3.,
14e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
14f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
15. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
16. Ak sa v technickej špecifikácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup, výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže navrhnúť aj ekvivalent. Navrhnutý ekvivalent musí spĺňať minimálne rovnaké technické, úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý bol tovar určený. Ekvivalent musí spĺňať požadovanú technickú špecifikáciu, čo je povinný uchádzač preukázať. Uchádzač vo svojej ponuke upozorní na navrhovaný ekvivalent.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

21.01.2022 08:00 — 15.03.2022 15:00

1,00 celok

25 708,89

25 708,89

Verejný obstarávateľ odporúča predloženie vlastného návrhu na plnenie "Príloha č. 2_vlastný návrh na plnenie.xlsx"

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.12.2021 13:25

14.01.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.01.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 265
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.01.2022 10:48 - Vstupná ponuka 25 600,00 € Cena bez DPH
13.01.2022 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka 25 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS