• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 17:49
  •    Predkladanie ponúk
    04.01.2022 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    04.01.2022 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.01.2022 11:10

Detail zákazky Z202125215

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 17:49
  •    Predkladanie ponúk
    04.01.2022 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    04.01.2022 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.01.2022 11:10

Základné údaje

Z202125215

OF-248707

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6136250

Objednávateľ

00352489

Zariadenie pre seniorov Komárno

Špitálska 16, Komárno, 94505, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základné potraviny

cestoviny, koreniny a dochucovadlá, polotovary, kompóty, džemy, cukrovinky, nápoje, kakao

  • 15000000-8 - Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • 15800000-6 - Rôzne potravinárske výrobky
  • 15820000-2 - Sucháre a piškóty; trvanlivé pečivo a cukrovinky
  • 15840000-8 - Kakao; čokoláda a cukrovinky
  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 15890000-3 - Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar
  • 15860000-4 - Káva, čaj a príbuzné produkty
  • 15897200-4 - Výrobky v konzerve
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15871000-4 - Ocot; omáčky; miešané korenisté zmesi; horčičná múčka a prášok; pripravená horčica
  • 15872400-5 - Soľ
  • 03212200-2 - Suché strukoviny a strukoviny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné potraviny
Funkcia
Potraviny pre rozpočtovú organizáciu
Rámcová dohoda sa uzatvára na rok 2022
Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané.
Objednávateľ konkrétne  množstvá a druhy tovarov v závislosti od počtu stravníkov špecifikuje  v jednotlivých " čiastkových objednávkach"
Tovar nebude dodaný jednorazovo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kakao balenie 100g kr 200
Granko kr 25
Káva 250g bal. 10
Melta ks 20
Majoránka ks 200
bôbkový list ks 85
Kôpor sušený ks 130
Petržlenová vňať sušená ks 200
Korenie nové celé ks 200
Rasca celá ks 30
Rasca mletá ks 270
Korenie čierne mleté ks 350
Korenie čierne celé ks 320
Aníz korenie ks 30
Škorica mletá ks 80
Paprika mletá červená (0,5kg) ks 55
Muškátový kvet ks 25
Vegeta balenie 200g ks 350
Zmes. na pečenie Kura ks 150
Zmes na čínu ks 10
Zmes na ryby ks 25
Zmes na špagety ks 15
Citrovit ks 50
Hrozienka 100g ks 200
Krémový prášok ks 200
Prášok do pečiva ks 200
Vanilkový cukor ks 600
Mak mletý kg 25
Rum 200 ml ks 5
Závarka do polievok -rôzne kg 5
Kukuričná krupica 500g ks 30
Sójové kocky ks 100
Strúhanka 500g ks 400
Kaša krupicová inštantná ks 200
Ovsené vločky 400g ks 150
Fazuľa biela veľká ,balenie 5 kg kg 30
Fazuľa straktá veľká , balenie 5 kg kg 10
Hrach lúpaný (balenie 5kg) ks 20
Jačmenné krúpy (0,5kg) ks 40
Šošovica , balenie 5kg ks 30
Ryža kg 1200
Soľ kg 650
Ocot l 220
Cestoviny ABECEDA ks 30
Cestoviny fliačky , balenie 5 kg ks 55
Cestoviny Hviezdičky , balenie 5kg ks 15
Cestoviny Kolienka, balenie 5kg ks 50
Cestoviny Mušle , balenie 5 kg ks 10
Cestoviny Niťovky ,balenie 5 kg ks 22
Cestoviny Rezance široké , balenie 5 kg ks 55
Cestoviny Vretená, balenie 5 kg ks 30
Cestoviny Vruty, balenie 200g ks 150
Cestoviny slovens.ryža, balenie 5 kg ks 70
Cestoviny Tarhoňa, balenie 5 kg ks 60
Paštéta-rôzne, balenie 48g ks 3000
Paštéta rôzne, balenie 75g ks 700
Ryba v oleji-rôzne, balenie 125g ks 550
Tuniak 80g ks 1400
Horčica kg 90
Majonéza kg 15
Tatárska omáčka 400g ks 35
Džem porciovaný-rôzne príchute, balenie 20g ks 6700
Džem porciovaný-Dia rôzne príchute, balenie 20g ks 2350
Med 20g ks 3800
Napolitánky-rôzne ks 9000
Keksíky sladké-rôzne ks 300
Keksíky DIA ks 2300
Perník ks 500
Suchár dietny ks 20
Piškóty dlhé (180g) ks 10ks
Piškóty okrúhle (120g) ks 20ks
Nanuk  - rôzne príchute (120ml) ks 3000
Čaj -rôzne druhy (1,5kg) ks 800
Čaj-rôzne druhy (12x50g) ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odkazom technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzané z dôvodu garantovania technických vlastností a kvalitatívnych parametrov tovaru pripúšťa sa tovar podľa technickej špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom rovnakých alebo lepších technických vlastností a kvality.
Množstvá sú určené od počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie množstva je prípustné za dodržania celkovej ceny zákazky.
Vyznačené údaje na obale v prípade baleného tovaru obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
Dodávky tovaru sa budú realizovať priebežne počas platnosti Rámcovej dohody na miesto plnenia v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky. Dodanie tovaru v pracovných dňoch a  v časovom rozhraní od 6:30 hod do 10:00  hod podľa objednávok.Dodávky tovaru sa môžu realizovať aj 2-3 x týždenne podľa potrieb verejného obstarávateľa.
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky buď telefonicky alebo odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13:00 hod.v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať čerstvý tovar. Cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa (doprava,balenie, atď.)
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade splatnými všeobecne záväznými predpismi Slovenskej republiky, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR.
Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok mech poškodenia a kontaminácie.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Právo na zaplatenie kúpnej ceny vzniká predávajúcemu riadnym a včasným splnením jeho záväzku voči kupujúcemu.
Kúpna cena  je splatná na základe faktúr predávajúceho,ktoré budú kupujúcemu odovzdané súčasne s predmetom plnenia.faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a špecifikáciu ceny. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy, objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne alebo telefonicky a následne písomne.
Dodávaný tovar nesmie v čase dodávky prekročiť prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby.
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch alebo dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania tovaru.
Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar v bezchybnom stave, tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy výrobkov. Obaly, označenie a preprava musia byť v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných právnych predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok mechanického poškodenia alebo kontaminácie.
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred termínom dodania najneskôr do 8,00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
Zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
V prípade, ak ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške % , pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady:
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií;
b) podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH, sadzbami DPH a cenami s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky, ako aj cenu spolu;

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 16, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 ks,kg

31 680,00

26 400,00

Vlastný návrh plnenia zákazky musí spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.12.2021 17:49

04.01.2022 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.01.2022 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.12.2021 09:42 - Vstupná ponuka 31 680,00 € Cena s DPH
04.01.2022 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka 31 679,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS