• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 17:46
  •    Predkladanie ponúk
    04.01.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.01.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.01.2022 10:20

Detail zákazky Z202125205

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 17:46
  •    Predkladanie ponúk
    04.01.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.01.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.01.2022 10:20

Základné údaje

Z202125205

OF-248699

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6136248

Objednávateľ

00352489

Zariadenie pre seniorov Komárno

Špitálska 16, Komárno, 94505, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spracované ovocie, zelenina a diabetické ovocie, zelenina

detská výživa, kompót, džem, lekvár, čalamáda, kečup, uhorky, chren, sirup, fazuľové struky, olivy, šaláty, DIA výrobky

  • 15330000-0 - Spracované ovocie a zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15331400-1 - Nakladaná a/alebo konzervovaná zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 15321000-4 - Ovocné šťavy
  • 15831500-7 - Cukrové sirupy
  • 15930000-6 - Vína
  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 15332400-8 - Konzervované ovocie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spracované ovocie, zelenina a diabetické ovocie, zelenina
Funkcia
Spracované ovocie, zelenina a diabetické ovocie a zelenia na priamu spotrebu a prípravu jedál pre rozpočtovú organizáciu
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitúna na rok 2022.
Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané.
Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovarov v závislosti od počtu stravníkov špecifikuje v jednotlivých " čiastkových objednávkach "
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sirup - rôzne príchute fl. 35
Sirup nízkoenergetický Rôzne príchute fl. 20
Marmeláda balenie 4 lit. fl. 20
Džem –Dia balenie 230g fl. 60
Džem – rôzne príchute balenie 4 lit. fl. 20
Kompóty – rôzne príchute balenie 4 lit. fl. 200
Kompóty – rôzne príchute balenie 3000- 3600g pl 111
Kompóty – rôzne príchute balenie 0,7 dl fl 134
Kompóty - Dia– rôzne príchute balenie 0,7 dl fl 200
Uhorky Balenia 4 lit fl 110
Uhorky balenia 0,7 dl fl 35
Lečo balenie 0,7 dl fl 30
LečoBalenie 4 l fl 80
Čalamáda balenie 5,5 kg. fl 20
Topping -rôzne príchute (1kg) ks 20
Nakladaná jablková paprika balenie 5 kg ks 4
Šampiňóny balenie 800 g ks 100
Hrášok balenie 0,7 dl fl 220
Kukurica sterilná balenie 425 ml ks 48
Kukurica jemná (1870g) ks 5
Chren (160g) ks 20
Chren (670g) ks 10
Fazuľkové struky balenie 4 lit fl 60
Fazuľové struky balenie 0,7dl fl 200
Cvikla balenie 4 lit. fl 10
Paradajkový pretlak balenie 0,7 dl fl 200
Paradajkový pretlak balenie (800g) ks 260
Detská výživa fl 1300
Detská výživa - DIA fl 900
Minerálna voda balenie 1,5 l fl 200
Víno balenie 1 lit fl 60
Nealkoholické nápoje-Rôzne príchute balenie 2l fl 136
Džús 100 % Rôzne príchute balenie 1 lit. krab. 84
Džús malý- DIA rôzne príchute balenie 250 ml krab. 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyznačené údaje na obale v prípade baleného tovaru obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu.
Objednávateľ je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v Prílohe tejto Rámcovej dohody (ďalej len RD), alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto RD ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do príslušnej kategórie.
Dodávateľ sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania RD, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu (ďalej len „akciové ceny“), a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
Dodanie tovaru bude prebiehať formou "čiastkových  objednávok" podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
Dodávky tovaru sa budú realizovať priebežne počas platnosti Rámcovej dohody na miesto plnenia v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky. Dodanie tovaru v pracovných dňoch 2-3 x týždenne a v časovom rozhraní od 6:30 hod do 10:00 hod podľa objednávok verejného obstarávateľa.
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky buď telefonicky alebo odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13:00 hod.v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať čerstvý tovar. Cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa (doprava,balenie, atď.). Dodanie tovaru aj 2 x týždenne podľa potrieb verejného obstarávateľa.
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade splatnými všeobecne záväznými predpismi Slovenskej republiky, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR.
Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok mech poškodenia a kontaminácie.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Právo na zaplatenie kúpnej ceny vzniká predávajúcemu riadnym a včasným splnením jeho záväzku voči kupujúcemu.
Kúpna cena je splatná na základe faktúr predávajúceho,ktoré budú kupujúcemu odovzdané súčasne s predmetom plnenia.Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a špecifikáciu ceny. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy, objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané.
Dodávaný tovar nesmie v čase dodávky prekročiť prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v bezchybnom stave, tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy výrobkov. Obaly, označenie a preprava musia byť v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných právnych predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok mechanického poškodenia alebo kontaminácie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne alebo telefonicky.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie.
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred termínom dodania najneskôr 24 hodín pred termínom dodania, do 8:00 hod telefonicky, resp.e-mailom.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady:
A)  kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií:
B) podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH, sadzbami DPH a cenami s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky, ako aj cenu spolu
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 16, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 ks,liter,kg

8 820,00

7 350,00

Vlastný návrh plnenia zákazky musí spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.12.2021 17:46

04.01.2022 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.01.2022 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 151
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.12.2021 08:43 - Vstupná ponuka 8 820,00 € Cena s DPH
04.01.2022 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka 8 819,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS