• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 17:42
  •    Predkladanie ponúk
    04.01.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.01.2022 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.01.2022 09:20

Detail zákazky Z202125202

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 17:42
  •    Predkladanie ponúk
    04.01.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.01.2022 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.01.2022 09:20

Základné údaje

Z202125202

OF-248704

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6136246

Objednávateľ

00352489

Zariadenie pre seniorov Komárno

Špitálska 16, Komárno, 94505, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rastlinné oleje a Tuky

Rastlinné a živočíšne oleje, rastlinné a živočíšne tuky

  • 15411100-3 - Rastlinné oleje
  • 15412100-0 - Živočíšne tuky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15411000-2 - Živočíšne alebo rastlinné oleje

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tuky
Funkcia
Dodávka rastlinných a živočíšnych olejov a tukov pre potreby stravovacej prevádzky
Rámcová dohoda sa uzatvára na rok 2022
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Olej slnečnicový, 100% 5L ks 380
Olej olivový 1L ks 10
Rastlinný tuk na pečenie, 250g ks 500
Maslo čerstvé ( 82% tuku ) Slovenský výrobok,  125g kg 4000
Mini maslo 20g / 40% tuku/, ks ks 22000
Rastlinná tuková nátierka 500g / min.45% tuku / ks ks 600
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Interval opakovaných plnení na základe objednávky pri rámcovej dohode
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 48 hodín
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované a to v "čiastkových objednávkach".
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 6:30 h do 10:00 h.Dovoz tovaru môže obstarávateľ požadovať aj 2-3 x do týždňa v závislo od potrieb.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa dodania potravín.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 16, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 ks,liter,kg

13 920,00

11 600,00

Vlastný návrh plnenia zákazky musí spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.12.2021 17:42

04.01.2022 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.01.2022 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 123
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.12.2021 08:37 - Vstupná ponuka 13 920,00 € Cena s DPH
04.01.2022 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka 13 919,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS