• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2021 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2022 11:50

Detail zákazky Z202125184

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2021 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2022 11:50

Základné údaje

Z202125184

OF-247013

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6150451

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

31726607

OPAL MULTIMEDIA, spol. s r.o.

Družstevná 40, Prešov, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie pre online prenosy

online, stream, video

  • 32350000-1 - Časti zvukových zariadení a videozariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zariadenie pre online prenosy
Funkcia
streamovanie videa, live stream
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Video formát Min. H.264
Audio formát Min. AAC (48k)
Video formát záznamu Min. MP4
Min. zvukový vstup 32 kHz, 44,1 kHz, 48 kHz, 16 bit
Min. vstupu videa 1080i / 720p / 1080p
Typ pamäťovej karty Min. SD karta
Min. veľkosť karty Min. 128 GB
Sieťový protokol Min.  RTMP
Min.  RTMP 2x HDMI IN; USB 3.2; HDMI OUT; Ethernet; Vstup zvuku (3,5 mm); USB-C; Zvukový výstup (3,5 mm); slot na SIM kartu, závit pre statív a slot pre pamäťovú kartu
Napájacie rozhranie Min. USB-C 3.2
Hmotnosť Max. 600g
Podpora WiFi Min. 2,4GHz / 5GHz, podpora 802.11a / b / g / n / ac
Rozlíšenie zaznamenaného videa Min.  1080p (60 sním. za sekundu)
Rozlíšenie živého vysielania Min.  540p / 720p / 1080p
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť doklad pre identifikovanie názvu, typu a výrobcu tovaru, ktorý bude predmetom dodávky (napr. katalógový list, technický opis, apod.) do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry bol aj názov Predmetu zákazky uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu, názov a číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky.
Predmet zákazky je spolufinancovaný s poskytnutím NFP z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (ďalej aj ako „EFRR”) pre program Interreg V-A SK-CZ .
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) za účelom spolufinancovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu/overovania v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä a) Poskytovatel' a ním poverené osoby b) Národný orgán (Ministerstvo pro místní rozvoj ČR); c) Príslušné útvary prvostupňovej kontroly; d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Ministerstvo financií SR, príslušná Správa finančnej kontroly;  e) Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; f) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; g) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; h) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ.
Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť.
Zmluva uzavretá cez elektronické trhovisko, ktorá je spolufinancovaná zo zdrojov EU nie je zmluvou automaticky účinnou a účinnosť nadobúda až po ukončení kontroly verejného obstarávania (VO) t.j. doručením správy z kontroly VO RO/NO.
Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou RO/NO neschváli predmetné VO.
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľov.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra obrábania a výrobnej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

18.01.2022 08:00 — 23.03.2022 14:00

1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

770,83

770,83

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľ bližšie špecifikuje v Osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.12.2021 10:22

14.01.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.01.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 225
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.12.2021 11:37 - Vstupná ponuka 770,83 € Cena bez DPH
04.01.2022 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka 770,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS