00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
37212931
Henrich Sonnenschein - ITSK
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Digitálna kamera
kamera, obraz, zvuk záznam
Tovar, Služba
1. Digitálna kamera
|
|
---|---|
Funkcia |
Na snímanie videí a prednášok |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 1 | ||
Akumulátor | ks | 1 | ||
USB Kábel | ks | 1 | ||
Kryt objektívu | ks | 1 | ||
Veľkosť snímača | palce | 1 | ||
Rozlíšenie snímača | Mpx | 14 | ||
Uhlopriečka displeja | palce | 3,5 | ||
Snímková frekvencia pri max. rozlíšení | sn./s | 30 | ||
Dosiahnuteľná snímková frekvencia | sn./s | 1000 | ||
Veľkosť SD karty | GB | 256 | ||
Hmotnosť | g | 1100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ snímača | CMOS |
Optický zoom | Min. 12 × |
Stabilizácia obrazu | Min. Optická, Elektronická |
Min. rozlíšenie videa | Ultra HD (3840×2160) |
Podporované formáty | Min. JPEG |
Podporovaný typ pamäťovej karty | Min. SD, SDHC, SDXC, microSD, Memory Stick PRO |
Podporované video formáty | Min. H.264, MPEG |
Audio/Video výstup | Min. HDMI |
Dátové rozhrania | Min. USB 2.0, WiFi, NFC |
Ozvučenie videa | Bez zvuku, Mono, Stereo |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
Požaduje sa predložiť doklad pre identifikovanie názvu, typu a výrobcu tovaru, ktorý bude predmetom dodávky (napr. katalógový list, technický opis, apod.) do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
Požaduje sa, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry bol aj názov Predmetu zákazky uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu, názov a číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky. |
Predmet zákazky je spolufinancovaný s poskytnutím NFP z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (ďalej aj ako „EFRR”) pre program Interreg V-A SK-CZ . |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) za účelom spolufinancovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu/overovania v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ. |
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä a) Poskytovatel' a ním poverené osoby b) Národný orgán (Ministerstvo pro místní rozvoj ČR); c) Príslušné útvary prvostupňovej kontroly; d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Ministerstvo financií SR, príslušná Správa finančnej kontroly; e) Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; f) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; g) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; h) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ. |
Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. |
Zmluva uzavretá cez elektronické trhovisko, ktorá je spolufinancovaná zo zdrojov EU nie je zmluvou automaticky účinnou a účinnosť nadobúda až po ukončení kontroly verejného obstarávania (VO) t.j. doručením správy z kontroly VO RO/NO. |
Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou RO/NO neschváli predmetné VO. |
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľov. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre. |
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra obrábania a výrobnej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
18.01.2022 08:00 — 23.03.2022 14:00
1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)
1 607,64
1 607,64
Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľ bližšie špecifikuje v Osobitných požiadavkách na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.12.2021 10:21
14.01.2022 10:00
14.01.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.12.2021 14:01 - Vstupná ponuka | 1 607,64 | € | Cena bez DPH |
28.12.2021 14:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 607,64 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: