• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 15:18
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2022 10:27
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2022 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2022 11:25

Detail zákazky Z202125181

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 15:18
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2022 10:27
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2022 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2022 11:25

Základné údaje

Z202125181

OF-248585

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6137987

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

35810840

OPTOTEAM, s.r.o.

Smrečianska 29, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup ŠZM - čepelky, držiaky čepeliek, zalievacie formičky, zalievacie bločky pre zabezpečenie prevádzkových potrieb histologických laboratórií súdnolekárskych a patologicko-anatomických pracovísk Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou.

špeciálny zdravotný materiál, čepelky, skalpely, držiaky čepeliek, zalievacie formičky, zalievacie bločky

  • 33141411-4 - Skalpely a čepelky
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čepelky pitevné do skalpela.
Funkcia
Špeciálny zdravotný spotrebný materiál sa používa na histologických pracoviskách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Čepelky pitevné do skalpela, veľkosť č. 22, samostatne sterilne balené, jednorazové z uhlíkovej ocele, bruškaté s výrezom pre skalpelový držiak č. 4.  100ks/bal. bal 20
2. Čepelky pitevné do skalpela, veľkosť č. 24, samostatne sterilne balené, jednorazové z uhlíkovej ocele, s mierne oblúkovým hrotom a s výrezom pre skalpelový držiak č. 4. 100ks/bal. bal 60
 2. Čepelky do mikrotomu.
Funkcia
Špeciálny zdravotný spotrebný materiál sa používa na histologických pracoviskách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Čepelky do mikrotomu, jednorazové. Uhol čepieľky 35˚, d=80mm, výška 8mm, umožňujúce rezanie veľmi tenkých rezov, pre mäkké i tvrdé materiály. Krátka doba zárezu s príslušným uhlom chrbta. Nerezová oceľ. Životnosť 30-50 bločkov/1 čepeľ, veľmi ostré, určené pre prácu v patológii. 50 ks/bal. bal 25
2. Čepelky do mikrotomu, v=8, d=80mm. Uhol čepielky 35˚. Štandardné jednorazové čepielky pre rutinu a väčšie biopsie, krátka doba zárezu. Nerezová oceľ. Životnosť cca 30-50 bločkov/1 čepeľ, určené pre prácu v patológii.  50 ks/bal. bal 10
3. Čepelky do mikrotomu jednorazové pre tvrdé tkanivo, 35˚ uhol zrezu, d=80mm, v=8mm, vhodné na rutinné rezy, aj na mäkké tkanivo, aj na sériové rezy po záreze čepielky, nízka kompresia. Nerezová oceľ. Životnosť cca 30-50 bločkov/1 čepeľ, určené pre prácu v patológii.  50 ks/bal. bal 10
4. Čepelky do mikrotomu jednorazové pre sériové rezy v rutine aj tvrdé tkanivá v=8mm, d=80mm. Uhol čepielky 35˚. Špeciálne tvrdená hrana rezu, krátka doba zárezu. Nerezová oceľ. Určené pre prácu v patológii.  50 ks/bal. bal 40
 3. Čepelky do kryostatu jednorazové.
Funkcia
Špeciálny zdravotný spotrebný materiál sa používa na histologických pracoviskách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čepelky do kryostatu jednorazové, krátky zárez, 35˚uhol zrezu, d=80mm, v=8mm, špeciálne navrhnuté pre kryostaty. Uhlíková oceľ. Určené pre prácu v patológii. Čierne (ľahšie vidno vzorku).  20ks/bal. bal 10
 4. Trimingový držiak čepeliek.
Funkcia
Špeciálny zdravotný spotrebný materiál sa používa na histologických pracoviskách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trimingový držiak čepeliek, dĺžka čepele 130mm, materiál rúčky: tepelne odolný plast. ks 1
 5. Trimingové čepelky 130mm.
Funkcia
Špeciálny zdravotný spotrebný materiál sa používa na histologických pracoviskách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trimingové čepelky 130mm, pre krájanie vzoriek tkanív bez vytvárania deformácií. Uhlíková oceľ. Určené pre prácu v patológii. 50ks/bal. bal 3
 6. Čepelky dissekčné do skalpela F 61.
Funkcia
Špeciálny zdravotný spotrebný materiál sa používa na histologických pracoviskách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čepelky dissekčné do skalpela F 61, široké, dĺžka čepele 77mm, nerezové, sterilné, individuálne balené. Určené pre prácu v patológii.  20ks/bal. bal 1
 7. Zalievacie formičky s vrchnákom.
Funkcia
Špeciálny zdravotný spotrebný materiál sa používa na histologických pracoviskách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zalievacie formičky s vrchnákom biele, modré, UNI (kazety UNI na zalievanie tkanív), pre bežnú rutinu v histologickom laboratóriu. Veľkosti: 4x2,7x0,7cm, obdĺžnikové otvory: 5x1mm. Odolné voči používaným chemikáliám, materiál POM (polyoximetylén), predná časť určená pre popis a identifikáciu. ks 65000
 8. Plastové zalievacie bločky na zalievanie tkanív do parafínu.
Funkcia
Špeciálny zdravotný spotrebný materiál sa používa na histologických pracoviskách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastové zalievacie bločky na zalievanie tkanív do parafínu, pre prácu v histologickom laboratóriu. Biele. Rozmer formičky 28x24x10mm, rozmer vrchného otvoru 22x17mm, spodný rozmer 14x14mm. ks 30000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom rámcovej dohody je dodanie čepeliek, držiakov čepeliek, zalievacích formičiek, zalievacích bločkov pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa, ktorých detailná špecifikácia je uvedená vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len „tovar“).
2. Adresy miest dodania tovaru (pracoviská objednávateľa) sú: Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Martin, Prešov, Poprad, Žilina, Nitra, pričom presné adresy miest dodania a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v bezchybnom stave a v prvej kvalitatívnej triede. Objednávateľ neakceptuje dodanie tovaru v druhej kvalitatívnej triede. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude spĺňať požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti a bude zodpovedať zadanej technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody.
5. Kúpna cena jednotlivých tovarov bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte (ďalej len „kúpna cena“) , ktorý je dodávateľ povinný spolu s uvedení čísla bankového účtu doručiť objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, že je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH.
5.1 Kúpna cena zahŕňa dopravu do miesta dodania tovaru uvedeného v objednávke, nakládku a vykládku tovaru v mieste dodania tovaru vrátanie všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné) a nákladov dodávateľa.
6. Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovarov počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody. Celková kúpna cena počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť zmluvnú cenu podľa rámcovej dohody.
7. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii uvedenej v rámcovej dohode, predstavuje to podstatné porušenie rámcovej dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od rámcovej dohody.
8. V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ. Dodávateľ garantuje objednávateľovi pevnú cenu tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
9. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody uvádza priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo druhu tovaru, objednávateľ požaduje dodanie tovaru s deklarovateľnými úplne identickými, rovnocennými alebo vyššími parametrami ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody za predpokladu dodržania kúpnych cien uvedených v predloženom rozpočte dodávateľa.
10. Dodávateľ je povinný navrhnúť objednávateľovi ekvivalentnú náhradu tovaru, ak počas trvania rámcovej dohody dôjde na jeho strane k objektívnej prechodnej nemožnosti dodať niektorý tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len „ekvivalentná náhrada tovaru“). Ekvivalentná náhrada tovaru zo strany dodávateľa je možná len v prípade, že objednávateľ vopred písomne (e-mailom) schváli ekvivalentnú náhradu tovaru, predloženú dodávateľom, ktorá musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru a technickú špecifikáciu ekvivalentnej náhrady tovaru.
10.1 Technická špecifikácia musí byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaných tovarov.
11. Navrhovaná ekvivalentná náhrada tovaru musí byť rovnakého druhu s rovnakými alebo vyššími parametrami ako je tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody za predpokladu dodržania kúpnych cien uvedených v predloženom rozpočte dodávateľa.
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom objednávky objednať aj vyšší alebo nižší počet jednotlivých druhov tovarov ako je uvedený v technickej špecifikácii v závislosti na aktuálnej potrebe a za predpokladu dodržania celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody.
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby objednať tovar z aktuálneho katalógu dodávateľa, ktorý nie je uvedený v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody, a to najviac do hodnoty 1000,- Eur bez DPH za obdobie platnosti rámcovej dohody, pričom táto suma je zahrnutá do celkovej kúpnej ceny. V prípade ak objednávateľ využije právo objednať tovar z aktuálneho katalógu dodávateľa, ktorý nie je uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii tovaru, overí hospodárnosť vynakladaných finančných prostriedkov.
14. Tovar dodá dodávateľ počas trvania rámcovej dohody, a to podľa potrieb objednávateľa na základe doručenej objednávky, a to vždy najneskôr do 10 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi. Nedodanie tovaru v lehote uvedenej v rámcovej dohode bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody.
15. Objednávku je objednávateľ povinný zaslať dodávateľovi poštou alebo e - mailom. Objednávka musí obsahovať názov a typové označenia objednávaných tovarov, množstvo objednávaných tovarov, termín dodania, kúpnu cenu , presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu pre prevzatie tovaru, číslo telefónu a fakturačné údaje. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať tovar podľa svojej potreby a súčasne nie je zaviazaný k minimálnemu odberu tovarov.
16. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky objednávateľa, e-mailom potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky. V potvrdení a akceptácií objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania tovaru. Objednávka sa považuje za akceptovanú dodávateľom aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky v zmysle predchádzajúcej vety.
17. Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je dodaný v súlade s rámcovou dohodou. V prípade, že zistí nesúlad dodaného tovaru s technickou špecifikáciou uvedenou v rámcovej dohode alebo v objednávke objednávateľa resp. zistí jeho poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady) alebo ak má tovar právne vady, má objednávateľ právo odmietnuť prevziať dodaný tovar, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať tovar, spĺňajúci kritéria podľa rámcovej dohody a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej objednávateľom.
17.1 V prípade dodania tovaru, ktorý nebude vykazovať vady a bude v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí jeho prevzatie podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry.
18. Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä druh a množstvo tovaru, čitateľné mená, priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia tovaru. Za objednávateľa bude oprávnená osoba uvedená v objednávke. Objednávateľ je oprávnený dňom podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami užívať tovar v rozsahu a spôsobom obvyklým pre jeho použitie a to bez časového obmedzenia v zmysle jeho technických a prevádzkových špecifikácií.
19. Po podpísaní dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, dodávateľ vyhotoví faktúru, ktorej súčasťou budú dodacie listy.
20. Úhrada faktúry sa vykoná čiastkovými platbami po dodaní ucelených čiastkových plnení podľa jednotlivých objednávok. Objednávky môžu byť plnené viacerými čiastočnými dodaniami, pričom faktúra sa vystaví buď podľa jednotlivých dodaní, alebo po dodaní ucelených čiastkových plnení alebo podľa jednotlivých objednávok pre každé pracovisko objednávateľa samostatne.
21. Faktúru za dodaný tovar dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je dodací list.
22. Nedodržanie akejkoľvek povinnosti dodávateľa, požiadavky objednávateľa uvedenej v týchto osobitných požiadavkách na plnenie a vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody a to z dôvodu podstatného porušenia zmluvných povinností dodávateľa.
23. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ dodávateľa bezodkladne informovať.
24. Rámcovú dohodu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od rámcovej dohody ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou.
25. Rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
26. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody, ak mu táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žellova, 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

20 034,96

16 695,80

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť podrobnú špecifikáciu tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov v zmysle technických vlastností položiek a osobitných požiadaviek na plnenie (napr. katalógové listy).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.12.2021 15:18

05.01.2022 10:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.01.2022 10:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 380
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.01.2022 09:29 - Vstupná ponuka 20 034,96 € Cena s DPH
04.01.2022 15:04 - Najvýhodnejšia ponuka 20 022,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS