• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2022 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    17.01.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.01.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.01.2022 12:50

Detail zákazky Z202125179

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2022 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    17.01.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.01.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.01.2022 12:50

Základné údaje

Z202125179

OF-248669

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6153044

Objednávateľ

17335345

Slovenský pozemkový fond

Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečovanie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v listinnej podobe
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota eur 4,00
počet stravných poukážok/prac. deň ks 205
Počet pracovných dní v roku 2022 ks 260
Počet stravných poukážok celkom ks 53300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
stravná poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu
stravná poukážka musí obsahovať rok platnosti stravnej poukážky (platnosť musí byť aspoň 6 mesiacov od dodania stravných poukážok)
stravná poukážka musí obsahovať nominálnu hodnotu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Miestom plnenia budú mestá: Bratislava, Banská Bystrica, Dunajská Streda, Humenné, Košice, Liptovský Mikuláš, Lučenec, Martin, Michalovce, Nitra, Nové Zámky, Poprad, Považská Bystrica, Prešov, Rimavská Sobota, Rožňava, Trenčín, Trnava, Zvolen.
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok do 24 hodín od nahlásenia počtu stravných poukážok.
Nahlásenie na dodanie počtu stravných poukážok objednávateľ zadá elektronicky  (e-mailom na e-mailovú adresu zamestnanca dodávateľa).
Dodávateľ je povinný vo vlastnom návrhu na plnenie uviesť  e-mailovú adresu zamestnanca dodávateľa
Plnenie sa uskutoční mesačne na základe kúpnej zmluvy.
Fakturácia sa bude uskutočňovať mesačne za dodané množstvo stravných poukážok podľa nahlásenia. Dodací list je prílohou k faktúre.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 3 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa.
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa na dodanie stravných poukážok , pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady spojené s plnením zákazky.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu.
Nahradenie všetkých nepoužitých stravných poukážok je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene všetkých stravných poukážok.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh celkovej ceny. Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia správne vystavenej faktúry.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať nepoužité stravné poukážky za rok 2022 a vystaviť dobropis za vrátené nepoužité stravné poukážky.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote , ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
Nominálna hodnota stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách a schváleného rozpočtu na príslušný rok 2022. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty poukážky nemení. prípadná zmena nominálnej hodnoty bude realizovaná dodatkom k tejto zmluve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Búdková 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2022 00:00 — 31.12.2022 00:00

1,00 komlet

213 200,00

213 200,00

Podrobnosti sú uvedené v opisnom formulári

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.01.2022 12:32

17.01.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.01.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.01.2022 12:43 - Vstupná ponuka 213 200,00 € Cena s DPH
03.01.2022 18:46 - Najvýhodnejšia ponuka 213 190,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS