• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2022 12:50

Detail zákazky Z202125162

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2022 12:50

Základné údaje

Z202125162

OF-248658

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6137985

Objednávateľ

17335345

Slovenský pozemkový fond

Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK

Dodávateľ

00604381

OMV Slovensko, s.r.o.

Einsteinova 25, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup palivových kariet a s nimi súvisiacich služieb

palivové karty, pohonné látky, diaľničné známky,

  • 30163100-0 - Karty na čerpanie pohonnýchlátok
  • 09130000-9 - Ropa a ropné destiláty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50112300-6 - Umývanie osobných motorových vozidiel a podobné služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je zabezpečenie nákupu tovarov a súvisiacich služieb dodávaných prostredníctvom palivovej karty ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za odobraté pohonné látky, ktoré akceptujú čerpacie stanice na celom území Slovenskej republiky a v členských štátoch Európskej únie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Palivové karty ks 70
Benzín liter 20000
Nafta liter 10000
Diaľničné známky ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevádzkové náklady (mazacie oleje, destilovaná voda, nemrznúca zmes, voda do ostrekovača, autokozmetika podľa potreby
Umývanie motorových vozidiel podľa potreby
Bezolovnatý benzín s oktánovým číslom 95 a vyšším,  musí spĺňať minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy STN EN 228.
Motorová nafta musí spĺňať minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy STN EN 590
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do sídla objednávateľa
Platnosť palivovej karty  nesmie byť kratšia ako 12 mesiacov odo dňa dodania
Použitie palivovej karty musí byť viazané na identifikáciu osobného identifikačného kódu – PIN kódu,
V prípade potreby vytvorenie alebo zrušenie blokačného systému, obmedzenie, zablokovanie palivovej karty najneskôr do 1 hodiny od nahlásenia, odblokovanie palivovej karty,
Vydanie náhradnej palivovej karty, možnosť hlásenia palivovej karty na zaradenie na blokačnú listinu nepretržite počas 24 hodín
Vydanie palivových kariet bez identifikácie na EČV
Pokrytie územia SR čerpacími stanicami dodávateľa v minimálnom rozsahu - Bratislava, Banská Bystrica, Bardejov, Dunajská Streda, Humenné, Košice, Liptovský Mikuláš, Lučenec, Martin, Michalovce, Nitra, Nové Zámky, Poprad, Považská Bystrica, Prešov, Rimavská Sobota, Rožňava, Trenčín, Trnava, Zvolen.
Dodávateľ  uvedie v položke Hodnotiace kritériá - Atribút  výšku zľavy v % z aktuálnej hodnoty pohonných hmôt, ktorú bude poskytovať  objednávateľovi počas trvania zmluvy.
Faktúra musí obsahovať cenu podľa dodaného tovaru a služieb za príslušný mesiac na jednotlivé palivové karty v členení na množstvo, pôvodnú cenu pri odbere, výšku zľavy v %, výšku zľavy v € a celkovú cenu po uplatnení zľavy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia správne vystavenej faktúry.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote , ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Búdková 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

17.01.2022 00:00 — 31.12.2022 00:00

1,00 komplet

63 185,00

63 185,00

Dodávateľ pri fakturácii uvedie cenu podľa dodaného tovaru a služieb za príslušný mesiac na jednotlivé palivové karty v členení na množstvo, pôvodnú cenu pri odbere, výšku zľavy v %, výšku zľavy v € a celkovú cenu po uplatnení zľavy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.12.2021 09:10

05.01.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.01.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 721
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.01.2022 15:27 - Vstupná ponuka 42 709,90 € Cena s DPH
04.01.2022 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka 2,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS