• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2022 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2022 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2022 10:40

Detail zákazky Z202125157

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2022 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2022 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2022 10:40

Základné údaje

Z202125157

OF-248666

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6134738

Objednávateľ

00352489

Zariadenie pre seniorov Komárno

Špitálska 16, Komárno, 94505, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené výrobky, mrazené ryby, mrazená zelenina

mrazené výrobky,mrazená zelenina, mrazené ryby

  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 15112000-6 - Hydina
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15312000-8 - Zemiakové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené výrobky, mrazené ryby, mrazená zelenina
Funkcia
Potraviny určené na prípravu jedál v rozpočtovej organizácii.
Rámcová dohoda sa uzatvára na 1 kalendárny rok. Rámcová dohoda začína plynúť od 01.01.2022 do 31.12.2022
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Losos  - filety s kožou, polený s kožou, bez kosti, mrazený, max.  5 % vody kg 140
Mrazené kuracie prsia natural, bez kože a kosti, nekalibrované,nesolené kg 1100
Mrazené kuracie stehná s kosťou,kalibrované.Žiadame kalibráciu 240 g kg 2000
Mrazené kurča kalibrované (10 kg balenie ) kg 950
Mrazené morčacie prsia nekalibrované (1 kg balenie ) kg 210
Kuracie pečienky ( balenie 0,5 kg) kg 100
Kuracie pečienky, žalúdky, srdce-mix (  balenie 0,5 kg) kg 20
Kačacie prsia mrazené ( balenie 450g ) kg 100
Treska v majonéze - 45 % podiel rýb (140g) ks 280
Kačacie stehno mrazené  250g kg 300
Tilápia - max.5% glazúry  (balenie 1 kg, 5 kg) kg 320
Zemiakové šúlance 2,50 kg balenie kg 600
Zemiakové knedle plnené ovocím kg 50
Polievková zmes, 2,50 kg balenie kg 12
Brokolica mrazená - ružičky, 2,50 kg balenie kg 80
Mrazená zeleninová zmes, 2,50 kg balenie kg 60
Tekvica-mrazená, 1 kg balenie kg 100
Čínska zmes , 2,5 kg balenie kg 15
Špenát mrazený, 2,50 kg balenie kg 150
Špenát mrazený, 450g balenie kg 30
Mrazený hrášok, 2,50 kg balenie kg 240
Fazuľové struky celé, mrazené, 2,50 kg balenie kg 10
Lístkové cesto - 400g ks 150
Kuracie stehná bez kosti a kože kg 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
uskladnenie hlbokomrazené, nepretržite uchovávané pri teplote najviac -18°C
trvanlivosť minimálne 3 mesiace od dodania tovaru
treska v majonéze minimálna trvanlivosť 14 dní
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ vyžaduje doloženie nasledovných dokladov:
- Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
- Požaduje sa predložiť podrobný  rozpočet na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy (cenovú ponuku) s jednotkovými  cenami predmetu obstarávania podľa jednotlivých položiek v súlade s výsledkom obstarávania EKS. Požadovaný rozpočet obsahuje tiež rozpis sadzby DPH a ceny s DPH, bez DPH, plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
Úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR alebo odkaz na oficiálnu web stránku
Čestné prehlásenie dodávateľa, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení prevádzky a výroby  výrobkov podľa predchádzajúceho bodu (4)
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, kvality triedy A (I. trieda), vrátane dopravy a vyloženia na dve miesta plnenia.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale na základe čiastkových objednávok.
Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky na základe objednávok do 24 hodín od objednania .V objednávkach bude upresnený rozsah a množstvo tovaru .Dodávku predmetu obstarávania je potrebné realizovať počas pracovných dní min.2-3x týždenne v čase od 6:30 do 10 hod.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce zneniu Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č.  2143/2006-100 PK SR a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu chladených a mrazených potravín, skaziteľných potravín, živočíšnych produktov  s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR (certifikát ISO 22000).
Výrobky označené podľa § 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie, krajina pôvodu.
Objednávateľ vyžaduje v označení glazúrovaných produktov  uvádzať netto hmotnosť produktu v zmrazenom stave bez glazúry a bez obalového materiálu. Percentuálny podiel glazúry najviac do 5 %.
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
V prípade, ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví o tom doklad. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu .
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/3 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste.
K zmene cien tovaru môže dôjsť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Verejný obstarávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej vystavenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov a zároveň číslo zmluvy, ktorá bude výsledkom súťaže v EKS.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť na odstúpenie od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb kupujúceho. Zároveň si obstarávateľ vyhradzuje právo neodobrať všetko uvedené množstvo.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 16, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 ks,kg

33 000,00

27 500,00

Vlastný návrh plnenia zákazky vypracovať podľa uvedených požiadaviek verejného obstarávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.12.2021 08:10

03.01.2022 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.01.2022 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 167
 30
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.12.2021 14:21 - Vstupná ponuka 33 000,00 € Cena s DPH
30.12.2021 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka 32 998,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS