30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Sterilizovaná zelenina a kompóty
Sterilizovaná zelenina, kompóty, lekvár, džem
Tovar, Služba
1. Sterilizovaná zelenina a kompóty
|
|
---|---|
Funkcia |
Potraviny potrebné pri príprave stravy a na zabezpečenie stravovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cesnaková pasta 800g | ks | 100 | ||
Červená repa kocky 3400g | ks | 100 | ||
Červená repa strúhaná 3500g | ks | 50 | ||
Fazuľové struky 660g | ks | 50 | ||
Konzervovaná lúpaná fazuľa, biela, červená 800g | ks | 100 | ||
Feferóny guľaté 620g | ks | 100 | ||
Hrášok sterilizovaný slaný 680g | ks | 200 | ||
Kukurica sterilizovaná lahôdková 400g | ks | 200 | ||
Chren v sladkokyslom náleve 650g | ks | 100 | ||
Červená paprika kapia rezy 660g | ks | 100 | ||
Kečup 900g | ks | 500 | ||
Kapusta kvasená, sterilizovaná 3500g | ks | 50 | ||
Čalamáda dunajská 3720g | ks | 100 | ||
Kôpor v soli 240g | ks | 50 | ||
Lečo 720g | ks | 500 | ||
Lečo 3500g | ks | 150 | ||
Olivy čierne bez kôstky 980g | ks | 20 | ||
Olivy zelené bez kôstky 980g | ks | 20 | ||
Paradajkový koncentrát dvojitý 800g | ks | 200 | ||
Šalát sterilizovaný mix 3400g | ks | 50 | ||
Šampiňóny sterilizované 800g | ks | 100 | ||
Šampiňóny sterilizované 400g | ks | 50 | ||
Uhorky sterilizované 3720g Dr. Oetker | ks | 200 | ||
Uhorky sterilizované 660g | ks | 250 | ||
Džem jahodový 4kg Dr. Oetker | ks | 15 | ||
Džem ríbezľový 4kg | ks | 15 | ||
Džem marhuľový 4kg Dr. Oetker | ks | 15 | ||
Lekvár slivkový 4kg Dr. Oetker | ks | 20 | ||
Kompót ananásový (kocky, kolieska) 800g | ks | 50 | ||
Kompót mandarinkový 800g | ks | 50 | ||
Kompót broskyňový 3500g | ks | 50 | ||
Kompót hruškový 3500g | ks | 50 | ||
Kompót jahodový 800g | ks | 50 | ||
Kompót slivkový 3500g | ks | 50 | ||
Kompót marhuľový 3500g | ks | 50 | ||
Kompót višňový bez kôstky 3500g | ks | 50 | ||
Kompót brusnicový 280g | ks | 50 | ||
Kompót jablkový 3500g | ks | 50 | ||
Kompót jablko strúhaný 3500g | ks | 20 | ||
SZ Cícer sterilizovaný 2650g | ks | 50 | ||
Fazuľové struky 3500g | ks | 10 | ||
Kompót Kokteil ovocný 2650 ml | ks | 10 | ||
Paradajkový pretlak 3600g Dr. Oetker | ks | 50 | ||
SZ karotka s hráškom 640g | ks | 100 | ||
Kompót čerešňový bez kôstky 660g | ks | 50 | ||
Šampiňóny krájané 2550g | ks | 30 | ||
Kompót broskyňový 820g | ks | 120 | ||
SZ červená repa 3500g kocky | ks | 100 | ||
Paradajkový pretlak 700g | ks | 50 | ||
Horčica plnotučná 950g | ks | 150 | ||
Horčica dijónska 250-300g | ks | 100 | ||
SZ čertovská omáčka 300g | ks | 100 | ||
Paradajkový pretlak 700g | ks | 50 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. Dodávateľ sa zaväzuje zaručiť frekvenciu dovozu tovaru minimálne 3 krát týždenne. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu. Pokiaľ je na faktúre uvedené, že slúži zároveň ako dodací list, akceptuje sa aj faktúra ako dodací list. |
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom splnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia v termíne splatnosti faktúry do 30 dní po obdržaní faktúry kupujúcim. |
Úhrada faktúr bude vykonávaná na základe jednotlivých dodávok prostredníctvom vojenského úradu finančného zabezpečenia na základe vyúčtovania dodávok tovaru s termínom splatnosti do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania príslušnému útvaru. Platby budú realizované na základe fakturácie. Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Pri každej dodávke musia byť dodané príslušné účtovné doklady, t.j. dodací list v troch výtlačkoch, ktorý musí obsahovať :- názov druhu výrobku a jeho gramáž - dodané množstvo každého druhu- cenu za jednotku množstva bez DPH a s DPH za každý druh. Pokiaľ je na faktúre uvedené, že slúži zároveň ako dodací list, akceptuje sa aj faktúra ako dodací list. |
Predávajúci zašle za prevzaté dodávky faktúru v troch výtlačkoch, ktorá musí obsahovať predovšetkým: - označenie dokladu /faktúra, dobropis/, jeho číslo - číslo kúpnej zmluvy - názov a sídlo predávajúceho, jeho IČO, IČO DPH, - dátum vystavenia a splatnosti faktúry - označenie banky a čísla účtu, na ktorý má byť vykonaná platba - názov, množstvo a cenu bez DPH a s DPH - príjemcu tovaru |
Kupujúci je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá neobsahuje všetky náležitosti, alebo je nesprávna a to do dátumu splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť doba splatnosti. Táto začína plynúť znovu odo dňa doručenia opravenej faktúry. |
Ak kupujúci zistí vady tovaru počas doby splatnosti faktúry, zaplatí kúpnu cenu do 30 dní po vybavení oprávnenej reklamácie. Kupujúci po dobu od uplatnenia oprávnenej reklamácie až do jej vybavenia nebude v omeškaní s úhradou faktúry. V prípade, ak výsledok vybavenia reklamácie bude mať vplyv na výšku kúpnej ceny, tak predávajúci vystaví novú faktúru. |
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 48 hodín po obdržaní telefonickej objednávky a to v pracovné dni t. j. v pondelok až piatok od 7:00 h do 12:00 h. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach |
Doba trvania zmluvy je od 10.1.2022 do 31.12.2022 alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Po dohode s obstarávateľom môže predávajúci dodať aj tovar v mierne odlišnej veľkosti balenia ako je uvedené v zmluve. V tom prípade však musí byť cena na faktúre prepočítaná tak aby cena za kilogram/liter zostala rovnaká. |
Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Zmluvu je možné zrušiť: a) písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán s mesačnou výpovednou lehotou. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane, b) okamžitým odstúpením od zmluvy pri jej podstatnom porušení. |
Za podstatné porušenie zmluvy považujú zmluvné strany v zmysle § 345 ods. 2 Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov ak: a) predávajúci opakovane nedodá tovar v požadovanom sortimente, množstve, kvalite alebo včas podľa objednávok kupujúceho, b) predávajúci opakovane poruší hygienické podmienky výroby, skladovania alebo prepravy tovaru. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
Dodaný tovar musí byť v prvej tretine jeho záručnej doby. |
Do troch pracovných od uzavretia zmluvy predloží predávajúci cenovú kalkuláciu k predmetu zmluvy. V cenovej kalkulácii uvedie pri každej položke cenu bez DPH a cenu s DPH za jednotku množstva tak, aby nebola prekročená celková cena predmetu zmluvy. Vo faktúrach za dodaný tovar predávajúci nesmie prekročiť ceny uvedené v cenovej kalkulácii. |
Prípadnú zmenu ceny je možné vykonať len podľa §18 odst.3 b) zákona č.345/2015 |
Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov. |
Verejný obstarávateľ požaduje nelimitovaný denný rozvoz tovaru z dôvodu malej kapacity skladových zariadení. |
Bezpečnosť potravín. Musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania. Podmienky: -preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti ,,Skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov“ napr. podľa ISO 22000, IFS,BRC, FSSC 22000 |
Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. To sa preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP, aby mohlo prepravovať potraviny. Tento preukaz sa dodáva k novému vozidlu (izotermické vozidla s chladením resp. s mraziarenskou úpravou. Iné vozidlá nie sú povolené) a je platný 5 rokov. Následne sa musí každé vozidlo znova testovať v štátnej skúšobni Piešťany a nový certifikát je platný 3 roky. |
Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
07.01.2022 00:00 — 31.12.2022 00:00
1,00 ks
15 637,00
15 637,00
v prípade otázok písať na petra.dzuberova@mil.sk
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.12.2021 08:06
05.01.2022 12:00
05.01.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.12.2021 12:55 - Vstupná ponuka | 15 637,00 | € | Cena s DPH |
03.01.2022 12:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 630,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: