• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.12.2021 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2022 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2022 13:05

Detail zákazky Z202125111

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.12.2021 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2022 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2022 13:05

Základné údaje

Z202125111

OF-248541

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6138005

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51801671

PAM fruit s.r.o.

M. Rázusa 684/24, Topoľčany, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé ovocie a zelenina

ovocie, zelenina

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03221100-7 - Koreňová a hľuzová zelenina
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 03221270-9 - Uhorka
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221420-6 - Karfiol
  • 03221430-9 - Brokolica
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03222322-6 - Hrušky
  • 03222331-2 - Marhule
  • 03222332-9 - Broskyne
  • 03222341-5 - Stolové hrozno
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a pekárenský tovar
Funkcia
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kg 700
Broskyne kg 150
Brokolica kg 50
Karfiol kg 50
Cesnak kg 50
Cibuľa kg 1000
Cibuľka jarná kg 100
Pór kg 50
Citróny kg 50
Jablká (Golden, Gala, červené Idared, Janagold) kg 1000
Hrušky kg 500
Kel kg 50
Kapusta hlávková biela kg 200
Kapusta hlávková červená kg 200
Kapusta kvasená/ sudová kg 200
Mandarinky kg 200
Grepy žlté/červené kg 100
Melón červený kg 200
Mrkva kg 350
Nektárinky ks 300
Paprika (zelená, červená, žltá, PCR) kg 300
Paradajky kg 500
Paradajky cherry 250g kg 400
Petržlen kg 100
Reďkovka červená zväzok kg 150
Čínska kapusta ks 200
Šalát ľadový ks 200
Uhorky šalátové kg 500
Zeler kg 50
Pomaranče kg 500
Tekvica kg 100
Cukina kg 100
Cvikla kg 100
Hrozno kg 100
Kaleráb kg 50
Zemiaky kg 7000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá čerstvého ovocia zeleniny su úrčené podľa súčastného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov čerstvého ovocia zeleniny služia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objebnávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.1.2022 do 31.12.2022 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni /podľa potreby aj v sobotu/ vždy najneskôr do 8.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Sankcie za nedodržanie podmienok tejto rámcovej dohody sú stanovené Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska v čase vyhlásenia obstarávania.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

07.01.2022 00:00 — 31.12.2022 00:00

1,00 ks

14 340,00

14 340,00

V prípade otázok písať na petra.dzuberova@mil.sk

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.12.2021 08:07

05.01.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.01.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 167
 22
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.01.2022 12:44 - Vstupná ponuka 14 320,90 € Cena s DPH
03.01.2022 12:45 - Najvýhodnejšia ponuka 14 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS