• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.12.2021 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2022 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2022 13:15

Detail zákazky Z202125108

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.12.2021 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2022 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2022 13:15

Základné údaje

Z202125108

OF-248536

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6138009

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko, Mliečne výrobky a vajcia

Mlieko, mliečne výrobky, vajcia

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15543100-7 - Syr s modrou plesňou
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15871273-8 - Majonéza
  • 15412000-9 - Tuky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky
Funkcia
Dodávka mlieka, mliečnych výrobkov a vajec
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Maslo 125g, 250g kg 150
Smotana na šľahanie 31%, ks 600
Smotana na varenie 1l, ks 50
Smotana kyslá kg 50
Tvaroh jemný hrudkovaný (RAJO) kg 200
Mlieko (pasterizované) polotučné 1,5% l 1000
Jogurt biely smotanový 125g,145g,180g,5kg kg 30
Syr tvrdý neúdený kg 500
Syr tvrdý údený kg 100
Syr strúhaný 1kg Parmezán kg 20
Syr s modrou plesňou (Niva) kg 40
Syr tavený rozotierateľný min. 40% tuku , črievko 1kg kg 50
Syr s bielou plesňou (Hermelín, Encián, Plesnivec)  100g ks 200
Syr tavený v  črievku, trojuholník 100 g ks 100
Syr typu FETA kg 25
Mozzarella Gastro kg 20
Majonéza 5 kg ks 20
Tatarská omáčka v balení 30g ks 100
Vajcia L ks 3000
Ml.pribináčik kakao 80g ks 300
Ml. pribináčik vanilka 80g ks 300
Ml. termix NIKA 90g/jahoda, kakao, vanilka/ ks 300
Pribináčik Kapsík 70g Kakao ks 200
Syr Hermelín 120g ks 190
Mlieko 3,5% ks 100
Syr tavený 125g Karička ks 50
Jogurt ovocný smotanový 150g ks 500
Bryndza 1kg kg 50
Syr na vyprážanie kg 100
Syr Feta balkánsky kg 25
Masielko 10g ks 300
Droždie 1kg kg 10
Droždie 42g ks 200
Tatárska omáčka 5kg ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá mlieka a mliečnych výrobkov upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov potravín slúžia pre potreby súťaže. dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa 1.1.2022 do 31.12.2022
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni /podľa potreby aj v sobotu/ vždy v čase od 7.00 hod. ráno do 14.00 ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Prípadnú zmenu ceny je možné vykonať len podľa §18 odst.3 b) zákona č.345/2015
Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov.
Verejný obstarávateľ požaduje nelimitovaný denný rozvoz tovaru z dôvodu malej kapacity skladových zariadení.
4. Bezpečnosť potravín. Musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania. Podmienky: -preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti ,,Skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov“ napr. podľa ISO 22000, IFS,BRC, FSSC 22000
Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. To sa preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP, aby mohlo prepravovať potraviny. Tento preukaz sa dodáva k novému vozidlu (izotermické vozidla s chladením resp. s mraziarenskou úpravou. Iné vozidlá nie sú povolené) a je platný 5 rokov. Následne sa musí každé vozidlo znova testovať v štátnej skúšobni Piešťany a nový certifikát je platný 3 roky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

07.01.2022 00:00 — 31.12.2022 00:00

1,00 ks

15 960,00

15 960,00

V prípade otázok písať na petra.dzuberova@mil.sk

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.12.2021 08:08

05.01.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.01.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 130
 69
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.12.2021 12:51 - Vstupná ponuka 15 960,00 € Cena s DPH
05.01.2022 06:50 - Najvýhodnejšia ponuka 15 959,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS