• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.12.2021 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    31.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.12.2021 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.12.2021 11:50

Detail zákazky Z202125105

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.12.2021 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    31.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.12.2021 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.12.2021 11:50

Základné údaje

Z202125105

OF-248607

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6133232

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

10792848

Andrej Timko Ing. TA-TRANS

Štefánikova 713/342, Trebišov, 07501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sterilizovaná zelenina a kompóty

Sterilizovaná zelenina, kompóty, lekvár, džem

  • 15330000-0 - Spracované ovocie a zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sterilizovaná zelenina a kompóty
Funkcia
Potraviny potrebné pri príprave stravy a na zabezpečenie stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cesnaková pasta 850g kg 40
Červená repa 3400g kg 200
Červená repa 660g kg 200
Fazuľové struky 3500g kg 100
Fazuľové struky 660g kg 100
Konzervovaná lúpaná fazuľa, biela, červená kg 200
Feferóny guľaté 340g kg 20
Feferóny guľaté 620g kg 20
Hrášok sterilizovaný slaný 180g kg 40
Hrášok sterilizovaný slaný 680g kg 300
Kukurica sterilizovaná lahôdková kg 300
Chren v sladkokyslom náleve 650g kg 20
Červená paprika kapia rezy 340g kg 20
Červená paprika kapia rezy 660g kg 40
Kečup kg 80
Kapusta kvasená, sterilizovaná 3500g kg 200
Kapusta kvasená, sterilizovaná 660g kg 200
Kapusta červená steriliztovaná 3500g kg 200
Kapusta červená sterilizovaná 640g kg 200
Čalamáda 3400g, 600g kg 600
Kôpor v soli kg 20
Lečo 720g kg 200
Paradajkový pretlak 700g kg 100
Olivy čierne bez kôstky kg 20
Olivy zelené bez kôstky kg 20
Šalát sterilizovaný mix, moravský, rimavský a pod. 3400g kg 300
Šalát sterilizovaný mix, moravský, rimavský a pod. 660g kg 300
Mexický šalát sterilizovaný kg 200
Šampiňóny sterilizované 800g, 300g kg 100
Uhorky sterilizované 3500g kg 400
Uhorky sterilizované 660g kg 400
Zelenina sterilizovaná 3500g, 700g kg 100
Džem jahodový kg 60
Džem ríbezľový kg 60
Džem marhuľový kg 60
Lekvár slivkový kg 60
Kompót ananásový (kocky, kolieska) kg 60
Kompót mandarinkový kg 120
Kompót broskyňový kg 120
Kompót hruškový kg 120
Kompót jahodový kg 120
Kompót slivkový kg 120
Kompót jablkový kg 120
Kompót marhuľový kg 120
Kompót višňový bez kôstky kg 120
Kompót jablko strúhaný 3500g kg 120
Baranie rohy jemné 630g kg 100
Džem porciovaný 20g ks 1000
Med včelí kvetový porciovaný 20g ks 1000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. Dodávateľ sa zaväzuje zaručiť frekvenciu dovozu tovaru minimálne 3 krát týždenne.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu. Pokiaľ je na faktúre uvedené, že slúži  zároveň ako dodací list, akceptuje sa aj faktúra ako dodací list.
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom splnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia v termíne splatnosti faktúry do 30 dní po obdržaní faktúry kupujúcim.
Úhrada faktúr bude vykonávaná na základe jednotlivých dodávok prostredníctvom vojenského úradu finančného zabezpečenia na základe vyúčtovania dodávok tovaru s termínom splatnosti do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania príslušnému útvaru. Platby budú realizované na základe fakturácie. Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Pri každej dodávke musia byť dodané príslušné účtovné doklady, t.j. dodací list v troch výtlačkoch, ktorý musí obsahovať :- názov druhu výrobku a jeho gramáž - dodané množstvo každého druhu- cenu za jednotku množstva bez DPH a s DPH za každý druh. Pokiaľ je na faktúre uvedené, že slúži zároveň ako dodací list, akceptuje sa aj faktúra ako dodací list.
Predávajúci zašle za prevzaté dodávky faktúru v troch výtlačkoch, ktorá musí obsahovať predovšetkým: - označenie dokladu /faktúra, dobropis/, jeho číslo - číslo kúpnej zmluvy - názov a sídlo predávajúceho, jeho IČO, IČO DPH, - dátum vystavenia a splatnosti faktúry - označenie banky a čísla účtu, na ktorý má byť vykonaná platba - názov, množstvo a cenu bez DPH a s DPH - príjemcu tovaru
Kupujúci je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá neobsahuje všetky náležitosti, alebo je nesprávna a to do dátumu splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť doba splatnosti. Táto začína plynúť znovu odo dňa doručenia opravenej faktúry.
Ak kupujúci zistí vady tovaru počas doby splatnosti faktúry, zaplatí kúpnu cenu do 30 dní po vybavení oprávnenej reklamácie. Kupujúci po dobu od uplatnenia oprávnenej reklamácie až do jej vybavenia nebude v omeškaní s úhradou faktúry. V prípade, ak výsledok vybavenia reklamácie bude mať vplyv na výšku kúpnej ceny, tak predávajúci vystaví novú faktúru.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 48 hodín po obdržaní telefonickej objednávky a to v pracovné dni t. j. v pondelok až piatok od 7:00 h do 14:00 h.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach
Doba trvania zmluvy je od 3.1.2022 do 31.12.2022 alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Po dohode s obstarávateľom môže predávajúci dodať aj tovar v  mierne odlišnej veľkosti balenia ako je uvedené v zmluve. V tom prípade však musí byť cena na faktúre prepočítaná tak aby cena za kilogram/liter zostala rovnaká.
Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Zmluvu je možné zrušiť: a) písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán s mesačnou výpovednou lehotou. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane, b) okamžitým odstúpením od zmluvy pri jej podstatnom porušení.
Za podstatné porušenie zmluvy považujú zmluvné strany v zmysle § 345 ods. 2 Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov ak: a) predávajúci opakovane nedodá tovar v požadovanom sortimente, množstve, kvalite alebo včas podľa objednávok kupujúceho, b) predávajúci opakovane poruší hygienické podmienky výroby, skladovania alebo prepravy tovaru. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane.
Dodaný tovar musí byť v prvej tretine jeho záručnej doby.
Do troch pracovných od uzavretia zmluvy predloží predávajúci cenovú kalkuláciu k predmetu zmluvy. V cenovej kalkulácii uvedie pri každej položke cenu bez DPH a cenu s DPH za jednotku množstva tak, aby nebola prekročená celková cena predmetu zmluvy. Vo faktúrach za dodaný tovar predávajúci nesmie prekročiť ceny uvedené v cenovej kalkulácii.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Užhorodská 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

05.01.2022 07:00 — 30.12.2022 14:00

9 643,44 €

9 643,44

9 643,44

Do troch pracovných od uzavretia zmluvy predloží predávajúci cenovú kalkuláciu k predmetu zmluvy. V cenovej kalkulácii uvedie pri každej položke cenu bez DPH a cenu s DPH za jednotku množstva tak, aby nebola prekročená celková cena predmetu zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.12.2021 12:45

31.12.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.12.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 133
 64
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.12.2021 09:31 - Vstupná ponuka 9 643,44 € Cena bez DPH
28.12.2021 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka 9 640,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS