42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Kancelárske kreslo
kancelárske kreslo, manažérske kreslo
Tovar, Služba
|
1. Kancelárske kreslo
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Manažérske kreslo otočné s hojdacím mechanizmom a aretáciou v základnej polohe |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Výška | cm | 113 | 122 | |
| Celková šírka | cm | 67 | ||
| Celková hĺbka | cm | 65 | ||
| Výška podrúčiek od zeme | cm | 66 | 82 | |
| Výška sedu od zeme | cm | 44 | 53 | |
| Šírka sedadla | cm | 50 | ||
| Hĺbka sedadla | cm | 48,5 | ||
| Nosnosť | kg | 130 | ||
| Celkové množstvo | ks | 15 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| poťah | z látky alebo sieťoviny |
| farba | čierna |
| operadlo | ergonomicky tvarované, zvýšené |
| podrúčky | výškovo nastaviteľné |
| kolieska | na mäkké podlahy a koberce, zdvojené |
| typ mechaniky | synchrónna |
| aretácia | vo zvolenej polohe |
| sedadlo | nastavenie výšky sedadla s piestom |
| základňa stoličky | kovový kríž |
| iné | vhodné na sedenie viac ako 8 hodín |
| Názov |
| Tovar musí byť zmontovaný, nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, zabalený do igelitu/kartónu s príslušnou dokumentáciou (návod na obsluhu a údržbu v SK alebo CZ jazyku) |
| Záručná doba je 24 mesiacov. Požadujeme dodať protokol/vyhlásenie o skúške na deklarované nosnosti. Tovar bude doručený/vynesený až na miesto určenia. |
| Objednávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz , nie čiastkovo a to iba v pracovných dňoch od 8.00 hod do 14.00 hod |
| Termín a čas dodania oznámiť objednávateľovi aspoň 1 deň vopred. |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, montážou a vynáškou. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia: 1x BA kraj |
| Objednávateľa je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo bude vykazovať vady. |
| Verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom. |
| Akékoľvek nesplnenie povinnosti dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky - technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek ako aj nepredloženie vlastného návrhu plnenia zákazky sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. . |
| Cenu za príslušný tovar sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní odo dňa doručenia. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo zmluvy. |
| Prílohou faktúry bude doklad preukazujúci odovzdania predmetu zákazky. |
| Predložená ponuka musí obsahovať cenu vrátane DPH aj bez DPH. Hodnota predmetu zákazky sa zaokrúhľuje na dve desatinné miesta. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Bajkalská 24, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
17.01.2022 08:00 — 25.02.2022 14:00
15,00 kus
6 407,64
5 339,70
Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov. Súčasťou musí byť aj prospekt/fotografia dodávaného tovaru.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.01.2022 13:20
13.01.2022 10:00
13.01.2022 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 05.01.2022 17:23 - Vstupná ponuka | 6 360,00 | € | Cena s DPH |
| 12.01.2022 15:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 000,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: