• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2022 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2022 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2022 10:05

Detail zákazky Z202125100

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2022 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2022 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2022 10:05

Základné údaje

Z202125100

OF-248577

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6134736

Objednávateľ

00352489

Zariadenie pre seniorov Komárno

Špitálska 16, Komárno, 94505, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Múka, cukor

Múka, cukor

  • 15610000-7 - Mlynské výrobky
  • 15612100-2 - Pšeničná múka
  • 15612110-5 - Hrubá múka
  • 15612130-1 - Hladká múka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15831000-2 - Cukor

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Múka
Funkcia
Dodávka múky a cukru pre rozpočtovú organizáciu
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na 1 kalendárny rok od 01.01.2022 do 31.12.2022
Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané.
Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovarov v závislosti od počtu stravníkov špecifikuje v jednotlivých " čiastkových objednávkach"
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kryštálový cukor 1kg 1300
Práškový cukor 1kg 220
Múka hladká pšeničná, I. trieda 1kg 1250
Múka polohrubá pšeničná , výberová, I. trieda 1kg 1130
Múka hrubá pšeničná, I. trieda, 1kg 100
Múka krupica 1kg 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Múka hladká 1 kg balenie,I. trieda
Múka polohrubá 1 kg balenie,I. trieda
Múka hrubá 1 kg balenie,I. trieda
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Objednávanie tovaru bude prebiehať formou telefonických "čiastkových objednávok" podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Dodávky tovaru sa budú realizovať priebežne počas platnosti Rámcovej dohody na miesto plnenia v lehote najneskôr do 48hodín od doručenia objednávky. Dodanie tovaru v pracovných dňoch a v časovom rozhraní od 6:30 hod do 10:00 hod podľa objednávok. Dodanie tovaru sa môže realizovať aj 2-3 x týždenne, podľa potrieb objednávateľa.
Verejný obstarávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č. 2657/2004-100 a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok obsahujúcich informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania.
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR.
Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej ceny s DPH a druhu dodaného tovaru.
Pri dodaní tovaru požadujeme uvádzať všetky ceny tovaru zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Tovar a bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalosti. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady:
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií;
b) podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH, sadzbami DPH a cenami s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky, ako aj cenu spolu;

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 16, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 ks,kg

3 132,00

2 610,00

Vlastný návrh plnenia zákazky vypracovať podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.12.2021 08:05

03.01.2022 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.01.2022 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 124
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.12.2021 09:08 - Vstupná ponuka 3 132,00 € Cena s DPH
03.01.2022 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 3 131,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS