31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
35693487
Hermes LabSystems, s.r.o.
Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK
CO2 termostat
termostat, inkubátor, CO2 atmosféra
Tovar, Služba
1. Inkubátor s CO2 atmosférou
|
|
---|---|
Funkcia |
Slúži na inkubáciu (kultiváciu, rast, množenie) jednak buniek plodovej vody ako aj periférnej krvi tým, že im zabezpečuje ideálne podmienky (stála teplota, prítomnosť CO2 atmosféry) pre optimálny nárast. |
Nový prístroj nepoužívaný a nerepasovaný, v originálnom balení výrobcu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
inkubátor s CO2 atmosférou, vhodný pre všetky kultivácie s najvyššími požiadavkami na stabilitu kultivačného prostredia | ks | 1 | ||
vnútorný objem minimálne | l | 155 | ||
horkovzdušná sterilizácia, bez nutnosti demontáže senzorov, účinnosť sterilizácie >12 | °C | 180 | ||
rozsah nastavenia koncentrácie min. | % | 0 | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozsah nastavenia teploty – teplota okolia | aspoň od + 5 °C |
rozsah nastavenia teploty – teplota okolia | aspoň do + 50 °C |
inkubátor s CO2 atmosférou, ktorá garantuje optimálne rastové podmienky i pre ťažko kultivovateľné bunky | áno |
celistvé vyhotovenie komory z nerezu, alebo 100% medi | áno |
revolučný systém prúdenia atmosféry vnútri inkubátora pre vytvorenie homogénneho kultivačného prostredia | áno |
HEPA Filter Airflow Systém, kontinuálna filtrácia vnútri atmosféry s recirkuláciou celého objemu v priebehu 60s | áno |
trieda čistoty ISO Class 5 | áno |
vnútorné sklenené dvere s ohrevom proti roseniu | áno |
patentované zvlhčovanie – vysoká stabilita vlhkosti bez kondenzácie na vnútorných stenách(vrátene dverí) | áno |
TC alebo duálny IR senzor CO2 s kremíkovým zdrojom žiarenia nezávislý na zmenách ostatných parametrov | áno |
alarmy poruchových stavov , alarm životnosti HEPA filtrov, alarmy všetkých parametrov | áno |
veľký , z diaľky dobre čitateľný dotykový displej(možnosť ovládať aj v rukaviciach) – aktuálne aj programované hodnoty, alarmy | áno |
Časový záznam všetkých parametrov ( T, vlhkosť, CO2, prípadne O2), história poruchových aj prevádzkových stavov, prenos do PC cez USB | áno |
integrovaná nádrž na vodu s výpustným ventilom a čidlom nedostatku vody | áno |
ľahko vyberateľné výsuvné police z perforovaného plechu s obmedzením rizika preklopenia | áno |
možnosť zámeny L/P dvere | áno |
nízka hlučnosť | áno |
presnosť regulácie min. ±0,1% | áno |
dvojstupňová regulácia relatívnej vlhkosti do 95% (±5%) | áno |
obnovenie teploty a vlhkosti do 10min, CO2 do 5 min po 30 sekundovom otvorení dverí | áno |
pasívne riadenie vlhkosti | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práva povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je CO2 termostat v počte 1 kus, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v originálnom balení výrobcu. |
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s prepísaným tovarom |
Súčasťou dodávky musia byť všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, ak sa uplatňujú (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/a pod.), návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, preberací protokol. |
Cena vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy max. do 2 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch). |
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. |
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 36 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Cena tovaru zahŕňa aj inštalácie, uvedenie do prevádzky, zaškolenie personálu a záručný servis vrátane pravidelných bezpečnostno-technických prehliadok podľa odporúčaní výrobcu. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Súčasťou preberacieho protokolu o uvedení prístroja do prevádzky je: typ prístroja, výrobca, krajina pôvodu, výrobné číslo, dátum a zaškolenie vrátane menného zoznamu zaškolených pracovníkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Predmet zákazky bude financovaný z účelovo vyčlenených prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa (Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky). V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, verejný obstarávateľ (ďalej aj „objednávateľ“) si vyhradzuje právo zmluvy neuzatvoriť. Preddavok sa nebude poskytovať. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 3 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
Dodávateľ do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave u v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
Predložené doklady musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, alebo spolu s prekladom, ak sú doklady predkladané v cudzom jazyku. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Ak sa v rámci funkčnej a technickej špecifikácie predmetu kúpnej zmluvy vyskytujú technické požiadavky určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže Dodávateľ v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar pri dodržaní stanovených parametrov v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý bude pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek Objednávateľa slúžiť rovnakému účelu. |
V prípade, že Dodávateľ v ním ponúkanej funkčnej a technickej špecifikácii použije „ekvivalent“, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy Objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálne účinných obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jejzverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Americké námestie 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
21.02.2022 08:00 — 04.04.2022 14:00
1,00 ks
8 895,50
8 895,50
Dodávateľ vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie názov, typové označenie tovaru a výrobcu, opis a technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zmluvy, aby mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.01.2022 10:27
03.02.2022 10:45
03.02.2022 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2022 11:56 - Vstupná ponuka | 8 895,00 | € | Cena bez DPH |
02.02.2022 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 894,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: