• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2022 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2022 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2022 16:50

Detail zákazky Z202125082

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2022 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2022 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2022 16:50

Základné údaje

Z202125082

OF-248550

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6134754

Objednávateľ

00738379

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok

Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky na rok 2022

stravné lístky, stravné poukážky, dodanie papierových stravných poukážok, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok (nie stravovacích kariet) s ochrannými prvkami, vydávaných uchádzačom, vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Stravné poukážky na rok 2022.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky (NHSP) € 5,10
Množstvo stravných poukážok ks 3600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu v € a dobu platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Minimálne štyri ochranné prvky proti falšovaniu (napr. číselný resp. čiarový kód, termoaktívny bod, vodotlač, atď.)
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka papierová (nie elektronická karta) Stálosť papiera musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem
Vyhotovenie a doručenie stravných poukážok po 20 ks (vo väzbe / obálke)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Stravné poukážky budú u dodávateľa objednávané na rok 2022, na základe čiastkových objednávok, mesačne v objeme cca 300 ks (podľa potreby).
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní odo doručenia objednávky.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravných poukážok sa jej hodnota upraví písomným dodatkom.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, telefonicky, e-mailom, faxom alebo prostredníctvom internetu.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Náklady spojené so zmenou NHSP sú započítané do poplatku za poskytnuté služby.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku poplatku za poskytnuté služby, je nemenná počas platnosti zmluvy a to aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných poukážok.
Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za skutočne dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude obsahovať NHSP a ich množstvo, poplatok za poskytnuté služby a z DPH z ceny za poskytnuté služby. Fakturovaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplne údaje, je kupujúci oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť predávajúcemu. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
Vrátane dopravy a doručenia na miesto plnenia.
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca roka v ktorom boli vydané.
Miesto dodania stravných poukážok: Liptovský Mikuláš, Námestovo, Dolný Kubín, Ružomberok
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Poplatok za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania formou stravných poukážok, províziu, dodávateľa, dane, balenie, poistné, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady dodávateľa. Jeho výška sa vyjadruje % z NHSP.
Celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania je súčinom celkovej ceny za stravnú poukážku a množstvom stravných poukážok.
Dodávateľ do 3 pracovných dní doručí objednávateľovi nižšie uvedené doklady, v prípade ak tak neurobí, bude jeho ponuka vylúčená a uzavretá zmluva neplatná:
Dodávateľ poskytne zoznam stravovacích zariadení v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach, ktoré akceptujú stravné poukážky dodávateľa s celoročnou prevádzkou, počas celého týždňa v čase od 11:00 hod. do 14:00 hod., nepatria sem predajne mäsa, bistrá, kaviarne, pivárne, čajovne, lahôdky a pod.
Táto Rámcova dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov dňom podpísania oboma stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Uvedené množstvá sú maximálne, v prípade nižšej požiadavky a následnej objednávky napr. pri zmene odpracovaných dní jednotlivými zamestnancami, je možné toto množstvo znížiť.
Dodávateľ je povinný prevziať od objednávateľa do 31. januára nasledujúceho kalendárneho roka nespotrebované stravné poukážky a vrátiť objednávateľovi finančnú čiastku rovnajúcu sa ich nominálnej hodnote.
Dodávateľ si pri vrátení, ani pri výmene stravných poukážok nebude účtovať žiadne poplatky.
Stravné poukážky dodané po 1. novembri daného kalendárneho roka musia byť platné do konca nasledujúceho kalendárneho roka.
Názov Upresnenie
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 zákazky

18 360,00

18 360,00

Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravných poukážok sa jej hodnota upraví písomným dodatkom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.12.2021 14:57

03.01.2022 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.01.2022 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.12.2021 09:02 - Vstupná ponuka 18 360,00 € Cena s DPH
28.12.2021 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka 18 359,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS