Z202125080
OF-248489
zrušená
30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
DODÁVKA ELEKTRICKEJ ENERGIE“ pre 132 odberných miest
Elektrická energia, Elektrina
Tovar, Služba
|
1. Elektrická energia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie do 132 odberných miest objednávateľa (ďalej ako "OMI") od 01.02.2022 do 28.02.2022, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (prevádzkovateľ distribučnej sústavy a prevádzkovateľ distribučnej siete ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako „PDS“ ďalej ako „PDS“) a musí byť v súlade s platnou legislatívou. |
| Predmetom plnenia tejto zmluvy je záväzok Dodávateľa zabezpečiť Odberateľovi distribúciu elektriny v štandardnom zabezpečení a ostatné služby spojené s užívaním sústavy pre všetky odberné miesta uvedené v Prílohe č. 1 tejto zmluvy za nasledujúcich podmienok: |
| - odberateľ plní povinnosti, ktoré mu ukladá Zákon o energetike a príslušné vykonávacie predpisy k tomuto zákonu a ostatné všeobecne záväzné právne predpisy, |
| - odberateľ má s príslušným PDS uzatvorenú zmluvu o pripojení k distribučnej sústave, okrem prípadov, kedy Odberateľ už bol pripojený na distribučnú sústavu príslušného PDS, |
| - odberateľ spĺňa podmienky stanovené Prevádzkovým poriadkom príslušného PDS, |
| - distribúcia elektriny sa riadi aktuálne platným Prevádzkovým poriadkom príslušného PDS a Technickými podmienkami príslušného PDS, ktoré sú platné pre distribučnú sústavu, do ktorej sú odberné miesta Odberateľa, uvedené v Prílohe č. 1, pripojené. |
| Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.02.2022 do 24:00 hod. SEČ dňa 28.02.2022. |
| Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky elektriny od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy. Predmetná ponuka musí obsahovať cenu silovej elektriny vrátane ceny za odchýlku. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladaná spotreba pre obdobie: 01.02. - 28.02.2022 | MWh | 485,35 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Príloha č. 1 - Zoznam odberných miest, + technická špecifikácia OMI | v prílohe č. 1 je stanovený Zoznam predpokladaných odberných miest a technická špecifikácia ako distribučná sadzba, istič v A, EAN, NU. Pri jednotlivých OMI je uvedená predpokladaná ročná spotreba |
| OMI | odberné miesto |
| Názov |
| 1.Dodávateľ zabezpečí nákup a dodávku elektriny vrátane komplexných služieb, súvisiacich s pravidelnou bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny do odberných miest odberateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlky voči zúčtovateľovi odchýlok za každé odberné miesto odberateľa. |
| 2.Miestom plnenia sú všetky OMI objednávateľa, v zmysle Prílohy č.1. |
| 3.Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby vo všetkých OMI objednávateľa. |
| 4.Cenu za nákup, dodávku elektriny a poskytnutie požadovaných služieb bude dodávateľ stanovovať ako súčin jednotkovej ceny (za 1 MWh elektriny) x odobrané množstvo elektriny. Do jednotkovej ceny musia byť zahrnuté všetky súvisiace náklady spojené s plnením predmetu zákazky. |
| 5.V celkovej cene za nákup a dodávku elektriny bude dodávateľ zohľadňovať aj náklady na odchýlky a maržu uchádzača/dodávateľa, v ktorej sú zohľadnené všetky náklady uchádzača/dodávateľa za všetky činnosti súvisiace s predmetom zákazky. |
| 6. Dodávateľ garantuje dodávať elektrinu po dobu platnosti Zmluvy a garantuje dodávať elektrinu za vysúťaženú jednotkovú cenu. |
| 7.Cena za plnenie nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutia ÚRSO. DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
| 8.Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., má objednávateľ, aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
| 9.Platba za plnenie sa uskutoční v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola pripísaná fakturovaná suma na účet dodávateľa. |
| 10.Dodávateľ zabezpečí nákup a dodávku elektriny vrátane komplexných služieb, súvisiacich s pravidelnou bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny do odberných miest odberateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlky voči zúčtovateľovi odchýlok za každé odberné miesto odberateľa |
| 11. Dodávateľ sa zaväzuje: |
| - zabezpečiť objednávateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy, |
| - zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného PDS. |
| 12. Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané. Dodávateľ sa zaväzuje , že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia predpokladaného množstva objednanej elektrickej energie. Uvedené nevylučuje možnosť uplatnenia sankcie podľa čl. VI ods. 6.11. Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu. |
| 13. Ročné tolerančné pásmo je dohodnuté v intervale 80% - 120%. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
| 14.Dodávateľ v rámci plnenia predmetu zákazky zabezpečí pre jednotlivých odberateľov minimálne nasledovné komplexné služby spojené s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny (administrácia dodávok elektriny): |
| - Každý jednotlivý odberateľ bude mať zabezpečenú individuálnu klientsku starostlivosť/obsluhu pre všetky odberné miesta uvedené v jednotlivých realizačných zmluvách uzatvorených s konkrétnym dodávateľom zahrňujúcu aj odbornú podporu pri pripájaní nových odberných miest odberateľa/verejného obstarávateľa. Vzájomná komunikácia musí byť v slovenskom jazyku. |
| - Poradenstvo zamerané na znižovanie nákladov verejných obstarávateľov/odberateľov spojených s dodávkou elektriny do odberných miest optimalizáciou charakteru odberu, úpravou a optimalizáciou nastavenia rezervovaných kapacít (úprava výšky a typu RK), minimalizáciou penále za dodávku jalovej elektriny. |
| - Poradenstvo pre verejných obstarávateľov/odberateľov zamerané na znižovanie spotreby elektriny. |
| 15.Dodávateľ sa v rámci plnenia predmetu zákazky pre jednotlivých odberateľov bude riadiť minimálne nasledovnými pravidlami pri fakturácii za komplexné služby spojené s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny: |
| -Dodávateľ bude vystavovať faktúry spoločne za dodávku elektriny a distribučné služby. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti stanovené platnými daňovými a účtovnými predpismi vrátane informácie podľa Zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Fakturácia pre každé odberné miesto samostatne. |
| -Odberateľ elektriny bude uhrádzať preddavky za dodávku elektriny a distribučné služby, pričom výška preddavkov, ich počet, termíny alebo spôsob platieb preddavkov sa môže počas trvania zmluvy zmeniť po dohode zmluvných strán. |
| - Dodávateľ bude vystavovať faktúru s reálnym mesačným odpočtom pre Odberateľa za dodávku elektriny a distribučné služby pre Odberateľa pri odberných miestach, kde je to možné, k poslednému dňu príslušného mesiaca. |
| - Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo elektriny. |
| - Dodávateľ bude vystavovať Vyúčtovaciu faktúru s ročným odpočtom za dodávku elektriny a distribučné služby pre Odberateľa k poslednému dňu príslušného roka. Vo vyúčtovacej faktúre za dodávku elektriny a distribučné služby sa odpočítajú preddavky, ktoré boli Odberateľom uhradené Dodávateľovi za príslušný rok. |
| - Odberateľ uhradí Dodávateľovi vyfakturovaný nedoplatok v lehote splatnosti faktúry. Dodávateľ vráti Odberateľovi vyfakturovaný preplatok na účet Odberateľa v termíne do dátumu splatnosti faktúry. |
| - splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia Odberateľovi. |
| 16. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenie podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté . |
| 17. Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť, ak : |
| a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu, |
| b) alebo bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku, |
| c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, |
| d) alebo druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie. |
| 18. Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom elektrickej energie pri odpojení a zapojení všetkých OMI v distribučnej sieti. |
| 19. Dodávateľ sa zaväzuje: |
| - zabezpečiť rezervované kapacity (RK) pre všetky odberné miesta odberateľa |
| - úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa. |
| - zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa. |
| 20. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy predloží: |
| - zoznam oprávnených osôb zmluvnej strany (dodávateľa) na konanie vo veciach tejto zmluvy |
| -podrobný rozpočet - štruktúru ceny t. z . podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. |
| 21. Objednávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy predloží: |
| - zoznam oprávnených osôb zmluvnej strany (objednávateľa) na konanie vo veciach tejto zmluvy |
| 22. Kúpna zmluva, Všeobecné podmienky pre EKS- OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa. |
| 23. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky pre každé odberné miesto od 01.02.2022 do 28.02.2022 |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Slovenská republika
12
485,35 MWh
166 780,33
138 983,61
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy predloží: -zoznam oprávnených osôb zmluvnej strany (dodávateľa) na konanie vo veciach tejto zmluvy -podrobný rozpočet - štruktúru ceny t. z . podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.01.2022 08:01
17.01.2022 10:00
17.01.2022 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: