• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2022 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    17.01.2022 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    17.01.2022 10:03

Detail zákazky Z202125080

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2022 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    17.01.2022 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    17.01.2022 10:03

Základné údaje

Z202125080

OF-248489

zrušená

Objednávateľ

30794536

Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

DODÁVKA ELEKTRICKEJ ENERGIE“ pre 132 odberných miest

Elektrická energia, Elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie do 132 odberných miest objednávateľa (ďalej ako "OMI") od 01.02.2022 do 28.02.2022, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a  prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (prevádzkovateľ distribučnej sústavy a prevádzkovateľ distribučnej siete ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako „PDS“ ďalej ako „PDS“) a musí byť v súlade s platnou legislatívou.
Predmetom plnenia tejto zmluvy je záväzok Dodávateľa zabezpečiť Odberateľovi distribúciu elektriny v štandardnom zabezpečení a ostatné služby spojené s užívaním sústavy pre všetky odberné miesta uvedené v Prílohe č. 1 tejto zmluvy za nasledujúcich podmienok:
- odberateľ plní povinnosti, ktoré mu ukladá Zákon o energetike a príslušné vykonávacie predpisy k tomuto zákonu a ostatné všeobecne záväzné právne predpisy,
- odberateľ má s príslušným PDS uzatvorenú zmluvu o pripojení k distribučnej sústave, okrem prípadov, kedy Odberateľ už bol pripojený na distribučnú sústavu príslušného PDS,
- odberateľ spĺňa podmienky stanovené Prevádzkovým poriadkom príslušného PDS,
- distribúcia elektriny sa riadi aktuálne platným Prevádzkovým poriadkom príslušného PDS a Technickými podmienkami príslušného PDS, ktoré sú platné pre distribučnú sústavu, do ktorej sú odberné miesta Odberateľa, uvedené v Prílohe č. 1, pripojené.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.02.2022 do 24:00 hod. SEČ dňa 28.02.2022.
Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky elektriny od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy.  Predmetná ponuka musí obsahovať cenu silovej elektriny vrátane ceny za odchýlku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba pre obdobie: 01.02. - 28.02.2022 MWh 485,35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Príloha č. 1 - Zoznam odberných miest, + technická špecifikácia OMI v prílohe č. 1 je stanovený Zoznam predpokladaných odberných miest a technická špecifikácia ako distribučná sadzba, istič v A, EAN, NU. Pri jednotlivých OMI je uvedená predpokladaná ročná spotreba
OMI odberné miesto
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Dodávateľ zabezpečí nákup a dodávku elektriny vrátane komplexných služieb, súvisiacich s pravidelnou bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny do odberných miest odberateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlky voči zúčtovateľovi odchýlok za každé odberné miesto odberateľa.
2.Miestom plnenia sú všetky OMI  objednávateľa, v zmysle Prílohy č.1.
3.Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby vo všetkých OMI objednávateľa.
4.Cenu za nákup, dodávku elektriny a poskytnutie požadovaných služieb bude dodávateľ stanovovať ako súčin jednotkovej ceny (za 1 MWh elektriny) x odobrané množstvo elektriny. Do jednotkovej ceny musia byť zahrnuté všetky súvisiace náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
5.V celkovej cene za nákup a dodávku elektriny bude dodávateľ zohľadňovať aj náklady na odchýlky a maržu uchádzača/dodávateľa, v ktorej sú zohľadnené všetky náklady uchádzača/dodávateľa za všetky činnosti súvisiace s predmetom zákazky.
6.  Dodávateľ garantuje dodávať elektrinu po dobu platnosti  Zmluvy a garantuje dodávať elektrinu za vysúťaženú jednotkovú cenu.
7.Cena za plnenie nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutia ÚRSO. DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
8.Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., má objednávateľ, aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
9.Platba za plnenie sa uskutoční v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola pripísaná fakturovaná suma na účet dodávateľa.
10.Dodávateľ zabezpečí nákup a dodávku elektriny vrátane komplexných služieb, súvisiacich s pravidelnou bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny do odberných miest odberateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlky voči zúčtovateľovi odchýlok za každé odberné miesto odberateľa
11. Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť objednávateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy,
- zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného PDS.
12. Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané. Dodávateľ sa zaväzuje , že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia predpokladaného množstva objednanej elektrickej energie. Uvedené nevylučuje možnosť uplatnenia sankcie podľa čl. VI ods. 6.11. Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu.
13. Ročné tolerančné pásmo je dohodnuté v intervale 80% - 120%. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie.
14.Dodávateľ v rámci plnenia predmetu zákazky zabezpečí pre jednotlivých odberateľov minimálne nasledovné komplexné služby spojené s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny (administrácia dodávok elektriny):
- Každý jednotlivý odberateľ bude mať zabezpečenú individuálnu klientsku starostlivosť/obsluhu pre všetky odberné miesta uvedené v jednotlivých realizačných zmluvách uzatvorených s konkrétnym dodávateľom zahrňujúcu aj odbornú podporu pri pripájaní nových odberných miest odberateľa/verejného obstarávateľa. Vzájomná komunikácia musí byť v slovenskom jazyku.
- Poradenstvo zamerané na znižovanie nákladov verejných obstarávateľov/odberateľov spojených s dodávkou elektriny do odberných miest optimalizáciou charakteru odberu, úpravou a optimalizáciou nastavenia rezervovaných kapacít (úprava výšky a typu RK), minimalizáciou penále za dodávku jalovej elektriny.
- Poradenstvo pre verejných obstarávateľov/odberateľov zamerané na znižovanie spotreby elektriny.
15.Dodávateľ  sa v rámci plnenia predmetu zákazky pre jednotlivých odberateľov bude riadiť minimálne nasledovnými pravidlami pri fakturácii za komplexné služby spojené s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny:
-Dodávateľ bude vystavovať faktúry spoločne za dodávku elektriny a distribučné služby. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti stanovené platnými daňovými a účtovnými predpismi vrátane informácie podľa Zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Fakturácia  pre každé odberné miesto samostatne.
-Odberateľ elektriny bude uhrádzať preddavky za dodávku elektriny a distribučné služby, pričom výška preddavkov, ich počet, termíny alebo spôsob platieb preddavkov sa môže počas trvania  zmluvy zmeniť po dohode zmluvných strán.
- Dodávateľ bude vystavovať faktúru s reálnym mesačným odpočtom pre Odberateľa za dodávku elektriny a distribučné služby pre Odberateľa pri odberných miestach, kde je to možné, k poslednému dňu príslušného mesiaca.
- Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo elektriny.
- Dodávateľ bude vystavovať Vyúčtovaciu faktúru s ročným odpočtom za dodávku elektriny a distribučné služby pre Odberateľa k poslednému dňu príslušného roka. Vo vyúčtovacej faktúre za dodávku elektriny a distribučné služby sa odpočítajú preddavky, ktoré boli Odberateľom uhradené Dodávateľovi za príslušný rok.
- Odberateľ uhradí Dodávateľovi vyfakturovaný nedoplatok v lehote splatnosti faktúry. Dodávateľ vráti Odberateľovi vyfakturovaný preplatok na účet Odberateľa v termíne do dátumu splatnosti faktúry.
- splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia Odberateľovi.
16. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenie podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté .
17. Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť, ak :
a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu,
b) alebo bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku,
c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku,
d) alebo druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie.
18. Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom elektrickej energie pri odpojení a zapojení všetkých OMI v distribučnej sieti.
19. Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť rezervované kapacity (RK) pre všetky odberné miesta odberateľa
- úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa.
- zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
20. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy predloží:
- zoznam oprávnených osôb zmluvnej strany (dodávateľa) na konanie vo veciach tejto zmluvy
-podrobný rozpočet - štruktúru ceny t. z . podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
21. Objednávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy predloží:
- zoznam oprávnených osôb zmluvnej strany (objednávateľa) na konanie vo veciach tejto zmluvy
22. Kúpna zmluva, Všeobecné podmienky pre EKS- OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa.
23. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky pre každé odberné miesto od 01.02.2022 do 28.02.2022
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

485,35 MWh

166 780,33

138 983,61

Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy predloží: -zoznam oprávnených osôb zmluvnej strany (dodávateľa) na konanie vo veciach tejto zmluvy -podrobný rozpočet - štruktúru ceny t. z . podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.01.2022 08:01

17.01.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.01.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 184
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS