• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2022 16:15
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2022 17:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2022 17:20

Detail zákazky Z202125072

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2021 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2022 16:15
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2022 17:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2022 17:20

Základné údaje

Z202125072

OF-248546

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6141741

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie podpory pre existujúce licencie Veeam Backup and Replication Enterprise for VMware - Education Only

Veeam , Veeam Backup and Replication

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory pre existujúce licencie Veeam Backup and Replication Enterprise for VMware - Education Only
Funkcia
1. Funkcionalita: On-line zálohovací softvér určený na komplexné zálohovanie virtuálnych a fyzických serverov vrátane zálohovania na aplikačnej vrstve.
2. Množstvo: 54x Annual Basic Maintenance Renewal Expired (Fee Waived) - Veeam Backup & Replication Enterprise. For customers who own Veeam Backup & Replication Enterprise, Basic Support socket licensing prior to 2021. Maintenance Renewal Expired. (V-VBRENT-VS-P0ARW-00);
12x Monthly Basic Maintenance Renewal - Veeam Backup & Replication Enterprise. For customers who own Veeam Backup & Replication Enterprise, Basic Support socket licensing prior to 2021. Renewal Contract Consolidation. (V-VBRENT-VS-P01MR-00)
8x nových perpetual licencií typu Veeam Backup & Replication Enterprise. 1 year of Basic Support is included. Education sector. For customers who own Veeam Backup & Replication Enterprise, Basic Support socket licensing prior to 2021. New License. (E-VBRENT-VS-P0000-00);
2x Veeam Backup & Replication Universal Subscription License. Includes Enterprise Plus Edition features. 1 Year Renewal Subscription Upfront Billing & Production (24/7) Support. Education sector. Subscription Renewal (E-VBRVUL-0I-SU1AR-00).
3. Úroveň služby: Basic Support (pre perpetual licencie) + Production Support (pre subscription licencie)
4. Zjednotenie licencií: Verejný obstarávateľ žiada v rámci predĺženia podpory V-VBRENT-VS-P01AR-00 súčasné zabezpečenie downgrade licencií 4x Veeam Availability Suite (kontrakt 01618169) na licencie 4x Veeam Backup & Replication Enterprise.
5. Čísla kontraktov: #02285611 (54x), #01618169 (12x), #02285619 (2x)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Technické vlastnosti: Operačný systém použitia na hypervizoroch – Vmware vSphere 6.0/7.0 a novšie. Operačný systém použitia agentov – Microsoft Windows Server 2008 a novšie, Microsoft Windows 10 a novšie. Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Multilingual. Typ licencie – elektronická, EDU. Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách. Úplná obnova virtuálneho počítača alebo iba jeho vybratých virtuálnych diskov. Obnova virtuálneho počítača priamo aj zo súboru zálohy (instant VM recovery).
Priama obnova virtuálneho počítača do cloudu aspoň do AWS a Microsoft Azure. Priamo obnova súborov z najčastejších súborových systémov pre Windows, Linux, BSD, Mac OS, Novell, Solaris a Unix. Natívna podpora operácii nad objektmi typu Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server, Microsoft SharePoint a Oracle DB . Možnosť rozšírenia pre delegovanie obnovy na úrovni skupiny počítačov na riešiteľskú skupinu. Komplexná správa zálohovacej infraštruktúra vrátane zálohovacích proxy serverov.
Možnosť rozšírenia k priamej integrácii zálohovania s úložiskami aspoň u týchto výrobcov: HewlettPackard, Enterprise, IBM, Lenovo, Dell EMC. Natívna integrácia lokálnych objektových úložísk a úložísk kompatibilných s cloudovou službou aspoň AWS a Microsoft Azure. Syntetické plné zálohy s komplexným šifrovaním a ochranou voči strate hesla. Integrovaná deduplikácia, kompresia a eliminácia stránkovacích súborov. Úplná spätná kompatibilita s predchádzajúcimi verziami zálohovacích formátov existujúceho riešenia pre dlhodobé a archívne zálohy.
Natívna podpora zálohovania priamo na virtuálne a fyzické páskové knižnice. Konfigurovateľná afinita k proxy serverom zálohovacej infraštruktúry. Replikácia kópie s možnosťou asistovaného alebo automatického failoveru. Automatické testovanie konzistencie zálohy a repliky virtuálneho počítača. Spúšťanie virtuálnych počítačov priamo zo zálohy v izolovanom prostredí (sandboxing). Integrovaná centrálna správa agentov.
Modul plug-in webového klienta do vSphere.Plnohodnotné webové GUI rozhranie pre centralizovanú správu riešenia.Možnosť rozšírenia pre riadenie používateľských prístupov podľa rolí.Podpora technológie Change Block Tracking.
2. Podpora: Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu. Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka. Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory.
Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom v angličtine (alebo ako doplnková služba oficiálnym partnerom výrobcu v slovenčine) pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu.
Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine.Požadujú sa výrobcom poskytované on-line kurzy, ktoré možno absolvovať bez poplatkov.Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre akademický a vzdelávací sektor.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukázať objednávateľovi, že pre účely plnenia zmluvy má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia.Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).
3. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). Objednávateľ v súčasnosti prevádzkuje svoju IKT infraštruktúru homogénnu a plne virtualizovanú na platforme Vmware a pre jej zálohovanie používa výlučne produkty Veeam. Z uvedeného dôvodu sa variantné riešenie nepripúšťa.
4. Implementácia: Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. Tieto budú poskytnuté dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa.
5. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.
6. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát - CIT, Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

13.01.2022 08:00 — 20.01.2022 16:00

1,00 kompletný predmet zákazky

36 000,00

36 000,00

Dodávateľ potvrdí špecifikáciu uvedenú vo formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.12.2021 15:12

10.01.2022 16:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.01.2022 16:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 508
 30
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.01.2022 09:31 - Vstupná ponuka 35 000,00 € Cena bez DPH
10.01.2022 16:02 - Najvýhodnejšia ponuka 34 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS