42263051
Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť
Imricha Karvaša 1, Bratislava, 81325, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou
Stravovanie
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných kariet alebo ekvivalentom vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 3,83 | 5,10 | |
počet stravných jednotiek | ks | 7000 | ||
počet stravných kariet | ks | 26 | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, |
Stravná karta obsahuje | najdlhšie 24 mesiacov |
Stravná karta | umožňuje bezkontaktné použitie alebo použitie pinu |
Názov |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: - vydania, prevydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky stravných kariet do miesta plnenia, - priradenie objednaných stravných jednotiek k stravným kartám, - vedenie zamestnaneckých účtov k stravným kartám, - všetky súvisiace transakčné náklady, - komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.). |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky sú započítané do provízie dodávateľa. |
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. Výška provízie (VP) nemôže počas trvania zmluvného vzťahu presiahnuť 1,00%. |
Cena predmetu zákazky (CPZ) od 01.01.2022 do 31.12.2022 bude vypočítaná s nominálnou hodnotou stravnej jednotky 4,49 eur vrátane DPH podľa vzorca: CPZ = (počet stravných lístkov x nominálna hodnota stravnej jednotky) + (VP% zo súčinu počtu stravných lístkov x nominálnej hodnoty stravnej jednotky navýšené o platnú DPH). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Ilustratívny príklad pri VP% = 0,5% CPZ = 7000 x 4,49 + 0,005 x 7000 x 4,49 x 1,2 CPZ = 31 430+ 0,005 x 31 430 x 1,2 CPZ = 31 430 + 188,58 CPZ = 31 618,58 |
Výška provízie v % (VP%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 4 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca VP% = CVP / jedno percento z CVP navýšené o DPH, pričom CVP (ako celková hodnota provízie v eurách vrátane DPH) = CPZ - počet stravných lístkov x nominálna hodnota stravnej jednotky. Sadzba DPH je aktuálna hodnota sadzby DPH. Ilustratívny príklad pri CPZ = 31 618,58 CVP = 31 618,58 – 31 430 = 188,58 VP% = 188,58 / (31 430 / 100 x 1,2) VP% = 188,58/377,16 VP% = 0,5 |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek 7000 je maximálne a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží: a) zoznam minimálne troch potravinových obchodných reťazcov s obchodnou sieťou pokrývajúcou všetky slovenské mestá so zastúpením aspoň jedného obchodného reťazca v danom meste, kde sa môže uplatniť stravná karta, b) zoznam minimálne piatich stravovacích zariadení v okruhu 300 m od sídla objednávateľa, kde sa môže uplatniť stravná karta c) rozpis výpočtu provízie |
Dodávateľ zabezpečí akceptáciu stravných kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v meste sídla objednávateľa disponujúcich vhodným platobným terminálom. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do 10 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Pri stravných poukážkach vo forme stravných kariet dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Pri stravných poukážkach vo forme stravných kariet dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.01.2022 do 31.12.2022, resp. do vyčerpania stanoveného počtu stravných jednotiek (7000) podľa toho, čo nastane skôr. |
Imricha Karvaša 1 , Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
05.01.2022 00:00 — 31.12.2022 23:59
7 000,00 stravné jendnotky v hodnote 4,49
31 430,00
31 430,00
vid Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.12.2021 10:50
04.01.2022 12:00
04.01.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.12.2021 11:13 - Vstupná ponuka | 31 430,00 | € | Cena s DPH |
29.12.2021 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 429,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: