00165565
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK
35760419
Asseco Central Europe, a. s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
SLA pre systém Správy registratúry
SLA, správa registratúry
Služba
1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb spojených s údržbou IS Fabasoft eGov Suite na obdobie od1.1.2022 do 31.12.2022 - počet 1 ks
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poskytovanie hotline, pohotovosti, Servisných zásahov , podpory prevádzky IS Správy registratúry u Objednávateľa, podpora integračného rozhrania na Ústredný portál verejnej správy, poskytovanie odborných služieb IS Správy registratúry od 1.1.2022 do 31.12.2022 – počet 1 ks | obdobie 12 mesiacov | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
VŠEOBECNÉ POŽIADAVKY: | |
Zabezpečovanie služieb spojených s údržbou IS Fabasoft eGov Suite na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 v rozsahu: | |
Hotline : poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IS Fabasoft, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IS Fabasoft. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 16.00hod. V prípade, že požiadavku Objednávateľa nie je možné, alebo vhodné riešiť telefonickou konzultáciou, dôjde zo strany Dodávateľa k bezodkladnému návrhu iného spôsobu riešenia tejto požiadavky. | |
Pohotovosť : pripravenosť Dodávateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IS Fabasoft v stanovenom čase. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod.. | |
V prípade nahlásenia výskytu kritických alebo nekritických problémov IS Fabasoft je povinný Dodávateľ poskytnúť riešenie v nasledovných lehotách: Kritický problém: začiatok servisného zásahu do 4 hodín od nahlásenia Dodávateľovi, odstránenie problému, resp. obnova služieb do 24 hodín od začiatku servisného zásahu. Nekritický problém: začiatok servisného zásahu do 24 hodín od nahlásenia Dodávateľovi, odstránenie problému do 5 pracovných dní. | |
Servisný zásah : služby Dodávateľa pri odstraňovaní kritických a/alebo nekritických problémov IS Fabasoft. Rozsah poskytovanej služby: všetky kritické alebo nekritické problémy, ktoré Objednávateľ nahlási písomne prostredníctvom aplikácie Service-desk. Objednávateľ môže kritické a nekritické problémy nahlasovať v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod., kde lehota na začatie riešenia problému (predošlý bod) začína plynúť v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod.. Servisný zásah nezahŕňa služby rozvoja a legislatívne úpravy. | |
Ročná aktualizácia softvérových licencií: dodávanie najnovších verzií základného softvéru Fabasoft. Aktualizácia programového produktu Fabasoft eGov-Suite v rozsahu 410 licencií. Ročná aktualizácia pozostáva zo zaslania, resp. sprístupnenia programov Objednávateľovi na dohodnutom nosiči dát s návodom na inštaláciu a popisom vecných a technických zmien. | |
Up-date (obnova systému Fabasoft eGov- Suite) - výkon inštalácie a sprístupnenie najnovšej verzie IS Fabasoft pre rok 2022 (uvoľnenej pre slovenský trh) a jej nasadenie v prostredí Objednávateľa s popisom technických a vecných zmien. | |
Podpora prevádzky IS Správa registratúry a integračného rozhrania na ÚPVS: konzultačné, prevádzkové, analytické služby súvisiace s prevádzkou IS Správa registratúry a integračného rozhrania medzi IS Správa registratúry a integračného rozhrania na ÚPVS, - zastupovanie Objednávateľa pri komunikácii s tretími stranami, - odstraňovanie chýb rozhrania spôsobných nekorektným zásahom používateľov, - monitorovanie, dohľad a zabezpečenie prevádzkových postupov rozhrania, - podpora, prevádzka, návrh a realizácia úprav elektronických formulárov. | |
Odborné služby podľa požiadaviek. | |
Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi: | |
Služby musia byť poskytované v súlade s výnosom MF SR č. 55/2014 Z. z. v znení výnosu MFSR č. 276/2014 Z. z., výnosu MF SR 137/2015 Z. z. | |
SLA pre Objednávateľa: | |
1. Poskytovanie služieb Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Podpora prevádzky IS Fabasoft vrátane nadstavbových modulov a integračného rozhrania na ÚPVS do 31.12.2022 | |
2. Poskytovanie služieb Obnova systému (up-date) IS Fabasoft eGovSuite do 31.12.2022 | |
3. Ročný maitenence na Fabasoft eGovSuite licencie v počte 410 ks | |
4. Poskytovanie služieb Odborné služby IS Fabasoft a integračného rozhrania na ÚPVS podľa požiadaviek Objednávateľa do 31.12.2022 v počte 80 osobodní. |
Názov |
- Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet obsahujúci jednotkové ceny položiek do 7 dní od účinnosti zmluvy. |
- Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy. |
- Súčinnosť Objednávateľa: - zabezpečenie zálohovania a obnovy IS Fabasoft - zabezpečenie prístupu Dodávateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IS Fabasoft na testovaciu a prevádzkovú zostavu v správe Objednávateľa. |
- Dodávateľovi včas poskytne súčinnosť určenú v dohodnutých podmienkach realizácie úprav, resp. riešenia incidentov; - Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa tejto zmluvy. |
- Poskytované služby typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Prevádzka a podpora integračného rozhrania na ÚPVS, Odborné služby bude Dodávateľ preukazovať formou písomných mesačných výkazov prác vykonaných na základe nahlasovaných požiadaviek Objednávateľa. |
- Písomné mesačné výkazy prác budú vždy podpísané a schválené zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Dodávateľa. Cena za poskytnutie týchto služieb bude stanovená a fakturovaná ako jednorazový ročný poplatok. |
- Osobodeň = 8 pracovných hodín pracovníka počas jedného dňa. |
- Dodávateľ musí byť schopný na základe požiadavky Objednávateľa po dohodnutí obchodných podmienok dodať: Vykonávanie a zabezpečovanie služieb spojených s údržbou IS Fabasoft eGov Suite |
- Dodávateľ musí disponovať minimálne jedným expertom na systém Fabasoft s príslušným certifikátom vydaným oprávnenou autoritou na vydávanie takýchto certifikátov a to certifikátu „Document Management System Designer im Fabasoft 2016“. Uvedený expert musí preukázať 5 ročnú prax so systémom Fabasoft. Túto skutočnosť poskytovateľ preukáže kontaktnej osobe objednávateľa predložením kópie certifikátu a podpísaného čestného vyhlásenia a to najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Miesto plnenia: | Bratislava |
Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
11.01.2022 12:00 — 31.12.2022 00:00
1,00 celok
129 240,00
107 700,00
- Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet obsahujúci jednotkové ceny položiek do 7 dní od účinnosti zmluvy. - Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.12.2021 16:22
10.01.2022 09:00
10.01.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.12.2021 17:03 - Vstupná ponuka | 129 240,00 | € | Cena s DPH |
10.01.2022 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 129 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: