• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2021 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    28.12.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.12.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.12.2021 15:20

Detail zákazky Z202125017

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2021 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    28.12.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.12.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.12.2021 15:20

Základné údaje

Z202125017

OF-247417

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6127082

Objednávateľ

42382530

Spojená škola internátna

Palárikova 1602/1, Snina, 06901, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka plynu

zemný plyn, dodávka zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka plynu
Funkcia
Dodávka plynu do Odberného miesta objednávateľa (ďalej len "OM") v množstve, čase, kvalite a za účelom uvedeným v technických špecifikáciách a podľa Osobitných požiadaviek na plnenie.
Preprava plynu, distribúcia plynu, regulované distribučné služby od príslušného PDS, ku ktorej je OM Objednávateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (ďalej aj ako "Distribučné služby").
Prevzatie zodpovednosti za odchýlku za Objednávateľa pre OM Objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
01 Technické údaje a identifikácia Odberného miesta objednávateľa (ďalej len "OM"):
01.1 Číslo OM 4100050743
01.2 POD kód OM SKSPPDIS001110951315
01.3 Adresa OM Palárikova 1602/1, 069 01 Snina
01.4 Charakter odberu kúrenie, ohrev TUV, varenie
02 Predpokladané množstvo spotreby plynu za 12 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh, tarifa, DMM v m3 342 000 kWh, M8, 400 m3
03 Tolerancia spotreby plynu
03.1 dolná tolerancia spotreby (minimálne množstvo plnenia) 273 600 kWh
03.2 horná tolerancia spotreby (maximálne množstvo plnenia) neobmedzená
04 Predpokladané množstvo odberu plynu podľa jednotlivých mesiacov v m3
04.1 január 6500
04.2 február 4600
04.3 marec 3500
04.4 apríl 2700
04.5 máj 1200
04.6 jún 600
04.7 júl 100
04.8 august 200
04.9 september 900
04.10 október 2800
04.11 november 4000
04.12 december 5900
05 Zmluvné obdobie združenej dodávky:
05.1 Začiatok plnenia 01.01.2022
05.2 Doba plnenia od začiatku plnenia v mesiacoch 12
05.3 Trvanie zmluvy Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov, t. j. od 01.01.2022 do 31.12.2022.
06 Vyúčtovanie plnenia Vyúčtovanie dodaného plnenia bude po skončení zmluvného obdobia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
01 Súčasťou tejto Zmluvy sú Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len "VZP"), ktoré tvoria súčasť Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodanie elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré tvoria prílohu č. 1 k VZP OPET. OPET, VZP a OUEP upravujú najmä otázky súvisiace so vznikom tejto Zmluvy na združenú dodávku plynu, nadobudnutím a stratou účinnosti a platnosti tejto Zmluvy, ako aj práva a povinnosti zmluvných strán založených touto Zmluvou.
02 OPET spolu s VZP a OUEP tvoria prílohu k tejto Zmluve na združenú dodávku plynu. V prípade rozporu medzi touto zmluvou a OPETom, VZP alebo OUEP majú podmienky a požiadavky uvedené v tejto zmluve prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami OPET, VZP alebo OUEP.
03 Plnenie zmluvy bude zabezpečené v štandardoch kvality podľa Vyhlášky ÚRSO č. 278/2012 Z. z., ktorou sa ustanovujú štandardy kvality uskladňovania plynu, prepravy plynu, distribúcie plynu a dodávky plynu v znení neskorších predpisov.
04 Dodávka plynu je považovaná za opakované plnenie, a to v mesačných lehotách počas celej doby plnenia zmluvy.
05 Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa okrem ceny za dodávku plynu všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu: ceny za služby obchodníka, ceny za prepravu plynu, ceny za služby spojené so skladovaním plynu, ceny za distribúciu plynu - ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO, spotrebnú daň a DPH a nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky.
06 OM objednávateľa je pripojené do distribučnej siete príslušného PDS.
07 Objednávateľ je správcom nehnuteľností, do ktorých sa bude uskutočňovať dodávka plnenia, vrátane objektu, v ktorom je umiestnené odberné zariadenia objednávateľa.
08 Objednávateľ nie je oslobodený od platenia spotrebnej dane.
09 Zmluva o dodávke plynu s aktuálnym dodávateľom končí ku dňu predchádzajúcemu dňu začatia dodávky, uvedenému v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy, bod 05.1 tejto zmluvy.
10 Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia podľa platnej legislatívy. Objednávateľ zverejňuje zmluvy na Centrálnom registri zmlúv a na svojej webovej stránke.
11 Faktúra za opakované dodávky vystavená Dodávateľom je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
12 Vyúčtovacia faktúra je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
13 V prípade odberu plnenia vo výške menej ako dolná tolerancia spotreby (minimálne množstvo plnenia) uvedené v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy bod 03.1 z dôvodov pričítateľných Objednávateľovi, je Dodávateľ oprávnený voči Objednávateľovi vyúčtovať za neodobraté plnenie (rozdiel medzi skutočne odobratým plnením a minimálnym množstvom plnenia) kompenzačný poplatok, zodpovedajúci rozdielu ceny za dodávku minimálneho množstva plnenia (vypočítanej pomernou časťou celkovej zmluvnej ceny pre predpokladané množstvo plnenia) a cenou za skutočne odobraté plnenie.
14 Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy štruktúru zmluvnej ceny, t. j. rozpis jednotlivých položiek, z ktorých je vysúťažená cena zložená. Cena za plnenie zmluvy je komplexná a finálna, zahŕňa tiež všetky súvisiace vstupné náklady a poplatky za služby prevádzkovateľa distribučnej siete vrátane poplatkov za uskladňovanie plynu. Cenu počas zmluvného obdobia je možné meniť len výnimočne, a to z dôvodov, ktoré OUEP vyslovene pripúšťa.
15 Dodávateľ poskytne najneskôr 5 pracovných dní pred začiatkom plnenia:
15.01 - platobné údaje, potrebné na úhradu preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia,
15.02 - webovú adresu na webovom sídle dodávateľa, na ktorej má zverejnené informácie podľa čl. IX OUEP,
15.03 - poučenie o spôsobe doručovania písomností,
15.04 - poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých môže objednávateľ uplatniť reklamáciu podľa čl. XI OUEP,
15.05 - poučenie o mieste, spôsobe a lehote na uplatňovanie dostupných prostriedkov na urovnávanie sporov.
16 Podstatným porušením zmluvy je aj nesplnenie povinnosti podľa časti Osobitné požiadavky na plnenie bod 14.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 1602/1, Snina, Snina, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 01.01.2022 00:00

342 000,00 kWh

55 000,00

45 833,33

Vlastný návrh plnenia zákazky požadujeme predložiť podľa osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v bode 14.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.12.2021 13:22

28.12.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.12.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 176
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.12.2021 08:12 - Vstupná ponuka 54 198,23 € Cena s DPH
28.12.2021 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka 54 198,23 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS