• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2021 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    28.12.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.12.2021 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.12.2021 13:15

Detail zákazky Z202125000

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2021 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    28.12.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.12.2021 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.12.2021 13:15

Základné údaje

Z202125000

OF-248440

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6127052

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

11781386

Rudolf Čerňan

Lukáčovce 27, Lukáčovce, 95123, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina

ovocie, zelenina, jablká, cibuľa

  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a zelenina
Funkcia
Ovocie a zelenina slúžia pre prípravu diétnych jedál podľa normy HACCP.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
banány kg 240
jablko Golden kg 1600
mandarinky čerstvé kg 100
melóny čerstvé kg 100
pomaranče čerstvé kg 400
citróny čerstvé kg 200
nektarinky čerstvé kg 100
cesnak čerstvý kg 15
cibuľa čerstvá kg 300
červená repa čerstvá kg 600
kaleráb čerstvý ks 1000
kaleráb čerstvý kg 200
karfiol čerstvý ks 250
kapusta hlávková čerstvá kg 150
kel čerstvý kg 55
mrkva čerstvá kg 1500
paprika čerstvá kg 200
petržlen čerstvý kg 350
paradajky čerstvé kg 900
reďkvička zväzok 100
šalát ľadový ks 300
uhorky zelené čerstvé kg 100
zeler čerstvý kg 500
zemiaky čerstvé kg 10 000
zemiaky nové kg 3 000
čínska kapusta čerstvá kg 800
kapusta kvasená čerstvá kg 100
por čerstvý kg 50
kiwi kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hygienické a výživové požiadavky v zmysle Potravinového kódexu SR vydaného výnosom Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR v platnom znení a Nariadenie Európsk. parlamentu a Rady č.852/2004 o hygiene potravín
- a zákona NR SR č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších zmien a doplnkov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra resp. živnostenský list, ktorý preukazuje  oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných  podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkové ceny bez  DPH aj s DPH, cenu spolu bez DPH a cenu spolu s DPH.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy.
Dodávka tovaru 2 x týždenne do 12:00 hodiny; objednávka 1 deň vopred do 12:00 hodiny.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný po lehote minimálnej  trvanlivosti. Minimálna trvanlivosť: podľa potravinového kódexu SR.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia  faktúry kupujúcemu.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína  plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej  strane.
V prípade, že predávajúci nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny  nedodaného tovaru.
Fakturácia sa bude realizovať jedenkrát mesačne, pričom prílohou faktúry budú objednávateľom potvrdené  dodacie listy.
Objednávateľ je oprávnený započítať pohľadávku dodávateľa, a to aj v prípade, že táto pohľadávka dodávateľa ešte nie je splatná, so  svojimi pohľadávkami voči dodávateľovi, ktoré mu vzniknú zo škôd spôsobených dodávateľom alebo sankcií voči dodávateľovi, alebo  z iných záväzkov dodávateľa voči objednávateľovi a dodávateľ k tomu týmto dáva objednávateľovi svoj súhlas.
V prípade jednostranného započítania splatnej a nesplatnej pohľadávky zaniknú (stretnú sa) pohľadávky okamihom, kedy bude prejav   vôle smerujúci k započítaniu doručený druhej zmluvnej strane.
Zmluvná strana v pozícii veriteľa nie je oprávnená akokoľvek postúpiť pohľadávku voči druhej zmluvnej strane v pozícii dlžníka   bez predchádzajúceho súhlasu zmluvnej strany v pozícii dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore   s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa ust. §39 Občianskeho zákonníka neplatný.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za   rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu   plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech   ceny  podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo  výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

17 153,95

14 833,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Popis jednotlivých výrobkov je rozpísaný pri jednotlivých položkách zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.12.2021 09:17

28.12.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.12.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 130
 148
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.12.2021 09:24 - Vstupná ponuka 14 097,40 € Cena s DPH
22.12.2021 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka 14 097,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS