• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.01.2022 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2022 16:10
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2022 16:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2022 17:00

Detail zákazky Z202124989

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.01.2022 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2022 16:10
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2022 16:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2022 17:00

Základné údaje

Z202124989

OF-248443

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6163780

Objednávateľ

00165701

Okresný súd Trenčín

Piaristická 27, Trenčín, 91180, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok

Zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30199770-8 - Stravné poukážky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky Eur 5,10
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 18000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používaných pre tlač cenných papierov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávka stravných poukážok sa bude vykonávať po častiach - mesačne na základe jednotlivých objednávok vystavených objednávateľom
Dodávka stravných poukážok bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Objednávky na dodanie stravných poukážok bude objednávateľ zasielať dodávateľovi elektronickou formou, a to prostredníctvom e-mailu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ najneskôr do dvoch pracovných dní do dňa odoslania e-mailovej objednávky.
Zmena nominálnej hodnoty stravných poukážok počas trvania zmluvy je právom objednávateľa a vykoná sa na základe objednávky vystavenej objednávateľom, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravných poukážok.
Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty akceptovať. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. Výška dohodnutej provízie v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky, a to dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote - do 15 dní odo dňa ich vrátenia.
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v Eur a výškou provízie v Eur vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za poskytovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy.
Výška provízie sa vyjadruje v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvy.
Výšku provízie v Eur bez DPH stanoví dodávateľ do piatich pracovných dní od uzavretia zmluvy s presnosťou na päť desatinných miest, a to na základe nasledujúceho vzorca: (nominálna hodnota jednej stravnej poukážky x výška provízie v %) : 100
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za jednu stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Daňový doklad (faktúra) za dodané stravné poukážky v danom mesiaci bude objednávateľovi doručený do päť pracovných dní po dodaní stravných poukážok na miesto plnenia zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že počas trvania zmluvy bude mať dodávateľ uzatvorené zmluvy na platbu jeho stravnými poukážkami s minimálne 200 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v okrese Trenčín. Ich zoznam predloží dodávateľ do piatich pracovných dní po uzavretí zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v mesačných objednávkach.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.01.2022 do 31.12.2022, a to bez ohľadu na to, či objednávateľ počas trvania zmluvy odoberie predpokladané množstvo stravných poukážok.
Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že zmluva končí dňom 31.12.2022, alebo posledným dňom kalendárneho mesiaca, ktorý predchádza kalendárnemu mesiacu, v ktorom celková cena za dodanie služby dosiahne výšku ceny predmetu zmluvy.
Dodávateľ má v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora povinnosť byť v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok Pre obdobie uvedené na stravnej poukážke.
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola stravná poukážka vydaná.
Interval objednávania stravných poukážok Mesačne, v mesiaci november a december stravné poukážky s novým emisným obdobím.
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok Najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Piaristická 27, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

31.01.2022 00:00 — 31.12.2022 14:51

18 000,00 ks

91 800,00

91 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.01.2022 11:13

21.01.2022 16:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.01.2022 16:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.01.2022 11:35 - Vstupná ponuka 91 800,00 € Cena bez DPH
12.01.2022 22:29 - Najvýhodnejšia ponuka 91 799,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS