17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
43959954
KORAKO, s. r. o.
Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK
Ochranný overal - OOPP
overal, OOPP
Tovar, Služba
1. Ochranný overal - OOPP
|
|
---|---|
Funkcia |
zvýšená ochrana proti veľmi jemným prachovým častiam a postriekaniu nebezpečnými kvapalnými chemikáliami - určený pre zdravotnícky personál starajúci sa o pacientov s ochorením COVID 19 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ochranný overal - veľkosť M | ks | 1500 | ||
Ochranný overal - veľkosť L | ks | 1100 | ||
Ochranný overal - veľkosť XL | ks | 1100 | ||
Ochranný overal - veľkosť XXXL | ks | 400 | ||
Ochranný overal - veľkosť XXXXL | ks | 1100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ochranný overal | jednorazový ochranný odev (kombinéza s kapucňou) ako osobný ochranný prostriedok kategórie III podľa nariadenia (EÚ) 2016/425 zabezpečujúci ochranu voči škodlivým biologickým činiteľom, Typ 5/6 |
Veľkosti | M, L, XL, XXXL, XXXXL - podľa potrieb obstarávateľa |
Veľkosť XXXXL - minimálne rozmery: | celková dĺžka overalu min. 199 cm, šírka v páse min. 134 cm |
Materiál: | netkaná antistatická textília |
Hmotnosť látky: | min. 55 gr/m2 |
Farba: | biela |
Ochranná trieda: | typ 5, 6 |
Vlastnosti: | odev nezaťažujúci tepelne organizmus, zabezpečujúci dýchanie pokožky a prenos vlhkosti smerom do vonkajšieho prostredia |
Kapucňa: | pevne spojená s overalom, prevedenie s gumičkou okolo tváre, aby bola zabezpečená tesnosť medzi tvárou a overalom pri zachovaní kompatibility s ostatnými OOPP (ochrana zraku a dýchania) |
Zisp: | overal uzatvorený jednosmerným zipsom so zatváraním smerom hore a prekrytý prilepiteľnou záklopkou alebo ekvivalentné riešenie pri zachovaní testnosti overalu a ochrany užívateľa |
Rukávy a nohavice: | ukončené elastickou manžetou alebo gumičkou, aby bola zachovaná testnosť overalu |
Označenie: | odev musí obsahovať piktogramové značenie spĺňajúcich požiadaviek kvality a certifikácie - piktogram s označením minimálne normy EN14126, EN13034, EN13982 čísla špecifických výrobkových noriem alebo |
Označenie: | iné označenie upozorňujúce na riziko, pred ktorým má OOPP chrániť (pevne pripevnené priamo na výrobku) |
Označenie: | typ modelu (pevne pripevnený priamo na výrobku) |
Označenie: | Meno, registrované obchodné meno alebo registrovaná obchodná značka (pevne pripevnená priamo na výrobku) |
Názov |
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“). Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami OPET. |
3. Podľa Čl. IX ods. 11 platných OPET účinných odo dňa 2.8.2021 Objednávateľ požaduje od Uchádzača pri predložení ponuky aj predloženie Vlastného návrhu plnenia zákazky |
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy, a do 5 kalendárnych dní od výzvy objednávateľa vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. |
5. Podľa Čl. VI bod 6.2.3 Všeobecných zmluvných podmienok platných od 2.8.2021 Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača podľa bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Objednávateľ zároveň vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie. |
6. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie z vlastného návrhu na plnenie zákazky a zo zoznamu tovaru s jednotkovými cenami po el. aukcii. |
7. POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý, nerepasovaný tovar. |
8. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
9. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
10. Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad prádla v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve, kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
11. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo. |
12. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
14. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. |
15. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie. |
16. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
17. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a rovnako nie je dotknutý nárok objednávateľa na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa. |
18. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne,oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
20. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
21. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č.1, 2, 3, 4, 7, 20, 23, 24, 25 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy vrátane DPH, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy |
a rovnako iné práva vyplývajúce z podstatného porušenia zmluvy a rovnako nie je dotknuté právo na náhradu škody objednávateľa a rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa. |
22. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
23. POZOR !!! Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
24. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
25. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné. |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
30.12.2021 08:00 — 07.01.2022 14:00
1,00 skupina produktov
7 280,00
7 280,00
Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača podľa bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Objednávateľ zároveň vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.12.2021 13:25
23.12.2021 13:30
23.12.2021 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.12.2021 23:50 - Vstupná ponuka | 7 270,00 | € | Cena bez DPH |
22.12.2021 23:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 270,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: