• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2021 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 09:25

Detail zákazky Z202124965

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2021 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 09:25

Základné údaje

Z202124965

OF-248413

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6112509

Objednávateľ

00738352

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sójové výrobky

Sójové výrobky, sójové kocky, sójové rezance

  • 15331150-3 - Spracované strukoviny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03111100-3 - Sójové bôby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sójové výrobky
Funkcia
Dodávka sójových výrobkov pre kuchyňu spoločného stravovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
sójové kocky, balenie min. 1 kg - max. 5kg kg 100
sójové plátky, balenie min. 1 kg - max. 5 kg kg 80
sójové rezance, balenie min. 1 kg. - max. 5kg kg 30
sójová drvina, balenie min. 1 kg. - max. 5 kg kg 50
nátierky zo sóje, rôzne druhy, balenie v črievku min hmotnosť 75g - maximálna 115 g ks 1 500
Tofu naturálne, pasterizovaný rastlinný výrobok , bez konzervačných látok , bez cholesterolu, vákuovo balené, balenie 1 kg. kg 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sójové kocky, sójové plátky, sójové rezance vysoký obsah plnohodnotných bielkovín, vlákniny a nízky objem tuku, odtučnená sójová múka
Sójová drvina obsahuje sójové bôby
Cholesterol, konzervačné látky a GMO bez obsahu uvedených látok
Syr tofu balené po ks samostatne, I. trieda, NIE GASTRO BALENIA
Doba spotreby a doba trvanlivosti od dodania tovaru syr tofu min. 30 dní, nátierka v črievku min. 50 dní
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Predmet obstarávania bude realizovaný priebežne na základe samostatných čiastkových objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie čiastkovej objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný. V prípade, že dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení.
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, e-mailovej alebo písomnej "čiastkovej objednávky".
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach v čase: od 7:00 hod do 14:00 hod.
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkov, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu. Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia objednávky zo strany obstarávateľa a to v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Výrobky musia byť označené v súlade s §§11 - 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobku, hmotnosť výrobku, dátum spotreby alebo doby trvanlivosti, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR, zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p.
Faktúra je splatná 30 dní odo dňa jej vystavenia. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení Výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa.
Rámcová dohoda platí na obdobie 6 mesiacov, a to od 01.02.2022 do 31.07.2022
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10% objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa §12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 12 mesiacov
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé n a prepravu skaziteľných potravín a živočíšnych produktov.
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste.
V prípade nižšej ponuky (napr. akciových cien) v priebehu trvania Rámcovej dohody od iného dodávateľa za tovar rovnakej kvality si objednávateľ vyhradzuje právo tento akciový tovar odoberať, ak ho úspešný dodávateľ nevie dodať za identickú cenu
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať:- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami ako požadoval,- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
pokračovanie: V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu môže dôjsť jednostranne bez udania dôvodu.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z.z.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkov, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Navrhnutá hodnota Doprava

Ide o 2 rozne teplotné retazce, suché veci sa skladujú pri izbovej teplote, nátierky a tofu sa musia skladovať do cca 8 C. Navrhujeme rozdeliť na 2 samostatné celky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlboká cesta 21, 010 24 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.02.2022 00:00 — 21.07.2022 00:00

1,00 sada

4 237,38

3 530,87

Predmet obstarávania bude realizovaný priebežne na základe samostatných čiastkových objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie čiastkovej objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.12.2021 08:18

20.12.2021 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2021 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 39
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.12.2021 15:59 - Vstupná ponuka 4 237,38 € Cena s DPH
20.12.2021 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka 4 236,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS