00738352
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Sójové výrobky
Sójové výrobky, sójové kocky, sójové rezance
Tovar, Služba
1. Sójové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka sójových výrobkov pre kuchyňu spoločného stravovania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
sójové kocky, balenie min. 1 kg - max. 5kg | kg | 100 | ||
sójové plátky, balenie min. 1 kg - max. 5 kg | kg | 80 | ||
sójové rezance, balenie min. 1 kg. - max. 5kg | kg | 30 | ||
sójová drvina, balenie min. 1 kg. - max. 5 kg | kg | 50 | ||
nátierky zo sóje, rôzne druhy, balenie v črievku min hmotnosť 75g - maximálna 115 g | ks | 1 500 | ||
Tofu naturálne, pasterizovaný rastlinný výrobok , bez konzervačných látok , bez cholesterolu, vákuovo balené, balenie 1 kg. | kg | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Sójové kocky, sójové plátky, sójové rezance | vysoký obsah plnohodnotných bielkovín, vlákniny a nízky objem tuku, odtučnená sójová múka |
Sójová drvina | obsahuje sójové bôby |
Cholesterol, konzervačné látky a GMO | bez obsahu uvedených látok |
Syr tofu | balené po ks samostatne, I. trieda, NIE GASTRO BALENIA |
Doba spotreby a doba trvanlivosti od dodania tovaru | syr tofu min. 30 dní, nátierka v črievku min. 50 dní |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Predmet obstarávania bude realizovaný priebežne na základe samostatných čiastkových objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie čiastkovej objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný. V prípade, že dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, e-mailovej alebo písomnej "čiastkovej objednávky". |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach v čase: od 7:00 hod do 14:00 hod. |
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady. |
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkov, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu. Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia objednávky zo strany obstarávateľa a to v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. |
Výrobky musia byť označené v súlade s §§11 - 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobku, hmotnosť výrobku, dátum spotreby alebo doby trvanlivosti, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR, zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p. |
Faktúra je splatná 30 dní odo dňa jej vystavenia. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení Výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. |
Rámcová dohoda platí na obdobie 6 mesiacov, a to od 01.02.2022 do 31.07.2022 |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10% objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa §12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 12 mesiacov |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé n a prepravu skaziteľných potravín a živočíšnych produktov. |
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. |
V prípade nižšej ponuky (napr. akciových cien) v priebehu trvania Rámcovej dohody od iného dodávateľa za tovar rovnakej kvality si objednávateľ vyhradzuje právo tento akciový tovar odoberať, ak ho úspešný dodávateľ nevie dodať za identickú cenu |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať:- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami ako požadoval,- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
pokračovanie: V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu môže dôjsť jednostranne bez udania dôvodu. |
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z.z. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkov, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Navrhnutá hodnota | Doprava |
Ide o 2 rozne teplotné retazce, suché veci sa skladujú pri izbovej teplote, nátierky a tofu sa musia skladovať do cca 8 C. Navrhujeme rozdeliť na 2 samostatné celky.
Hlboká cesta 21, 010 24 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.02.2022 00:00 — 21.07.2022 00:00
1,00 sada
4 237,38
3 530,87
Predmet obstarávania bude realizovaný priebežne na základe samostatných čiastkových objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie čiastkovej objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2021 08:18
20.12.2021 08:30
20.12.2021 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2021 15:59 - Vstupná ponuka | 4 237,38 | € | Cena s DPH |
20.12.2021 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 236,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: