• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.12.2021 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2021 13:20

Detail zákazky Z202124961

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.12.2021 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2021 13:20

Základné údaje

Z202124961

OF-248212

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6122693

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

toner,tlačiareň

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery do laserových a atramentových tlačiarní
Funkcia
Toner:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner HP CF259X ks 10
Toner HP W2030A č. 415A ks 5
Toner HP W2031A č. 415A ks 5
Toner HP W2032A č. 415A ks 5
Toner HP W2033A č. 415A ks 5
Toner HP CE530A ks 2
Toner HP CE531A ks 2
Toner HP CE532A ks 2
Toner HP CE533A ks 2
Toner HP CE410A ks 10
Toner HP CE411A ks 8
Toner HP CE412A ks 8
Toner HP CE413A ks 8
Toner HP CE505AR ks 10
Toner HP CE285/436A ks 25
Toner HP Q5949A ks 2
Toner CE278A ks 25
Valec HP CE314A ks 1
Toner HP CF283A ks 90
Toner HP CF217A ks 3
Toner HP CE350A ks 3
Toner HP CE351A ks 2
Toner HP CE352A ks 2
Toner HP CE353A ks 2
Toner HP CF226A ks 25
Valec HP CF232A ks 10
Toner HP CF279A ks 20
Toner HP CF230A ks 100
Toner Lexmark E320 ks 1
Toner Lexmark E230 ks 1
Toner Canon 1018C-EXV18 ks 2
Toner Canon 1018C-EXV40 ks 2
Toner Canon C-EXV7 ks 2
Toner Panasonic FX-FAT88E ks 2
Toner Panasonic FX-FA76A ks 2
Toner Panasonic FX-FA83 ks 2
Toner Epson S015329 ks 2
Toner OKI 43571802 ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet obstarania nebude dodaný jednorazovo, objednávateľ požaduje dodanie tovaru priebežne podľa telefonickej alebo písomnej objednávky do 3 dní od objednania.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania.
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dovoz tovaru sa uskutočňuje v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod.
Pri dovoze tovaru je osoba vstupujúca do objektu kupujúceho povinná pri vstupe, ako aj pri odchode strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany kupujúceho.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Uvedené množstvá nie sú pre kupujúceho záväzné.
Požadujeme iba originálne náplne, resp. alternatívne náhrady s dodaním na miesto plnenia.
Cenou za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného kupujúcim a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v rámci 12 mesiacov.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, doba plnenia bude 12 mesiacov a technická špecifikácia predmetu je na 12 mesiacov.
Po uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať tovar v mieste dodania na vlastné náklady.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery v minimálne množstve ako je počet ks predmetu zákazky z miesta určeného objednávateľom na základe telefonického dohovoru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15,91196 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

4 514,40

3 762,00

Požadujeme vlastný návrh plnenia zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.12.2021 11:24

23.12.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.12.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.12.2021 11:11 - Vstupná ponuka 4 514,40 € Cena s DPH
23.12.2021 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka 4 514,38 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS