00632368
Centrum sociálnych služieb - KOLONKA
J. Smreka 486, Púchov, 02001, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mliečne výrobky
mliečne výrobky
Tovar, Služba
1. Mliečne výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mliečnych výrobkov do sociálneho zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Zákvas biely 1 L | L | 70 | ||
2. acidko ochutené 1 L | L | 50 | ||
3. cotagge cheese 180g | ks | 500 | ||
4. mlieko trvanlivé polotučné 1,5% 1 liter | L | 4500 | ||
5. syr v črievku 100g - 51% tuku živočíšny bez rastlinných tukov | ks | 800 | ||
6. smotana trvanlivá na šlahanie 30% tuku 250ml | ks | 170 | ||
7. smotana pochúťková - 12% tuku 200g | ks | 40 | ||
8. syr s bielou plesňou 120g | ks | 51 | ||
9. jogurt ovocný 135g | ks | 397 | ||
10. jogurt biely 150g | ks | 152 | ||
11. smot. krém, termizovaný 80g | ks | 41 | ||
12. mliečna ryža ochutená 175g | ks | 121 | ||
13. tvaroh vanička 250g hrudkový | ks | 241 | ||
14. tvaroh voľný 1kg hrudkový | kg | 20 | ||
15. Syr tavený 50g - 50% tuku živočíšny, bez rastlinných tukov | ks | 1260 | ||
16. bryndza voľná 1kg | kg | 21 | ||
17. parenica 109g neúdená - 20g tuku | ks | 300 | ||
18. syr trojuholníkový 17,5g - 43% tuku živočíšny, bez rastlinných tukov | ks | 1599 | ||
19. syr tehla 45% tuku živočíšny, bez rastlinných tukov | kg | 170 | ||
20. maslo čerstvé 1 kg - 82% tuku | kg | 98 | ||
21. rama - 60% rast. tuku 400g alebo ekvivalent | ks | 490 | ||
22. tatarská omáčka 225ml | ks | 140 | ||
23. nátierkové maslo 200g - ochutené | ks | 550 |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP. |
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar min. 3 x týždenne. |
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru. |
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. |
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách. |
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou. |
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú. |
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky. |
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. V prípade odstúpenia kupujúceho, z dôvodu predávajúceho si uplatní kupujúci zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej ceny bez DPH. |
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPET dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu. |
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov presne od 1.1.2022 do 31.12.2022. Zmluva je účinná dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia |
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt. |
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
21. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (Certifikát ATP). |
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov (ISO 22000) alebo Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. |
23. Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
24. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zmluvu môže vypovedať. |
25. Množstvo odberu potravín sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb kupujúceho. |
J. Smreka 486/12, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
04.01.2022 13:00 — 31.12.2022 13:00
1,00 celok
8 718,67
7 265,55
Žiadame dodávateľov, aby nezadávali ekvivalent, tam kde nie je v predmete zákazky a prečítali si zmluvné podmienky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.12.2021 09:07
03.01.2022 14:00
03.01.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.01.2022 13:26 - Vstupná ponuka | 8 718,67 | € | Cena s DPH |
03.01.2022 13:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 718,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: