• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2021 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2021 13:50

Detail zákazky Z202124937

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2021 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2021 13:50

Základné údaje

Z202124937

OF-248359

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6122677

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Konzervované potraviny, trvanlivé potraviny

Konzervované potraviny, trvanlivé potraviny

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15411100-3 - Rastlinné oleje
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15612000-1 - Obilná alebo rastlinná múka a príbuzné výrobky
  • 15330000-0 - Spracované ovocie a zelenina
  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 15891500-5 - Bujóny
  • 15891410-7 - Polievkové zmesi
  • 15842000-2 - Čokoláda a cukrovinky
  • 15331425-2 - Paradajkový pretlak
  • 15331430-0 - Konzervované huby
  • 15331450-6 - Spracované olivy
  • 15331460-9 - Konzervovaná zelenina
  • 15331461-6 - Konzervovaná kyslá kapusta
  • 15332400-8 - Konzervované ovocie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konzervované potraviny, trvanlivé potraviny
Funkcia
Dodávka konzervovaných a trvanlivých potravín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cesnaková pasta 800 g ks 6
Červená repa 3400 g ks 24
Červená repa 660 g ks 18
Fazuľové struky 3500 g ks 18
Fazuľové struky 660 g ks 12
Feferóny guľaté 640 g ks 12
Hrášok slaný 700 g sklo ks 24
Chrenik 670 g ks 6
Červená paprika Kápia rezy 650 g ks 21
Kapusta kvasená sterlizovaná 3500 g ks 36
Kapusta kvasená sterlizovaná 700 g ks 24
Kapusta červená sterlizovaná 3500 g ks 30
Kapusta červená sterl. 700g ks 18
Karotka s hráškom 640 g ks 24
Kečup 900 g jemný ks 30
Kečup 900g ostrý ks 12
Kôpor v soli 670 g ks 6
Kukurica lahôdková 340 g ks 36
Lečo zeleninové 670g ks 24
Olivy čierne bez kôstky 900 g ks 12
Olivy zelené krájané 900 g ks 30
Paradajkový pretlak 700 g ks 27
Paradajkový pretlak 3400 g ks 15
Šalát poľovnícky 1650g ks 30
Šalát rimavský 3500 g ks 18
Šalát školský 3500g ks 20
Śalát rimavský 3500g ks 15
Čalamáda 3500g ks 18
Senecký šalát 3500g ks 18
Šampiňóny krájané 2550 g ks 24
Šampiňóny krájané 800g ks 16
Uhorky sterlizované 3500g ks 48
Uhorky sterlizované 5-8 cm 800 g ks 24
Fazuľa červená steril.425ml ks 12
Fazuľa červená steril. 2560ml. ks 12
Zmes na zemiakový šalát 3500 g ks 9
Džem jahodový 4 kg ks 4
Džem marhuľový 4 kg ks 4
Marmeláda 4 kg ks 4
Lekvár slivkový 4 kg ks 4
Kompót kokteil ovocný 2650 g ks 27
Kompót jablká strúhané 3200 g ks 6
Kompót kokteil ovocný 850 g ks 24
Kompót jablkový 3200 g ks 18
Kompót broskyňový 850 g ks 15
Kompót broskyňový  sklo 3200 g ks 18
Kompót ananás(kocky, kolieska) 850 ml ks 24
Kompót marhule 3500 g polené ks 12
Kompót brusnicový 350 ml ks 20
Kompót jahodový  850 ml ks 15
Kompót jahodový 2650 ml ks 15
Kompót slivkový polené sklo 3200 g ks 12
Kompót hruškový sklo 3200 g ks 15
Kompót višňový odkôstkovaný sklo 3200 g ks 15
Kompót mandarinkový 2650 ml plech ks 24
Ocot 1 l ks 36
Cestovina abeceda, hviezdičky, zvieratká vaječné kg 30
Cestovina farebné vretená kg 80
Cestovina kolienka vaječné, semolínové(malé, veľké) kg 100
Cestoviny mušličky semolínové kg 25
Cestoviny niťovky vaječné kg 30
Vretená vaječné, semolínové kg 80
Špagety vaječné semolínové kg 20
Tarhoňa vaječná semolínová kg 150
Slovenská ryža kg 150
Fliačky kg 60
Penne kg 80
Cestovina gágoríky kg 30
Široké rezance kg 40
Rastlinný olej 10 L BELL alebo ekvivalent ks 25
Rastlinný olej fritovcí 10 L FRITOL (alebo ekvivalent) ks 25
Slnečnicový, repkový, rastlinný olej 1 L ks 48
Cukor biely kryštál kg 100
Cukor biely práškový kg 10
Cukor vanilkový 20 g ks 600
Soľ kuchynská kg 75
Múka hrubá kg 300
Múka polohrubá výberová kg 400
Múka hladká 00 Extra špeciál kg 480
Krupica detská 500 g kg 5
Huby sušené zmes 20 g ks 10
Kukuričný škrob ks 30
Zemiakový škrob Solamyl ks 30
Krémový prášok zlatý klas 40 g ks 80
Ryža guľatozrnná, výberová 1. trieda kvality kg 280
Ryža dlhozrnná, výberová 1. trieda kvality kg 80
Ryža guľatozrnná, 5kg ks 100
Šošovica veľkozrnná 500 g ks 48
Fazuľa biela(veľká, malá) 500 g ks 48
Fazuľa farebná veľké (bugare) ks 72
Fazuľa farebná (veľká,malá) 500g ks 48
Hrach žltý-lúpaný, polený 5 kg ks 30
Krúpy jačmenné č. 7 ks 18
Hrach žltý-lúpaný, polený 500 g ks 72
Cícer 500 g ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Počas krízovej situácii bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od dátumu 01.01.2022 do 31.12.2022, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 09.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví za každý dodaný tovar. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Súčasne s dodávkou tovaru je požadované dodať 2x originál faktúry (faktúra slúži zároveň ako dodací list, čo musí byť uvedené na faktúre).
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Tovary musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu daného tovaru a chránia ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi.
Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: - názov výrobku- obchodné meno výrobcu- -hmotnosť výrobku- dátum spotreby- spôsob skladovania - zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemecká súpisné číslo 1023, Nemecká, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 14:00

1,00 jeden celok

8 878,59

7 398,95

Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.12.2021 13:44

23.12.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.12.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.12.2021 09:23 - Vstupná ponuka 8 878,58 € Cena s DPH
17.12.2021 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 8 878,58 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS