• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2021 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2021 12:20

Detail zákazky Z202124934

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2021 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2021 12:20

Základné údaje

Z202124934

OF-245116

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6120660

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

36740471

Medsol Slovakia s.r.o.

Mostná 72, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Resuscitačný vozík s príslušenstvom

resuscitačný vozík, defibrilátor, odsávačka

  • 33182100-0 - Defribrilátory
  • 33172200-8 - Prístroje na resuscitáciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Resuscitačný vozík s príslušenstvom
Funkcia
Zostava resusčitačného vozíka s defibrilátorom, odsávačkou a iným príslušenstvom pre potreby zdravotníckeho zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
defibrilátor: čas nabíjania pri plne nabitej baterke na 360J sec 7
defibrilátor: rychlosť krivky  EKG záznamu mm/sec 25
defibrilátor: voľba energie v rozsahu J 2 360 vrátane
defibrilátor: farebný displej na EKG  s uhlopriečkou cm 14
rýchlosť posuvu papiera krivky EKG záznamu mm/sec 25
citlivosť EKG mm/mV 2.5 40
maximálna voľba energie musí byť J 360
nastavovanie eskalácie (veľkosti) energií pre výboj v krokoch, v manuálnom režime defibrilácie krok 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Pojazdný vozík s vrchným pultom, zásuvkami, priehradkami a stojanom na infúzie, držiakom na O2 flašu áno
2. Defibrillátor - bifázický s monitorom EKG áno
monitorovanie SpO2 pre deti a dospelých áno
prenosný /integrovaná záložná batéria, batéria sa nabíja priamo v prístroji/ áno
informácia o stave batérie áno
napájanie 230V, 50Hz áno
tlačiareň áno
možnosť výberu 3 alebo 5 zvodové EKG, s možnosťou výberu zvodu áno
detekcia odpojenia zvodov áno
zobrazenie srdcovej frekvencie áno
alarm srdcovej frekvencie áno
filter sieťového vedenia áno
výboj synchrónný aj asynchrónny áno
určené  pre: neonatal, pediatric, adult áno
minimálne príslušenstvo :                            - externé pádla pre adult, neonatal , pediatric                            - Jednorázové nalepovacie pre adult, neonatal áno
3. Prenosná elektrická a batériová odsávačka na zvratky áno
4. Resuscitačný vak -  Ambuvak s demand ventilom áno
5. Digitálny oscillometrický krvný tlakomer – NIBP áno
6. Laryngoskopická sada, kovová, rukoväť + lyžice veľkosť č. 2, 3, 4 áno
7. Kyslíková maska s hadičkou áno
8. T tubus veľkosť č. 1,2,3,4,5 + silikón áno
9. Resuscitačná maska silikónová č. 4 a č. 5 áno
10. Vzduchovod veľkosť č. 0, 1, 2, 3,4 áno
11. Endotracheálna kanyla s manžetou veľkosť č. 5,0 ; 6,0; 7,0; 7,5; 8,0 áno
Záruka 24 mesiacov áno
Záručný servis áno
Inštalácia, montáž a doprava áno
Komplexné zaškolenie obsluhy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný, nerepasovaný prístroj v predmete Zmluvy.
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu na mieste plnenia.
Objednávateľ potvrdzuje dodávku na preberacom (akceptačnom) protokole a protokole o zaškolení zamestnancov objednávateľa, ktorý pripraví dodávateľ.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov, nástup na servis do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy.
Odborná údržba - pravidelný servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržba a testovanie v intervaloch predpísaných výrobcom musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
Požaduje sa predložiť najneskôr do 1 pracovného dňa od uzatvorenia Zmluvy  ( elektronicky) objednávateľovi vyhlásenie o zhode v zmysle § 23 Zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, detto v zmysle článku 5 Rozhodnutia európskeho parlamentu a rady č. 768/2008/ES z 9. júla 2008 o spoločnom rámci na uvádzanie výrobkov na trh a o zrušení rozhodnutia 93/465/EHS.
Požaduje sa splatnosť faktúry do 60 dní odo dňa poskytnutia zdaniteľného plnenia predmetu Zmluvy. Tieto podmienky majú prednosť pred ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do 5. pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Platba: Bezhotovostným platobným stykom.
Požaduje sa v lehote najneskôr do 1 pracovného dňa od uzatvorenia Zmluvy predložiť (elektronicky) objednávateľovi podrobný rozpočet na celkové plnenie predmetu Zmluvy v položkovitej špecifikácii, presný technický a funkčný popis predmetu zmluvy / zákazky, na základe ktorého bude predmet  jasne identifikovateľný. Predložená ponuka musí obsahovať obchodný názov (značka/typ /model) pri všetkých položkách predmetu zmluvy,  návod na použitie a prospekt.
Požaduje sa v lehote najneskôr do 1 pracovného dňa od uzatvorenia Zmluvy predložiť (elektronicky) objednávateľovi  doklad o pridelení kódu Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv na všetky typy zdravotníckych pomôcok, ktoré spadajú do povinnej evidencie a sú súčasťou predmetu zákazky.  Predkladá sa  neoverená fotokópiu potvrdenia ŠUKL, resp. iný doklad ( ekvivalent ),ktorý nahrádza požadované potvrdenie.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ:
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou, alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia tohto záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
Predávajúci je povinný umožniť výkon kontroly súvisiaci s predmetom plnenia tejto zmluvy ako aj s ostatnými ustanoveniami tejto zmluvy zo strany osôb oprávnených na výkon kontroly, kedykoľvek po uzavretí tejto zmluvy a počas platnosti a účinnosti Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku; oprávnenými osobami sú najmä: a.) poskytovateľ a ním poverené osoby, b.) útvar vnútorného auditu riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c.) Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby,
d.) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e.) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f.) orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g.) osoby prizvané orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

03.01.2022 00:00 — 28.02.2022 23:59

5,00 zostava

58 885,00

58 885,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Vlastný návrh plnenia musí byť v súlade s Osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými v Opisnom formulári. Uchádzač predloží všetky požadované dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a funkcie uvedené v zadaní zákazky, bližšie špecifikované v Opisnom formulári. V rámci vlastného návrhu plnenia predkladaného uchádzačom v lehote na predloženie ponúk požaduje objednávateľ predložiť: položkovitý rozpočet predmetu zákazky s uvedeným značky / modelu /typu výrobku.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.12.2021 10:20

22.12.2021 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2021 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.12.2021 11:06 - Vstupná ponuka 49 995,00 € Cena bez DPH
22.12.2021 11:06 - Najvýhodnejšia ponuka 49 995,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS