• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2021 15:18
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2021 15:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2021 16:10

Detail zákazky Z202124911

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2021 15:18
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2021 15:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2021 16:10

Základné údaje

Z202124911

OF-247776

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6108587

Objednávateľ

00606821

Školský internát Považská 7, Košice

Považská 7, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sedacia súprava

sedacia súprava

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Moderná sedacia súprava - kožená
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková šírka cm 1820
Celková výška cm 920
Celková hĺbka cm 800
Výška sedadla cm 440
Hĺbka sedadla cm 500
Šírka sedadla cm 1700
Výška operadla cm 520
Nosnosť kg 250
Počet miest na sedenie ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál poťahu eko-koža
Farba sedacej súpravy hnedá
Výplň sedadla pena s vysokou hustotou
Konštrukcia sedacej súpravy pevná drevená z borovicového dreva, vystužená oceľovým rámom
4 ks nožičky sedacej súpravy robustné oceľové s povrchovou úpravou chrómovaním, plastové krytky na ochranu pred poškriabaním na každej nožičke
Rozkladacia nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky, požiadavky a požadovaných parametrov objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy a neodobrať tovar.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (doprava, odovzdanie dokladov na riadne užívanie)
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedenú špecifikáciu) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 14 dní.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 08:00h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to v čase od 08:00 h do 14:00 h.
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve, s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave, výlučne nový doposiaľ nepoužitý tovar, s návodom na používanie a údržbu.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu, v cene, v kvalite a v termíne stanovenom objednávateľom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky túto neprevziať.
Záruka minimálne 24 mesiacov, servisný zásah do 24 hodín počas záruky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť vynosenie tovaru na miesto určenia objednávateľom
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Považská, 471/7, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

21.12.2021 15:19 — 23.12.2021 15:19

8,00 ks

4 694,40

3 912,00

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane dokumentov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2021 15:22

17.12.2021 15:18

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2021 15:33

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 227
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2021 18:56 - Vstupná ponuka 4 694,40 € Cena s DPH
17.12.2021 01:08 - Najvýhodnejšia ponuka 4 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS