17336007
Fakultná nemocnica Nitra
Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK
34113924
MED - ART, spol. s r.o.
Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK
Antibiotiká - lieky J01F
antibiotiká, lieky
Tovar, Služba
1. Antibiotiká - lieky J01F
|
|
---|---|
Funkcia |
antibiotiká |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
J01FA02, spiramycín, perorálne | 1,5 M.I.U. | 160 tbl | ||
J01FA09, klaritromycin, parenterálne | 500 mg | 400 amp | ||
J01FA09, klaritromycin, perorálne | 125 mg/5ml 100m l/2500mg | 5 ks | ||
J01FA09, klaritromycin, perorálne | 250 mg/5ml 100ml/5000mg | 20 ks | ||
J01FA09, klaritromycin, perorálne | 500 mg | 1400 tbl flm | ||
J01FA09, klaritromycin, perorálne | 500 mg | 2100 tbl | ||
J01FA10, azitromycín, perorálne | 500 mg | 1200 tbl flm | ||
J01FA10,azitromycín, perorálne | 200mg/5ml 30 ml/1200 mg | 30 ks | ||
J01FF01, klindamycín, parenterálne | 150mg/1ml 300 mg/2ml | 100 amp | ||
J01FF01, klindamycín, parenterálne | 1500mg/1ml 600 mg/4ml | 3000 amp | ||
J01FF01, klindamycín, perorálne | 150 mg | 80 cps dur | ||
J01FF01, klindamycín, perorálne | 300 mg | 3200 cps dur |
Názov |
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia v nemocničnej lekárni |
Termín dodania tovaru je do 24 hodín max. do 3 dní od doručenia čiastkovej objednávky od objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 15.00hod. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe prijatých čiastkových objednávok objednávateľovi (odoslané faxom,mailom alebo telefonicky) v plnom rozsahu, kde bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena. |
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa v závislosti od počtu a diagnóz pacientov. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepostúpi bez súhlasu objednávateľovi na iný subjekt, ani ich inak nescudzí. |
Súčasťou dodávky je povinne faktúra s dodacími listami v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. |
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny môže dodávateľ požadovať od objednávateľa úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu, Nariadenia vlády SR č.87/1995 Z.z. v platnom znení. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Výpoveďou s výpovednou lehotou 3 mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
Požaduje sa v lehote do 5 pracovných dní a pred fyzickým plnením zmluvy, predložiť na adresu objednávateľa v uzatvorenej obálke: |
- doklad o registrácii lieku v SR |
- neoverenú fotokópiu povolenia MZ SR na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iného ekvivalentného dokladu, ktorá nahrádza požadované povolenie. |
- obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu e-mailom do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, cenník (jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH) |
Všetky ceny musia byť uvedené v mene EUR. |
Pri zámene tovaru,zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ. |
Kúpna cena za dodanie tovaru v zmysle tejto zmluvy je uvedená v eurách, ako cena pevná a konečná vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa súvisiacich s dodaním tovaru v zmysle tejto zmluvy. |
V prípade zmeny výšky úhrad zo zdravotných poisťovní za dodávané lieky sa dodávateľ zaväzuje, že cenu za dodávané lieky upraví vždy tak, aby nebola vyššia ako úhrada za tieto lieky zo zdravotných poisťovní. |
V prípade, že počas doby platnosti tejto zmluvy výrobca, ktorý dodáva lieky dodávateľovi, zníži ceny liekov,ktoré sú predmetom tejto zmluvy, dodávateľ sa zaväzuje taktiež znížiť tieto ceny pre objednávateľa v rovnakom pomere ako boli znížené zo strany výrobcu. |
Pokiaľ po uzatvorení zmluvy bude dodávateľ predávať jednotlivé druhy liekov uvedené v tejto zmluve za kúpne ceny nižšie ako sú kúpne ceny dohodnuté medzi zmluvnými stranami, zaplatenie nižšej kúpnej ceny zo strany objednávateľa sa bude považovať za dohodu o zmene kúpnej ceny za jednotlivý druh tovaru a v takomto prípade zmena zmluvy v zmysle dohodnutej kúpnej ceny nemusí byť vyhotovená písomne vo forme dodatku. |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, ked´ prechádza nebezpečenstvo škody na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou expiráciou bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
Objednávateľ je podľa tejto zmluvy oprávnený vrátiť dodávateľovi tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti nasledovne: |
- pri dobe použiteľnosti: |
3- 5 rokov: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti |
2 roky: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti |
1 rok: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 1 mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou." |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať resp. reklamovať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
Požaduje sa dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, pokiaľ nebude v individuálnych prípadoch dohodnuté s obstarávateľom inak. |
Predpokladané množstvo MJ je len orientačné a nie je pre verejného obstarávateľa záväzné. Dodávky sa budú konkretizovať podľa objednávok, v ktorých budú uvedené množstvá a konkrétny sortiment tovaru. |
V prípade, ak sa v opisnom formulári uvádzajú konkrétne názvy tovarov, resp.konkrétne označenia a pod., objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentov. |
Uchádzač sa zaväzuje, že v prípade, ak nebude môcť dodať prípravok, ktorý ponúkol na elektronickom trhovisku, dodá náhradný prípravok (ekvivalent - pokiaľ v danom čase existuje) za cenu prípravku ponúkaného na elektronickom trhovisku. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zmluvné strany sa dohodli, že podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa má Dodávateľ zakázané previesť svoje pohľadávky vzniknuté na základe Zmluvy a/alebo z nej vyplývajúce na inú osobu. Ak Dodávateľ túto dohodu s Objednávateľom nerešpektuje a postúpi pohľadávku napriek dohodnutému zákazu, ani dobrá viera postupníka, ktorý o tomto zákaze nevedel, nemôže zabrániť absolútnej neplatnosti zmluvy o postúpení pohľadávky podľa § 39 Občianskeho zákonníka. |
Špitálska 6, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
29.12.2021 00:00 — 28.12.2022 23:00
1,00 celok
16 997,95
16 997,95
Verejný obstarávateľ požaduje dodržanie predmetu zákazky v celom rozsahu.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2021 12:56
22.12.2021 14:00
22.12.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.12.2021 13:48 - Vstupná ponuka | 16 997,95 | € | Cena bez DPH |
22.12.2021 13:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 997,95 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: