00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Predĺženie platnosti a nákup licencií Microsoft Project Plan 5 a Microsoft Visio Plan 2
Softvér, Microsoft Project, Microsoft Visio
Tovar, Služba
|
1. Licencia Microsoft Project Plan 5
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Microsoft Project Plan 5 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 8 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Doba platnosti licencie | 12 mesiacov |
|
2. Licencia Microsoft Visio Plan 2
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Microsoft Visio Plan 2 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Doba platnosti licencie | 12 mesiacov |
| Názov |
| 1. Objednávateľ požaduje nákup licencií Microsoft Project Plan 5 (Project Plan 5) a Microsoft Visio Plan 2 (Visio Plan 2) vo forme Rámcovej dohody. |
| 2. Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať maximálny počet licencií uvedený v tejto Rámcovej dohode. |
| 3. Čerpanie prostredníctvom elektronického zasielania Čiastkových výziev počas platnosti Rámcovej dohody s periodicitou najviac 1x mesačne, zasielané na adresu oprávnenej osoby Dodávateľa. |
| 4. Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér. Objednávateľ akceptuje aj elektronické dodanie licencií. |
| 5. Dodávateľ musí byť Registrovaným partnerom spoločnosti Microsoft pre požadovaný produkt a program. |
| 6. Dodávateľ predloží do 24 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody cenový rozpočet, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za licencie na 1 užívateľa za mesiac v Eur bez DPH a v Eur s DPH. |
| 7. Objednávateľ požaduje predložiť kontaktné údaje osôb oprávnených konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody do 24 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia. |
| 8. Prvé plnenie (dodanie licencií) nastane do 24 hodín odo dňa predloženia cenového rozpočtu. |
| 9. Objednávateľ v súčasnosti používa produkt Project Plan 5 a Visio Plan 2 a dodaný produkt musí byť plne kompatibilný s existujúcou infraštruktúrou a systémom obstarávateľa. Plnenie predmetu Rámcovej dohody musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov Objednávateľa. |
| 10. Objednávateľ požaduje priamu integráciu s lokálnym Microsoft Active Directory vrátane Single Sign-On a s podporou viacfaktorovej autentifikácie. |
| 11. Ponuka musí zohľadňovať̌ náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Objednávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby. |
| 12. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch od 08:00 hod. - 16:00 hod. |
| 13. Objednávateľ požaduje inštaláciu v mieste plnenia, ktorým je sídlo Objednávateľa. Inštalácia licencií: do 1 pracovného dňa od elektronického doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie zaslanej Objednávateľom. Požiadavky na zmeny počtov licencií bude Objednávateľ oznamovať Dodávateľovi elektronicky a to na adresu oprávnenej osoby. |
| 14. Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru za licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien licencií. |
| 15. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
| 16. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
| 17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| 18. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od Rámcovej dohody. |
| 19. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
| 20. Práva a povinnosti neupravené touto Rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi. |
| 21. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z Rámcovej dohody, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
6 006,96
5 005,80
Dodávateľ predloží do 24 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody cenový rozpočet, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za licencie na 1 užívateľa za mesiac v Eur bez DPH a v Eur s DPH. Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér. Objednávateľ akceptuje aj elektronické dodanie licencií.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2021 15:39
21.12.2021 15:40
21.12.2021 15:55
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.12.2021 14:00 - Vstupná ponuka | 6 000,00 | € | Cena s DPH |
| 21.12.2021 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 998,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: