36102610
Tribečská knižnica v Topoľčanoch
Československej armády 28, Topoľčany, 95535, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné lístky 2022
stravné poukážky, stravné lístky, gastrolístky, zabezpečenie služieb hromadného stravovania
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky pre zamestnancov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | EUR | 4 | ||
Cena provízie za dodanie predmetu zákazky | EUR | 0 | ||
Predpokladané množstvo odobraných stravných lístkov za 1 rok | ks | 5250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR |
Forma stravných poukážok | papierové stravné poukážky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Predmet plnenia bude dodaný po častiach na základe jednotlivých objednávok mesačne, podľa potreby objednávateľa. Dodanie bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných poukážok maximálne do 48 hodín od podania objednávky prostredníctvom kuriérskej služby. |
Objednávky objednávateľ bude zadávať elektronicky, prostredníctvom internetu (e-mailom). |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok. |
Výška provízie je nulová (0 EUR) a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Lehota splatnosti faktúry 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ nebude faktúrovať žiadne iné sumy, provízie a poplatky ako sú uvedené v zmluve. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Výmena nepoužitých stravných poukážok pre nový kalendárny rok je možná jednorázovo najneskôr do 31.1. nasledujúceho kalendárneho roka. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 5 zariadeniami v Topoľčanoch. |
Pre obidve strany platí, že uvedené množstvo stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočné odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné množstvo stravných poukážok. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | Minimálne do konca kalendárneho roka v ktorom boli vydané |
Interval objednávania stravných poukážok | Raz mesačne |
Doba trvania zmluvy | 12 mesiacov |
Miesto plnenia | Tribečská knižnica v Topoľčanoch, Čsl. armády 28, 955 35 Topoľčany |
Československej armády 28, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
01.02.2022 00:00 — 31.01.2023 23:59
5 250,00 ks
21 000,00
21 000,00
Najnižšia suma.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2022 10:35
24.01.2022 10:00
24.01.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.01.2022 11:27 - Vstupná ponuka | 21 000,00 | € | Cena s DPH |
18.01.2022 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 999,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: