00691135
Mesto Košice
Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK
35750774
2imPress s.r.o.
Obchodno – výstavný objekt G, Devínska Nová Ves 7470, Bratislava - mestská časť Devínska Nová Ves, 84107, SVK
Tlač mestských novín
tlač
Služba
1. Tlač mestských novín
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač novín pre účely informovania verejnosti |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný mesačný náklad tlače | ks/1 mesiac | 100 000 | ||
Predpokladaný počet výtlačkov: 3 mesiace Január 2022 – Marec 2022 | ks/3 mesiace | 300 000 | ||
Počet strán 1 výtlačku | počet | 24 | ||
Formát novín A4 | mm | 210 x 297 | ||
Hmotnosť papiera | g | 80 | 105 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Väzba | V1 |
Povrch papiera | matný |
Farebnosť | 4 + 4 |
Forma zaslania tlačových podkladov Dodávateľovi | |
Kvalita služieb | dodržanie STN, správne a úplné zoradenie strán, kvalita papiera, farebnosti, polygrafického spracovania, tlače a orezu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídla Objednávateľa. |
Termín dodania grafických podkladov do tlače : 28.12.2021 do 9.00 hod., 26.1.2022 do 9.00 hod., 24.2.2022 do 9.00 hod. |
Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady spojené s plnením Zmluvy (tlač, balenie, dopravu na miesto plnenia). |
Objednávateľ vyžaduje dodržanie správneho a úplného zoradenia strán, kvalitu papiera, farebnosť, väzbu, orez. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade preukázateľne chybného alebo poškodeného predmetu zákazky bezplatne odstrániť zistené vady a dodať opravenú verziu najneskôr do dvoch pracovných dní od dňa doručenia reklamácie. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že poskytne Dodávateľovi podklady v elektronickej podobe vo formáte PDF v dohodnutých termínoch. |
Lehota plnenia je do troch pracovných dní odo dňa dodania grafických podkladov vo formáte PDF. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že do novín nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré Objednávateľ vopred neschválil. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať zmluvnú cenu na základe preukázateľne zrealizovaného plnenia. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a dodanie plnenia do 10 dní od dodania plnenia. |
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Trieda SNP 48/A, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
28.12.2021 10:00 — 01.03.2022 12:00
1,00 komplet
45 359,88
37 799,90
podľa opisu predmetu zákazky
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2021 14:53
21.12.2021 15:00
21.12.2021 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.12.2021 14:02 - Vstupná ponuka | 45 118,80 | € | Cena s DPH |
21.12.2021 14:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 45 118,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: