• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2021 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2021 13:15

Detail zákazky Z202124868

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2021 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2021 13:15

Základné údaje

Z202124868

OF-248331

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6105130

Objednávateľ

17335981

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Dunajskej Strede

Veľkoblahovská 1067/30, Dunajská Streda, 92901, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby, tlačivá, obálky, papier

  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30197220-4 - Spony na papier
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 30199230-1 - Obálky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Kancelárske potreby – tlačivá, obálky, papier
Funkcia
Kancelárske potreby – tlačivá, obálky, papier
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obálky B6 s doručenkou "Do vlastných rúk" bez opakovaného doručenia, - 12,5x17,6 cm -v balení 1000 kusov balenie 1
Obálky rozmeru 324 × 229 mm, vyrobené z bezdrevného papiera, otvor na kratšej strane, 90 g/ m2. Farba biela. Samolepiace s odtrhávacou páskou. Poštové obálky C4 s páskou, biele, v 1 balení 500 ks balenie 1
Tlačivo Dovolenka, A6, blok, 100 listov blok 15
Tlačivo Spisový obal  A4 20 kus balenie 20
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, samoprepis, blok – 100 listov  A5 blok 10
Denník dispečera zošit – 50 listov  A4 kus 2
Pokladničná kniha priepisová, samopriepis, blok – 100(50x2) listov A4 kus 2
Tlačivo žiadanka na prepravu osôb – nákladu blok 100 listov  A6 blok 15
Odkladacia mapa A4 s tromi chlopňami z prešpánového kartónu gramáže 350 g. farebná kus 10
Záznamová kniha A4  so špirálou  100-listová, linajková kus 4
Výplatné vrecko C6 kus 40
Blok so špirálou- pevné dosky, A4+, linajkový kus 4
Euroobal A4, ľadový, embosovaná PP fólia hrúbky 0,043 mm; rozmery: 230 x 302 mm; farba: ľadová; balenie: 100 ks v sáčku 50 mikrónov balenie 10
Rýchloviazač RO A4 kartónový kus 50
Zošívacie spony 24/6 mm/1000 ks, dĺžka nožičky: 6 mm; 1000 spôn v krabičke krabička 30
Spony listové 33 mm, v balení 100 kusov balenie 1
Spony listové 28 mm, v balení 100 kusov balenie 1
Papier A3 80g/m2 v balení 500 listov balenie 10
Papier bielý A4 80g/m2 v balení 500 listov balenie 50
Euroobal A4 s rozšírenou kapacitou; v balení 10ks balenie 3
Rýchloviazač závesný RZC  A4 kus 20
Samolepiace záložky široké,plastové 25,2x43,2 kus 20
Post-it extra silný3neónové farby 25 x 38 mm samolepiace záložky kus 10
Zvýrazňovač STABILO BOSS Original 1 balenie obsahuje 4 kusy balenie 2
Záznamová kniha B5 so špirálou  80-listov, linajková kus 2
Rýchloviazač PP A4 s kovovou svorkou RAPESCO, kapacita 100 listov kus 5
Archívny box A4, lepenkový, 33x26x11 kus 10
Rýchloviazač PP s priehľadnou prednou stranou a farebnou zadnou stranou, formát A4 kus 30
Lepiaca páska neviditeľná 19 mm x 33 m kus 10
Lepiaca páska 48mmx66 m kus 5
Lepiaca tyčinka PRITT STICK20 g kus 10
Odkladacia mapaOM3  s 3 chlopňami a gumičkou LEIT WOW farebná, formát A4, kapacita 250 listov kus 30
Spisová doska  so šnúrkami, nepoťahovaná, formát A4 kus 50
Stojan na spisy (katalógy) kartón , formát A4, šírka chrbta 10 cm kus 10
Ceruzka obyčajná grafitová  s gumou kus 40
Registratúrny denník, 100 listov - tlačivo ŠEVT 01 170 3 je preverené Ministerstvom vnútra SR kus 2
Bublinkové obálky samolepiace  25x35 cm balenie 10
Rýchloviazač s priehľadnou prednou  stranou s eurodierovaním, formát A4 kus 20
Euroobal extra široký prospektový Esselte A4 maxi, rastrovaný, 25 ks hrúbka: 100 µm • kapacita: 60 – 80 listov bal 5
Písacia podložka lamino A4 čierna kus 4
Guľôčkové pero Robustné guľôčkové pero s klikacím mechanizmom a gumeným úchytom. Guľôčka 0,5 mm kus 41
Guľôčkové pero Centropen Slideball červené kus 20
Korekčné strojčeky - Pritt MICRO ROLLY 6 mm x 10 m kus 10
Guľôčkové pero Centropen Slideball modré kus 20
Guľôčkové pero Centropen Slideball zelené kus 20
Podpisová kniha H PVC s okien kus 5
Uhlový papier ručný prepisovací v 1 balení 100 listov  čierny balenie 2
Samolepiací štítok Označenie odberu odd.- 45 x 35 mm, vellum matný, balenie obsahuje 204 kusov balenie 2
Odkladacia mapa OM 3 s 3 chlopňami a gumičkou P formát A4 PP kus 10
Odkladacia mapa s 3 chlopňami a gumičkou  prešpánová kus 10
Zošívačka s plochým zašívaním na spony 24/6 a 26/6, 30list. kus 5
Doručovací zošit - tlačivo ŠEVT 01 024 0 je preverené Ministerstvom vnútra SR kus 10
Podložka pod myš kus 1
Binder klipy – kancelárske oceľové klipy veľkosť : 15 mm 12bal.x12 ks balenie  (12ks) 10
Binder klipy – kancelárske oceľové klipy veľkosť : 19 mm  12bal.x12 ks balenie (12 ks) 10
Pravítko 30cm plastové kus 5
Etikety PRINT biele 70 x 36 mm, 100 hárkov  100 hárkov balenie (100 hárkov) 1
Etikety do etiketovacích  klieští 16 x 23 mm, biele kotúč 1
Záznamová kniha A5 100 listov linajková kus 10
Záznamová kniha A4 linajková 200 listov kus 5
Papierové utierky  kotúčové BulkySoft,500 listov, Clean XXL kus 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie predmetu zákazky zahŕňa dopravu na miesto plnenia, do sídla objednávateľa.
Faktúra za dodanú časť predmetu plnenia musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky, celkovú cenu dodanej položky, celkovú cenu za dodanie osobitne požadovaného množstva položiek - časti predmetu zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľkoblahovská 1067/30, Dunajská Streda, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika

20.12.2021 08:00 — 27.12.2021 15:00

61,00 časti (počet kusov uvedený pri tech. vlastnosti)

2 300,00

2 300,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorý musí spĺňať všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2021 10:48

16.12.2021 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2021 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 61
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2021 07:55 - Vstupná ponuka 2 298,00 € Cena s DPH
16.12.2021 07:55 - Najvýhodnejšia ponuka 2 298,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS