31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Informačné panely 55"
smart televízory
Tovar, Služba
1. Informačné panely 55"
|
|
---|---|
Funkcia |
TV pre informovanie pacientov o triáži, čakacích dobách, rôznych informáciách o postupoch Centrálneho prijímacieho oddelenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Smart TV | ks | 4 | ||
Uhlopriečka min. | palcov | 55 | ||
Samostatný nástenný držiak kĺbový | ks | 4 | ||
Držiak na stenu s min. nosnosťou | kg | 30 | ||
Držiak vzdialenosť od steny | mm | 55 | 320 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Operačný systém SMART TV Tizen | áno |
VESA prichytenie 200x200 mm | áno |
Držiak na stenu vhodný pre veľké ploché televízory s uhlopriečkou 101-165 cm ( 40" - 65") | áno |
Držiak kompatibilný s rozstupom otvorov podľa štandardu VESA 100x100 až 600x400 | áno |
Držiak v rozsahom natáčania 120 stupňov | áno |
Držiak v rozsahu náklonu 20 stupňov | áno |
Držiak počet otočných bodov ( kĺbov) | 2 |
Maximálne rozlíšenie 4K Ultra HD | áno |
Rozlíšenie displeja minimálne 3840 x 2160 Mpx | áno |
Technológia QLED | áno |
Podsvietenie Edge LED | áno |
Obnovovacia frekvencia panelu 50/60 Hz | áno |
Podporované HDR štandardy HDR10+, HLG | áno |
Prehrávanie z USB, Hotelový režim | áno |
Webový prehliadač | áno |
Bezdrôtové pripojenie WiFi, Bluetooth, Párovanie s mobilným zariadením, AppleAirPlay 2, DLNA | áno |
HDMI 3x, USB 2 x | áno |
Typ tuneru DVB-T2 HEVC, DVB-C | áno |
Výkon reproduktora 20 W | áno |
cena vrátane dopravy, inštalácie a montáže | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar a preniesť na neho vlastnícke právo k tovaru za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú 4 kusy Smart TV so samostatnými nástennými držiakmi na stenu, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodať originálny, nepoužitý a nerepasovaný ( predpísaný) tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom. |
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, záručný list, dodací list, res. preberací protokol. |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava na miesto plnenia, vyloženie, vybalenie, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti. |
Záručný servis s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 48 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom. V prípade, že nedôjde k odstráneniu poruchy alebo k prijatiu náhradného riešenia môže Objednávateľ žiadať pokutu do 0,03% z kúpnej ceny za každých 24 hodín až do odstránenia poruchy. |
Záruka v dĺžke trvania 24 mesiacov pre predmet zmluvy odo dňa, kedy bol tovar/zariadenie uvedené do prevádzky. |
Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú. Jednorazové dodanie predmetu zákazky na základe objednávky Objednávateľa. |
Miestom plnenia je zdravotnícke zariadenie objednávateľa v Bratislave. Miesto dodania bude zadefinované v záväznej objednávke. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, cla, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru po kontrole dokumentov, ktoré majú byť súčasťou dodania tovaru a poskytnutí služieb tvoriacich predmet zmluvy (vrátane uvedenia tovaru do prevádzky, zaškolenia a pod.), potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od vystavenia protokolu o nezrovnalosti, ak objednávateľ nestanoví dlhšiu lehotu. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru. |
Splatnosť faktúry sa požaduje v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho (5) pracovného dňa mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a) názov, typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus TV so samostatným nástenným držiakom) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH a cenu celkom za 4 kusy televízorov so samostatnými nástennými držiakmi bez DPH a s DPH. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predloženej špecifikácie a aktualizovaného rozpočtu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu. |
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej 3 dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Ružinovská 6, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
27.12.2021 08:00 — 10.01.2022 14:00
1,00 skupina tovarov
2 670,00
2 670,00
Dodávateľ vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie: názov, typové označenie tovaru/ výrobcu, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru v slovenskom, alebo českom jazyku tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2021 11:28
16.12.2021 12:45
16.12.2021 13:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2021 14:14 - Vstupná ponuka | 2 670,00 | € | Cena bez DPH |
16.12.2021 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 669,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: