• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2021 12:50

Detail zákazky Z202124854

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2021 12:50

Základné údaje

Z202124854

OF-248328

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6105128

Objednávateľ

36022047 03

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie Hrona, odštepný závod

Partizánska cesta 69, Banská Bystrica, 97498, SVK

Dodávateľ

36844659

B.T.SERVIS SK, s.r.o.

Letecká 2, Sliač, 962 31, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vysokotlakový čistič s ohrevom vody

Vysokotlakový čistič s ohrevom vody

  • 42995000-7 - Rôzne čistiace stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. vysokotlakový čistič s ohrevom vody
Funkcia
Vysokotlakový čistič KRANZLE THERM 895 s bubnom, alebo jeho lepší ekvivalent, za účelom umývania osobných a nákladných vozidiel, poľnohospodárskych strojov, ostatných pracovných strojov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný tlak (plynule regulovateľný) bar 30 195
Prípustný pretlak bar 215
Vodný výkon Qmax l/hod. 895
Odber teplej vody stupeň C 12 80
Vysokotlaková hadica m 20
Pripájací kábel m 7,5
Elektrická prípojka V 400
Hmotnosť zariadenia, vrátane príslušenstva kg 223
Rozmery zariadenia mm 1050x800x1000
Nádrž na palivo (s kontrolou zásoby paliva) l 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ KRANZLE THERM 895 s bubnom, alebo jeho lepší ekvivalent
Ostatné minimálne požiadavky na vybavenie zariadenia bezpečnostná vypínacia pištoľ s držadlom, predĺžený dobeh motora, navíjací bubon, optický systém kontroly spaľovania, digitálny termostat, plynulá regulácia prevádzkového tlaku, vysokotlakové čerpadlo
Ostatné minimálne požiadavky na vybavenie zariadenia externá nádrž na čistú vodu pre napájanie zariadenia, vypínanie horáka pri nedostatku topného oleja
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom Kúpnej zmluvy (ďalej len ako "Zmluva") je na jednej strane záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi 1 ks vysokotlakový čistič s ohrevom vody (ďalej len ako "Tovar") a previesť na neho vlastnícke právo k tejto veci a na strane druhej záväzok Objednávateľa zaplatiť za dodanie Tovaru Dodávateľovi Zmluvnú cenu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoužitý Tovar, v súlade s Objednávateľom zadanou technickou špecifikáciou, vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým sa na účely Zmluvy rozumie sídlo organizačného útvaru Objednávateľa v Lučenci.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy zašle e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa obchodnú značku a typ ponúknutého Tovaru, jeho presnú technickú špecifikáciu, resp. prospekt. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené Dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi Dodávateľovi (e-mailom), či predložené doklady a dokumenty preukazujú splnenie všetkých technických parametrov požadovaných Objednávateľom.
Ak doručená technická špecifikácia Tovaru nie je v súlade s požiadavkami Objednávateľa, Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude v súlade s požiadavkami Objednávateľa. Ak ani táto špecifikácia Tovaru nebude zodpovedať zadaným parametrom, vyhradzuje si Objednávateľ právo Tovar neodobrať a od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľovi sa umožňuje predložiť ponuku s ekvivalentnými riešením s porovnateľnými, respektíve kvalitatívne lepšími parametrami, ako sú technické parametre zadané Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Tovar na miesto plnenia do 30 dní odo dňa uzavretia Zmluvy, pričom presný deň a čas dodania Tovaru je Dodávateľ povinný oznámiť (e-mail) Objednávateľovi, resp. ním poverenej osobe najneskôr 3 pracovné dni vopred. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Súčasťou dodania Tovaru je kompletná sprievodná dokumentácia potrebná na prevádzku, príručka na používanie Tovaru v slovenskom jazyku, vyhlásenie o zhode, návod na opravy a údržbu v slovenskom jazyku, katalóg náhradných dielov, mazací plán.
Zástupca Objednávateľa pri dodaní Tovar skontroluje čo do druhu, kvality a kompletnosti odovzdávanej dokumentácie. V prípade, ak pri preberaní Tovaru nezistí nedostatky dodávaného Tovaru, potvrdí svojim podpisom prevzatie a dodanie Tovaru v dodacom liste. V prípade nesúladu Tovaru s požadovanými technickými parametrami, vád, poškodení, známok opotrebovania, má Objednávateľ právo Tovar neprevziať. Reklamované nedostatky Tovaru alebo odovzdávanej dokumentácie je Dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou Tovaru alebo jeho časti, alebo doplnením dokumentácie do 3 prac. dní odo dňa reklamácie.
Dodávateľ poskytne záruku na Tovar minimálne v trvaní 24 mesiacov od prevzatia Tovaru, resp. od uvedenia Tovaru do prevádzky. Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi záručný servis zabezpečený výlučne autorizovaným servisným strediskom výrobcu, vrátane uvedenia do prevádzky a vykonania záručných prehliadok podľa servisných podmienok.
Nárok na zaplatenie Zmluvnej ceny vzniká Dodávateľovi na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry Objednávateľovi. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry musí byť dodací list, podpísaný oboma zmluvnými stranami. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať správne cenové údaje, náležitosti v zmysle platných právnych predpisov, najmä § 74 zákona č. 222/2004 Z.z., dodací list, je Objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť na prepracovanie. Nová lehota splatnosti začína plynúť doručením riadne opravenej faktúry.
Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet Dodávateľa.  Objednávateľ na plnenie podľa Zmluvy neposkytne preddavok ani zálohu.
Objednávateľ v súvislosti s fakturáciou neodmietne prijať faktúru Dodávateľa v súlade so Smernicou Európskeho parlamentu a Rady 2014/55/EU z 16.4.2014 o elektronickej fakturácii vo verejnom obstarávaní (Ú.v.ÚL 133,06,05,2014), ak táto bude spĺňať ostatné náležitosti v zmysle Zmluvy. Zmluvné strany sú pri fakturácii povinné dodržiavať ustanovenia zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a po vytvorení centrálneho ekonomického systému bude fakturácia prebiehať prostredníctvom tohto systému, ak im z tohto zákona táto povinnosť vyplýva.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikne na Tovare alebo jeho časti počas obdobia, kedy Dodávateľ znáša nebezpečenstvo škody na Tovare. Objednávateľ je oprávnený požadovať do Dodávateľa a Dodávateľ je povinný nahradiť Objednávateľovi škodu, ktorú Dodávateľ spôsobil Objednávateľovi porušením povinností daných Zmluvou, vrátane prípadu, kedy sa jedná o také porušenie povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta.
Porušenie povinnosti Dodávateľa dodať Objednávateľovi Tovar v súlade s požadovanými technickými parametrami, v mieste plnenia a určenom čase v súlade so Zmluvou, sa na základe dohody zmluvných strán považuje za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať Objednávateľovi Tovar v lehote 2 týždňov odo dňa uzavretia Zmluvy, má Objednávateľ právo uplatňovať si voči Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,03% z kúpnej ceny, a to za každý, aj začatý deň trvania porušenia tejto povinnosti.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť písomným odstúpením od Zmluvy, v prípade porušenia Zmluvy, ktoré je označené ako podstatné porušenie Zmluvy. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek počas trvania porušenia zmluvnej povinnosti Dodávateľom.
Akékoľvek korupčné správanie Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa nasledujúcich bodov sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Zmluvné strany sa zaväzujú dodržiavať právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť Objednávateľovi akékoľvek podozrenie na porušenie povinnosti podľa tohto a nasledujúceho bodu a byť súčinný pri vyšetrení podozrenia.
Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden predstaviteľ, zamestnanec, iná osoba konajúca v jeho mene pri plnení pre Objednávateľa v jeho mene na základe Zmluvy neponúka, nebude priamo/nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, žiadať, prijímať finančné prostriedky, iné oceniteľné hodnoty, poskytovať akékoľvek výhody, dary, pohostenia osobe, spoločnosti/podniku, zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu za účelom ovplyvňovania konania tejto osoby v jej funkcii za účelom zisku alebo výhody pri plnení Zmluvy .
Dodávateľ zároveň vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden predstaviteľ, zamestnanec, iná osoba konajúca v jeho mene pri plnení pre Objednávateľa v jeho mene na základe Zmluvy neponúka, nebude priamo/nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, žiadať, prijímať finančné prostriedky, iné oceniteľné hodnoty, poskytovať akékoľvek výhody, dary, pohostenia osobe v zákonodarnom, správnom, súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, v medzinárodnej verejnej organizácií za účelom ovplyvňovania konania tejto osoby v jej funkcii za účelom zisku alebo výhody pri plnení Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

20.12.2021 00:00 — 21.01.2022 00:00

1,00 ks

4 915,00

4 915,00

Podľa dohodnutých zmluvných podmienok

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2021 10:03

16.12.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 208
 33
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2021 12:59 - Vstupná ponuka 4 896,00 € Cena s DPH
16.12.2021 10:28 - Najvýhodnejšia ponuka 4 650,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS