37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
31641440
KOBIT-SK, s. r. o.
M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK
Zmiešavacie centrum na výrobu soľanky - 3ks
miešanie soli, soľanka, zásobník
Tovar, Služba
1. Soľankové hospodárstvo
|
|
---|---|
Funkcia |
Zásobník ktorý slúži na výrobu a uskladnenie soľanky pre potreby verejného obstarávateľa za účelom zimnej údržby ciest. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Soľankové hospodárstvo komplet | ks | 3 | ||
Objem základnej miešacej jednotky | l | 5000 | ||
Výkon zariadenia | l/hod. | 5000 | ||
Doba plnenia posypového vozidla | minúta | 10 | ||
Plniaca hadica posypového vozidla | m | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Základná miešacia jednotka: | |
čerpadlo | 2x (jedno rezervné) |
prepojovací kábel | 380V |
hustomer | áno |
kábel pre signalizáciu naplnenia posypového vozidla | áno |
dopojovací materiál | elektroinštalačný materiál, fitingy |
Doplňujúca výbava: | |
zásobníková nádrž vrátane prepojenia so základnou jednotkou | 5000 l |
plniace rameno | vhodné aj pre staršie typy posypových vozidiel |
ukazovateľ hustoty roztoku | digitálny |
prietokomer vydávaného množstva | digitálny |
nastavenie koncentrácie roztoku | automatické |
Iné parametre: | |
materiálové prevedenie | umelohmotné vrátane čerpadiel |
použiteľný chlorid pre roztok | chlorid sodný |
Súčasťou dodávky zariadenia je: | |
montáž a sfunkčnenie zariadenia u objednávateľa | áno |
elektrická revízna správa | áno |
návod k obsluhe a údržbe | áno |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov ako je zabezpečenie montáže a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie celého predmetu zákazky do 60 kalendárnych dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, Čas/lehota plnenia zmluvy. |
3. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené zariadenie. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis za nasledujúcich podmienok: |
a) počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava porúch alebo výmena chybných komponentov zariadenia, ktoré sa vyskytnú na zariadení v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Chybným komponentom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením. |
b) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, predávajúci je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
c) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu v nasledujúci pracovný deň od jeho nahlásenia, |
d) zabezpečenie záručného a pozáručneho servisu požaduje objednávateľ vzhľadom na konštrukciu vykonávať v danom sídle objednávateľa. |
5. Dodávateľ zašle objednávateľovi do 24 hod., resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značku a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, zhodnej s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom. |
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na predaj zariadenia, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
6. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi zaškolenie obsluhy zariadenia. Školenie v počte min. 2 osôb je zahrnuté v cene zákazky. |
7. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 5 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
8. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny s DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu. |
9. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúry na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI Platobné podmienky, Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). Faktúry musia obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za zariadenie a celkovú cenu za položku. |
10. Názov (označenie) predmetných faktúr na jednotlivé miesta plnenia bude uvedený v rozpise tovaru. |
11. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy resp. úpravu rozsahu plnenia zmluvy s dodávateľom vo väzbe na schválené finančné prostriedky zriaďovateľom objednávateľa. |
13. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
14. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
15. Miestom dodania a montáže predmetu zákazky sú sídla objednávateľa: Kežmarok, Lipany, Medzilaborce. |
16. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
Kežmarok, Nad traťou 30, 060 01 Kežmarok; Lipany, Jánošíková 55, 082 71 Lipany; Medzilaborce, Ševčenkova 16, 068 01 Medzilaborce, Prešovský, Slovenská republika
15.01.2022 09:30 — 21.03.2022 09:30
3,00 kus
107 874,00
107 874,00
Neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy je "Návrh na plnenie kritéria", ktorého celková suma s DPH musí byť totožná so zmluvnou cenou s DPH.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.12.2021 12:38
11.01.2022 09:30
11.01.2022 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.01.2022 14:33 - Vstupná ponuka | 107 874,00 | € | Cena s DPH |
04.01.2022 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 107 874,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: