• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2021 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    11.01.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.01.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.01.2022 10:20

Detail zákazky Z202124853

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2021 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    11.01.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.01.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.01.2022 10:20

Základné údaje

Z202124853

OF-248002

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6144081

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

31641440

KOBIT-SK, s. r. o.

M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zmiešavacie centrum na výrobu soľanky - 3ks

miešanie soli, soľanka, zásobník

  • 44611600-2 - Zásobníky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Soľankové hospodárstvo
Funkcia
Zásobník ktorý slúži na výrobu a uskladnenie soľanky pre potreby verejného obstarávateľa za účelom zimnej údržby ciest.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Soľankové hospodárstvo komplet ks 3
Objem základnej miešacej jednotky l 5000
Výkon zariadenia l/hod. 5000
Doba plnenia posypového vozidla minúta 10
Plniaca hadica posypového vozidla m 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základná miešacia jednotka:
čerpadlo 2x (jedno rezervné)
prepojovací kábel 380V
hustomer áno
kábel pre signalizáciu naplnenia posypového vozidla áno
dopojovací materiál elektroinštalačný materiál, fitingy
Doplňujúca výbava:
zásobníková nádrž vrátane prepojenia so základnou jednotkou 5000 l
plniace rameno vhodné aj pre staršie typy posypových vozidiel
ukazovateľ hustoty roztoku digitálny
prietokomer vydávaného množstva digitálny
nastavenie koncentrácie roztoku automatické
Iné parametre:
materiálové prevedenie umelohmotné vrátane čerpadiel
použiteľný chlorid pre roztok chlorid sodný
Súčasťou dodávky zariadenia je:
montáž a sfunkčnenie zariadenia u objednávateľa áno
elektrická revízna správa áno
návod k obsluhe a údržbe áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov ako je zabezpečenie montáže a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie celého predmetu zákazky do 60 kalendárnych dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, Čas/lehota plnenia zmluvy.
3. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené zariadenie.
4. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis za nasledujúcich podmienok:
a) počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava porúch alebo výmena chybných komponentov zariadenia, ktoré sa vyskytnú na zariadení v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Chybným komponentom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením.
b) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, predávajúci je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka,
c) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu v nasledujúci pracovný deň od jeho nahlásenia,
d) zabezpečenie záručného a pozáručneho servisu požaduje objednávateľ vzhľadom na konštrukciu vykonávať v danom sídle objednávateľa.
5. Dodávateľ zašle objednávateľovi do 24 hod., resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty:
a) dokument s uvedením obchodnej značku a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, zhodnej s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom.
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na predaj zariadenia, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru.
6. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi zaškolenie obsluhy zariadenia. Školenie v počte min. 2 osôb je zahrnuté v cene zákazky.
7. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 5 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
8. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane  kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny  s DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu.
9. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúry na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI Platobné podmienky, Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). Faktúry musia obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za zariadenie a celkovú cenu za položku.
10. Názov (označenie) predmetných faktúr na jednotlivé miesta plnenia bude uvedený v rozpise tovaru.
11. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy resp. úpravu rozsahu plnenia zmluvy s dodávateľom vo väzbe na schválené finančné prostriedky zriaďovateľom objednávateľa.
13. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
14. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
15. Miestom dodania a montáže predmetu zákazky sú sídla objednávateľa: Kežmarok, Lipany, Medzilaborce.
16. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kežmarok, Nad traťou 30, 060 01 Kežmarok; Lipany, Jánošíková 55, 082 71 Lipany; Medzilaborce, Ševčenkova 16, 068 01 Medzilaborce, Prešovský, Slovenská republika

15.01.2022 09:30 — 21.03.2022 09:30

3,00 kus

107 874,00

107 874,00

Neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy je "Návrh na plnenie kritéria", ktorého celková suma s DPH musí byť totožná so zmluvnou cenou s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.12.2021 12:38

11.01.2022 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.01.2022 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 288
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.01.2022 14:33 - Vstupná ponuka 107 874,00 € Cena s DPH
04.01.2022 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka 107 874,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS