• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2021 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2021 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2021 13:15

Detail zákazky Z202124825

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2021 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2021 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2021 13:15

Základné údaje

Z202124825

OF-248284

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6116751

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

36013439

HELVET, s.r.o.

Mládežnícka 326, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Farby na vodorovné dopravné značenie

farba, riedidlo, značenia vozovky

  • 44811000-8 - Farba na vozovku
  • 44832200-3 - Riedidlá
  • 34922110-0 - Sklené guličky na označovanie vozovky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Položka A - Jednozložková farba
Funkcia
Jednozložková akrylátová náterová látka na vodorovné dopravné značenie s dodatočným posypom na asfaltové a betónové povrchy ciest.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farba na VDZ - biela kg 6000
Farba na VDZ - žltá kg 1000
Farba na VDZ - čierna kg 1000
Farba na VDZ - modrá kg 10000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
A1-  Farba na VDZ - biela použiteľná do značkovacieho stroja HOFMANN H18-1 (vysokotlakové trysky "Airless", Graco Line Lazer IV.3900)
koeficient vratného odrazu RL za sucha - biely odtieň R2
trieda prejazdnosti - biely odtieň P4
viskozita pri prietokovom lieviku s priemerom 6 mm podľa STN EN ISO 2431 min. 30 - max. 70 sekúnd
hustota 1,6 - 1,8 g/cm3
zloženie disperzia pigmentov a plnív v akrylátovej živici s prídavkom sušiny a suspenzného činidla, sušina minimálne 70%
použitie značenie na asfaltových, betónových povrchov vozoviek
aplikácia striekaním, natieraním - doriedenie s vhodným riedidlom
doba zasychania maximálne 30 minút
možnosť aplikácie farby pri teplote vozovky už od + 5 °C
trvanlivosť farby: minimálne 90% po 12 mesiacoch
balenie: plechovka, resp. iná pevná uzavretá nádoba o hmotnosti maximálne 30 kg
A-2  Farba na VDZ - farebná (žltá, čriena, modrá)
zloženie: pojivo - akrylátová živica; sušina minimálne 70%
koeficient vratného odrazu RL za sucha - žltý, zelený, červený odtieň R1
použitie: značenie na asfaltových, betónových povrchov vozoviek
aplikácia: doriedenie s vhodným riedidlom
doba zasychania: maximálne 30 minút
možnosť aplikácie farby pri teplote podkladu: už od + 5°C
trvanlivosť farby: minimálne 90% po 12 mesiacoch
balenie: plechovka, resp. iná pevná uzavretá nádoba o hmotnosti maximálne 30 kg
 2. Položka B - Balotina
Funkcia
Balotina na dodatočný posyp akrylátových náterových látok na vodorovné dopravné značenie pre asfaltové a betónové povrchy ciest.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Balotina kg 3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
použitie na posyp farby na VDZ - zabezpečenie reflexnosti náteru
farba biela
typ balotiny: silanizovaná povrchová úprava
tvar zrna: guľatý
zrnitosť: frakcia min. 125 - max. 850 mikrometrov
požadované doporučené množstvo dávkovania: max. 0,3 kg/m2
balenie: vrecia, resp. pevne uzavreté balenie o hmotnosti 25 kg
trvanlivosť: min. 12 mesiacov
 3. Položka C - Riedidlo
Funkcia
Riedidlo vhodné na riedenie akrylátových náterových farieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Riedidlo liter 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
použitie pre jednozložkové akrylátové náterové látky na vodorovné dopravné značenie s dodatočným posypom
trvanlivosť min 12 mesiacov
balenie pevne uzavreté nádoby o objeme max. 30 litrov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Jednotkové ceny ocenených položiek musia zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu rámcovej dohody t. j. vrátane naloženia, dopravy do miesta plnenia, vyloženia z dopravného prostriedku v mieste plnenia a zohľadniť všetky riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude počas doby trvania rámcovej dohody špecifikované objednávateľom v jednotlivých čiastkových výzvach - objednávkach prostredníctvom e-mailu, v ktorom objednávateľ určí druh tovaru, miesto dodania a množstvo podľa vlastnej potreby.
Objednávateľ je oprávnený upraviť predpokladané množstvo tovaru, podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá.
Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
- požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenených položiek (položky "A"-"C" vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena spolu v EUR bez DPH, 20% DPH v EUR a celková cena spolu v EUR s DPH,
- požaduje sa predložiť zoznam položiek s uvedením názvu/obchodnej značky tovaru,
požaduje sa predložiť SK vyhlásenie o parametroch resp. SK certifikát v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z. ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov,
požaduje sa predložiť karty bezpečnostných údajov podľa zák. č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon) a prílohy II -nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1907/2006/ES (REACH) v zmene nariadenia Komisie č. 830/2015/eÚ a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1272/2008/ES (Chemická legislatíva REACH a CLP) na príslušné farby a riedidlá,
požaduje sa predložiť technické listy na farby a riedidlá,
v prípade, že dodávateľ nie je zároveň výrobcom predmetu zákazky, je potrebné preukázať zabezpečenie dodávky zmluvou alebo dohodou s výrobcom o budúcich dodávkach na požadované množstvá a na obdobie trvania dohody s objednávateľom,
požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom sa dodávateľ zaväzuje dodávať predmet zákazky od zmluvného dodávateľa - výrobcu, od ktorého predkladá SK vyhlásenie o parametroch resp. SK certifikát.
Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Farba na VDZ, doklady", vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody
Termín dodania tovaru:
požadovaná lehota dodania: do 2. pracovných dní na miesto plnenia odo dňa doručenia čiastkovej výzvy - objednávky dodávateľovi. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody,
dodanie tovaru sa požaduje v pracovných dňoch t. j. pondelok - piatok od 06.00 hod do 14.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 3 hodiny vopred,
požadovaný dátum spotreby dodávaného tovaru je 12 mesiacov od dátumu dodania (doba expirácie).
Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.
Dodávateľ sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru.
Objednávateľ má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s čiastkovou výzvou - objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého dokladu o preukázaní zhody vlastností tovaru. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný objednávateľom a dodávateľom alebo ak tovar bol doručený prepravnou spoločnosťou, ktorú si dodávateľ na tento účel zabezpečil, tak aj podpisom pracovníka prepravnej služby, ktorý tovar doručil.
Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia objednávateľom v mieste dodania.
Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste.
Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru.
Fakturácia sa vykoná na základe dielčích objednávok, po splnení dodávky predmetu zmluvy na základe dodacích listov potvrdených oboma zmluvnými stranami, ktoré budú tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru.
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie rámcovej dohody.
Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry.
Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 7 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2-dňovej lehote aj s odvôvodnením. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 2 pracovných dní od uznania reklamácie.
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od rámcovej dohody:
nedodržanie lehoty dodania tovaru,
nedodržanie kvality dodaného tovaru,
nedodržanie jednotkových cien,
Nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
rozpis ocenených položiek (položky "A"-"C" vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DpH, celková cena spolu v EUR bez DPH, 20% DPH v EUR a celková cena spolu v EUR s DPH,
zoznam položiek s uvedením názvu/obchodnej značky tovaru,
SK vyhlásenie o parametroch resp. SK certifikát v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov,
karty bezpečnostných údajov podľa zák. č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon) a prílohy II -nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1907/2006/ES (REACH) v zmene nariadenia Komisie č. 830/2015/EÚ a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1272/2008/ES (Chemická legislatíva REACH a CLP) na príslušné farby a riedidlá,
technické listy na farby a riedidlá,
zmluva alebo dohoda s výrobcom o budúcich dodávkach na požadované množstvá a na obdobie trvania dohody s objednávateľom v prípade, že dodávateľ nie je zároveň výrobcom predmetu zákazky,
čestné vyhlásenie, v ktorom sa dodávateľ zaväzuje dodávať predmet zákazky od zmluvného dodávateľa - výrobcu, od ktorého predkladá SK vyhlásenie o parametroch resp. SK certifikát.
v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody,
Ukončenie rámcovej dohody môže nastať:
riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote,
odstúpením od rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok,
odstúpením od rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme,
ukončením rámcovej dohody dohodou zmluvných strán, ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení rámcovej dohody, pre ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení rámcovej dohody v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán.
Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom alebo dodávateľmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 v zmysle špecifikácie

45 504,00

37 920,00

požaduje sa predložiť technické listy na farby a riedidlá, Musí zodpovedať: -STN 01 8020 Dopravné značky na pozemných komunikáciách -STN EN 1436 Materiál na dopravné značenie pozemných komunikácií STN EN 1423 Materiály na vodorovné dopravné značenie pozemných komunikácií, Posypové materiály, Balotina, protišmykové prísady a ich zmesi

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.12.2021 08:45

21.12.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.12.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 464
 33
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.12.2021 15:48 - Vstupná ponuka 45 504,00 € Cena s DPH
21.12.2021 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka 45 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS