• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2022 10:50

Detail zákazky Z202124824

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2022 10:50

Základné údaje

Z202124824

OF-248281

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6145956

Objednávateľ

36311693

Technické služby mesta Partizánske, spol. s r. o.

Nemocničná 979/1, Partizánske, 95830, SVK

Dodávateľ

31421105

AGRI CS Slovakia s.r.o.

Zlatomoravecká cesta 504 , Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kolesový nakladač

Kolesový nakladač

  • 34144710-8 - Nakladače na kolesách
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kolesový nakladač s príslušenstvom
Funkcia
Kolesový nakladač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kolesový nakladač podľa špecifikácie ks 1
Kolesový nakladač - Dĺžka s lopatou mm 7700
Kolesový nakladač - Šírka bez lopapy mm 2700
Kolesový nakladač - Celková výška mm 3400
Kolesový nakladač - Hmotnosť prevádzková kg 15000
Kolesový nakladač - Statické preklápacie zaťaženie v priamom smere kg 10800
Kolesový nakladač - Trhacia sila lopaty kN 140
Kolesový nakladač - Výkon motora (SAE J1349) kW 140
Kolesový nakladač - Max. výška otáčania čapu lopaty mm 3950
Kolesový nakladač - Dosah lopaty v maximálnom zdvihu mm 1100
Kolesový nakladač - Max. rýchlosť vpred km/h 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kolesový nakladač - Emisná norma motora Min. Tier 4i
Kolesový nakladač - Krútiaci moment motora Min. 900 Nm pri 1300 ot/min
Kolesový nakladač - ovládanie výložníka joystickom áno
Kolesový nakladač - kinematika výložníka typu „Z“ áno
Kolesový nakladač - hnacia sústava diesel-hydraulika áno
Kolesový nakladač - automatická prevodovka Powershift 4 rýchlostné stupne vpred, 3 vzad áno
Kolesový nakladač - predná a zadná náprava s diferenciálom áno
Kolesový nakladač - výfukový systém s nízkou výstupnou teplotou spalín (max. 500 0C) áno
Kolesový nakladač - presklená, pretlaková, klimatizovaná FOPS, ROPS kabína s dverami, stieračom a ostrekovaním áno
Kolesový nakladač - sedačka odpružená, vyhrievaná s bezpečnostným pásom áno
Kolesový nakladač - alarm cúvania, maják, rádio, hasiaci prístroj, spätná kamera s monitorom v kabíne áno
Kolesový nakladač - osvetlenie pracovné, predné, zadné áno
Kolesový nakladač - cyklónový predčistič vzduchu s samočistením áno
Kolesový nakladač - systém automatického čistenia všetkých chladičov zmenou smeru otáčania ventilátora áno
Kolesový nakladač - systém hydraulického tlmenia výkyvu výložníka áno
Kolesový nakladač - vysoko výklopná lopata s britom objemu min. 3,2 m3 áno
Kolesový nakladač - pneumatiky min. 20 x 5R25, L 3 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri plnení predmetu zákazky sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“), ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní (zákon č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov), ustanoveniami Obchodného zákonníka v platnom znení, ust. osobitného predpisu týkajúceho sa Registra partnerov verejného sektora a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu Zmluvy uvedenými nižšie:
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky (t.j. typ resp. obchodnú značku predloženú dodávateľom), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky . K návrhu dodávateľa (t.j. k obchodnej značke ) sa objednávateľ vyjadrí emailom do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, tak že oznámi dodávateľovi , či vlastný návrh plnenia zákazky od dodávateľa akceptuje alebo od zmluvy odstupuje ( v zmysle bodu 6.2.3 OPET).
Úspešný uchádzač je povinný najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia emailu od objednávateľa o akceptácii vlastného návrhu plnenia zákazky v zmysle bodu 4. osobitných požiadaviek na plnenie doručiť objednávateľovi presnú technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru (s uvedením výrobcu a presného typového označenia) spolu s fotografiami a katalógovým listom.
Úspešný uchádzač je povinný najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia emailu od objednávateľa o akceptácii vlastného návrhu plnenia zákazky v zmysle bodu  4. osobitných požiadaviek na plnenie doručiť objednávateľovi zoznam servisných stredísk, v ktorých bude poskytovaný záručný servis.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 pracovných dní  odo dňa doručenia emailu od objednávateľa o akceptácii vlastného návrhu plnenia zákazky v zmysle bodu 4. osobitných požiadaviek na plnenie.
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH a bez DPH.
Ostatné:
a) Kúpna zmluva nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť po splnení nasledujúcej odkladacej podmienky: schválenie tejto Zmluvy príslušným riadiacim orgánom v rámci administratívnej finančnej kontroly relevantného obstarávania a súvisiacich postupov v zmysle zákona o finančnej kontrole a audite a podľa postupov upravených v Systéme riadenia EŠIF a v Príručke k procesu verejného obstarávania.
b) Objednávateľ najneskôr do 7 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy vystaví objednávku na dodanie tovaru (predmetu obstarávania).
c) Dodávateľ je povinny zložiť výkonovú zábezpeku v hodnote 8000,- Eur do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky na dodanie tovaru Dodávateľovi. Táto výkonová zábezpeka bude zabezpečovať nároky Objednávateľa voči Dodávateľovi v prípade, ak tento nebude plniť záväzky vyplývajúce z Kúpnej zmluvy. Túto výkonovú zábezpeku sa Objednávateľ zaväzuje vrátiť do 7 dní odo dňa ukončenia dodania tovaru. Spôsob zloženia zabezpeky je v bodoch c1),c2),c3) a je na Dodávaľovi, ktorý spôsob zloženia výkonovej zábezpeky si vyberie.
c1) Zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet Objednávateľa: finančné prostriedky musia byť zložené na účet Objednávateľa, identifikačné údaje účtu uvedie a priloží  verejný obstarávateľ k objednávke.  Finančné prostriedky musia byť pripísané na účte Objednávateľa najneskôr  7-my pracovný deň odo dňa doručenia objednávky na dodanie tovaru Dodávateľovi.
c2) Poskytnutie bankovej záruky uchádzača: záručná listina môže byť vystavená bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou, Banková záruka musí zabezpečovať výkonovú zábezpeku do uplynutia termínu dodania tovaru (dodávateľ si tento termín môže stanoviť podľa toho do akého termínu je schopný tovar dodať, max. však do 30.06.2022). V záručnej listine banka vyhlási, že uspokojí Objednávateľa (veriteľa) za Dodávateľa do 7 pracovných dní, do výšky finančných prostriedkov, ktoré veriteľ požaduje ako výkonovú zábezpeku.
c3)Poistenie záruky/zábezpeky :
c31)Doklad vystavený poisťovňou o poistení výkonovej zábezpeky. Doklad o poistení výkonovej zábezpeky môže byť vystavený poisťovňou alebo pobočkou zahraničnej poisťovne (ďalej len „poisťovňa“). Z dokladu vystaveného poisťovňou musí vyplývať, že: - poisťovňa uspokojí veriteľa za dlžníka – Dodávateľa v prípade prepadnutia jeho výkonovej zábezpeky v prospech Objednávateľa, - poistenie zábezpeky sa použije na úhradu výkonovej zábezpeky ponuky vo výške 8000.- EUR.
c32)Poisťovňa sa zaväzuje zaplatiť vzniknutú pohľadávku do 7 dní po doručení výzvy od Objednávateľa na zaplatenie, na účet Objednávateľa. Poistenie zábezpeky nadobúda platnosť dňom jej vystavenia poisťovňou a vzniká doručením dokladu o poistení výkonovej zábezpeky Objednávateľovi (najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky na dodanie tovaru Dodávateľovi).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 979/1, 958 01 Partizánske, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

20.01.2022 08:00 — 30.06.2022 18:00

1,00 ks

167 500,00

167 500,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ vyžaduje uviesť vo vlastnom návrhu plnenia iba typ a obchodnú značku všetkých položiek predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.12.2021 08:01

12.01.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.01.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 271
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.01.2022 12:14 - Vstupná ponuka 167 500,00 € Cena bez DPH
12.01.2022 06:07 - Najvýhodnejšia ponuka 167 490,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS