• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 16:04
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 13:05

Detail zákazky Z202124817

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 16:04
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2021 13:05

Základné údaje

Z202124817

OF-248256

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6112473

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Konzervované a sterilizované ovocie a zelenina

červená repa, Kukurica, Chren, Lečo, Horčica, konzervované a sterilizované ovocie a zelenina

  • 15331460-9 - Konzervovaná zelenina
  • 15332400-8 - Konzervované ovocie
  • 15871250-1 - Horčica
  • 15332290-3 - Džemy
  • 15871230-5 - Paradajkový kečup
  • 15331465-4 - Konzervovaná špargľa
  • 15890000-3 - Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konzervované a sterilizované ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka konzervovaného a sterilizovaného ovocie a zelenina
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cesnaková pasta 850g kg 20
Červená repa 700g, 3400g kg 100
Sušené rajčiny v oleji kg 80
Paradajky lúpané kg 60
Fazuľové struky 700g, 3500g kg 50
Baranie rohy 620g kg 30
Konzervovaná lúpaná fazuľa, biela, červená 425g kg 50
Feferóny guľaté 340g, 620g kg 80
Mrkva s hráškom 620g kg 30
Hrášok sterilizovaný slaný 800g kg 40
Kukurica sterilizovaná lahôdková 340ml kg 30
Chren v sladkokyslom náleve 700g kg 20
Červená paprika Kapia rezy 340g, 660g kg 60
Špargľa celá 660g, 720g kg 20
Kečup kg 200
Horčica plnotučná 1kg ks 200
Horčica kremžská 440g ks 60
Kapusta kvasená sterilizovaná 3300g, 3500g kg 600
Čalamáda 3400g, 660g kg 300
Kôpor v soli 240g, 620g kg 20
Lečo 670g kg 400
Olivy čierne bez kôstky kg 100
Olivy zelené bez kôstky kg 100
Paradajkový pretlak - koncentrát kg 200
Šalát sterilizovaný mix - moravský, senecký a pod. 660g, 3400g kg 200
Cibuľka v korenenom sladkokyslom náleve 370g, 660g kg 40
Šampiňóny sterilizované 850g, 425g kg 200
Uhorky sterilizované 6-9 cm 3500g kg 500
Uhorky sterilizované 6-9 cm 660g, 680g kg 300
Džem jahodový kg 30
Džem ríbezľový kg 30
Džem marhuľový kg 30
Lekvár slivkový kg 60
Kompót brusnicový kg 40
Kompót ananásový (kocky, kolieska) kg 60
Kompót mandarinkový kg 60
Kompót broskyňový kg 60
Kompót hruškový kg 60
Kompót jahodový kg 60
Kompót slivky polené kg 60
Kompót jablká štvrtené lúpané kg 60
Kompót marhuľový kg 60
Kompót višňový bez kôstky kg 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá čerstvého ovocia zeleniny su úrčené podľa súčastného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov čerstvého ovocia zeleniny služia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objebnávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni /podľa potreby aj v sobotu/ vždy najneskôr do 6.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Bezpečnosť potravín preukázať certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti " Skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov" podľa ISO 22000 a preprava tovaru zodpovedajúca európskym normám Certifikátom ATP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 00:00

1,00 zákazka

8 000,00

7 984,60

Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2021 16:04

20.12.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 141
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2021 10:52 - Vstupná ponuka 7 607,02 € Cena s DPH
16.12.2021 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 7 607,02 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS