30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
43555811
Ľubica Jelačičová - Veľkoobchod OZ
Coburgova 84, Trnava, 91702, SVK
Čerstvé ovocie a zelenina
ovocie, zelenina
Tovar, Služba
1. Chlieb a pekárenský tovar
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Banány | kg | 200 | ||
Broskyne | kg | 100 | ||
Brokolica 500g | kus | 50 | ||
Hliva ustricová | kg | 50 | ||
Hrozno stolové (biele, červené) | kg | 50 | ||
Jablká (Golden, Gala, červené, Idared, Jonagold) | kg | 250 | ||
Kapusta hlávková biela | kg | 300 | ||
Kapusta hlávková červená | kg | 50 | ||
Kapusta kyslá - kvasená | kg | 100 | ||
Kiwi | kg | 50 | ||
Mandarínky | kg | 50 | ||
Melón červený | kg | 50 | ||
Mrkva | kg | 150 | ||
Paprika (zelená, červená, žltá, PCR) | kg | 150 | ||
Paradajky | kg | 150 | ||
Cherry paradajky | kg | 20 | ||
Petržlen | kg | 100 | ||
Petržlenová vňať | kg | 10 | ||
Pomaranče | kg | 200 | ||
Pór | kg | 30 | ||
Šalát hlávkový | ks | 100 | ||
Šampiňóny čerstvé | kg | 150 | ||
Špenát čerstvý | kg | 30 | ||
Uhorky šalátové | kg | 150 | ||
Zeler | kg | 100 | ||
Cibuľa | kg | 400 | ||
Cibuľa jarná zväzok | ks | 100 | ||
Reďkovka zväzok | ks | 100 | ||
Šalát ľadový | kg | 50 | ||
Tekvica maslová, Hokkaido | kg | 30 | ||
Cesnak | kg | 50 | ||
Citrón | kg | 50 | ||
Limetka | kg | 20 | ||
Kel čerstvý | kg | 100 | ||
Čínska kapusta | kg | 50 | ||
Karfiol | kg | 50 | ||
Nektarinky | kg | 80 | ||
Cuketa | kg | 50 | ||
Zemiaky konzumné | kg | 4000 | ||
Baklažán | kg | 50 | ||
Zázvor čerstvý | kg | 10 | ||
Hrušky | kg | 100 | ||
Grep | kg | 200 | ||
Špargľa | kg | 10 | ||
Cibuľa červená | kg | 50 | ||
Kôpor čerstvý | kg | 5 | ||
Kaleráb | kg | 20 | ||
Rukola nepraná čerstvá | kg | 20 | ||
Šalát mix rezaný balený | kg | 20 | ||
Stonkový zeler | kg | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvá čerstvého ovocia zeleniny su úrčené podľa súčastného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné |
Množstvá jednotlivých druhov čerstvého ovocia zeleniny služia pre potreby súťaže. | Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objebnávok. |
Názov |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa. |
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni /podľa potreby aj v sobotu/ vždy najneskôr do 8.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2022 15:00 — 31.12.2022 15:00
1,00 zákazka
14 000,00
13 977,43
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2021 16:03
20.12.2021 10:00
20.12.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2021 14:23 - Vstupná ponuka | 13 664,56 | € | Cena s DPH |
20.12.2021 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 340,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: