• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2021 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2021 11:10

Detail zákazky Z202124793

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2021 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2021 11:10

Základné údaje

Z202124793

OF-247540

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6116732

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

47086661

Boris Vencel

Hviezdoslavova 280/6, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačný materiál

suveníry, reklamné predmety, nákupná taška, hrnček, pexeso, pero, ceruzka, magnetka, poznámkový blok, dáždnik, odznak, zvonček, sklenený pohár, puzzle

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Propagačný materiál s potlačou
Funkcia
reklamné a propagačné účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bavlnená nákupná taška s dlhými uškami, 140 g/m², 100 % bavlna, rozmer: 370  x 410 mm. Potlač: 1 farba čierna do štvorca 26 x 26 cm, 4 vizuály,;2 vizuály po 100 kusov, 2 vizuály po 50 kusov ks 300
Kovový hrnček, objem 330 ml, rozmer 9,7 x priemer 8 cm. Potlač sépia farba, 3 vizuály; 1 vizuál po 100 kusov, 2 vizuál po 50 ks ks 200
Pexeso, 300 g, lesklý obojstranne natieraný kriedový papier, veľkosť kartičky 5 x 5 cm, 32 párov, plnofarebná tlač, 1 vizuál ks 300
Guľôčkové pero z bambusu s kovovým klipom s modrou náplňou, rozmer 11 x 135 mm. Gravír: 4 vizuály; 1 vizuál po 300 ks, 1 vizuál 200 ks, 3 vizuály po 100 kusov ks 800
Ceruzka z prírodného dreva s farebnou gumou, rozmer: 7 x 190 mm, farba gumy biela. Potlač: čierna, 4 vizuály;1 vizuál po 200 kusov, 3 vizuály po 100 kusov ks 500
Magnetky na chladničku - "skladačka" v tvare srdca, pozostáva z 3 rôznych častí z magnetickej fólie (každá časť predstavuje inú pobočku TN múzea), rozmer jednej časti cca 7 x 6 cm, každá časť v plastovej fólii. Potlač plnofarebná ks 100
Magnetky (kovové jadro), rozmer 80 x 55 mm, hrúbka 4 mm. Plnofarebná tlač, 4 vizuály po 200 kusov ks 800
Poznámkový blok -  70 stránkový čistý blok vo veľkosti A5 z recyklovaného papiera, gramáž 70 g/m², 18 x 13 x 07 cm, jeden vizuál. Potlač 1 farba čierna. 6 vizuálov; 1 vizuál po 200 ks, 5 vizuálov po 100 kusov ks 700
Dáždnik pánsky s automatickým otváraním a s dreveným držadlom, 100 x 83  cm, farba tmavomodrá. Sieťotlač, potlač 1 farba biela, 2 vizuály po 50 ks ks 100
Dáždnik dámsky, skladací, 100 x 83 cm, farba tmavomodrá. Sieťotlač, potlač 1 farba biela, 2 vizuály po 50 ks ks 100
Taška papierová biela, natieraný 200 gramový papier povrchovo upravený lesklým laminom. Taška má vystužené dno a vrchnú časť  350 gramový kartón. Textilné ušká bielej farby. Rozmery: (v x š x h) 275 x 220 x 100 mm. Potlač sieťotlače do A3. 3 vizuály po 100 kusov ks 300
Odznak, priemer 3 cm. Potlač 1 farba čierna, 5 vizuálov; 1 vizuál po 300 kusov, 2 vizuály po 100 kusov, 2 vizuály po 200 kusov. ks 900
Keramické zvončeky mini 4,5 cm priemer, farebná potlač ks 200
Keramické zvončeky malé 5,5 cm priemer, farebná potlač ks 200
Drevené turistické= známky, potlač (oficiálne) ks 800
Pohár sklenený s uškom (krígeľ) s objemom 0,5 l s gravírovaním ks 100
Pohár plastový (festivalový) s objemom 0,5 l s farebnou potlačou. Vytvrdený plast "Cupsystem" ks 100
Sada hier v drevenej krabičke - francúzske (žolíkové) hracie karty a 5 kociek. Rozmer 105 x 28 x 97 mm. Potlač jednofarebná ks 100
Plastová hra Puzzle, rozmer 75 x 90 x 6 mm, potlač farebná ks 100
Plastová hra Faun labyrint s troma kovovými guľôčkami, priemer 65 mm, hrúbka 6 mm, farebná potlač prispôsobená labirintu ks 100
Yo Yo drevené s bavlnenou šnúrkou, rozmer 50 x 28 mm, čierna potlač, 2 vizuály, 1 vizuál po 100 ks, 1 vizuál po 50 kusov ks 150
Puzzle 500 dielov, formát A3, potlač ks 50
Puzzle 300 dielov, formát A3, potlač ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V cene dodávky tovaru musí byť zahrnutá aj cena za dopravu a všetky ostatné náklady súvisiace s realizáciou predmetu zákazky vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou.
Vzory na potlač budú dodávateľovi dodané a konkretizované kontaktnou osobou objednávateľa po uzatvorení zmluvy mailovou komunikáciou.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy technický popis a rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Prvá dodávka ( dodávka vzoriek) bude obsahovať po jednom kuse z každého výrobku, ktorých kvalita a splnenie požiadaviek objednávateľa budú posúdené a potvrdené dodávateľovi do 3 dní od dodania vzoriek.  V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu tovarov s technickou špecifikáciou predmetu je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložené vzorky tovarov nezodpovedajú technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ vzorky dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú technickej špecifikácii predmetu požadovanej objednávateľom.
Dodávateľ dodá grafický návrh predmetu zákazky s potlačou do 5 pracovných dní odo dňa obdržania loga, textu potlače a vzorov od objednávateľa - na odsúhlasenie-mailovou komunikáciou. Objednávateľ do 5 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v tejto zmluve.
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi vo viacerých dodávkach. Dodávky predmetu zákazky sa budú uskutočňovať priebežne podľa písomných objednávok objednávateľa vystavovaných počas platnosti tejto zmluvy s lehotou dodania do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. Predĺženie dodacej lehoty je možné len po vzájomnej písomnej (mailovej) dohode zmluvných strán.
Rámcová zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do jedného roka od podpisu zmluvy podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa, resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov a vzoriek, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické a funkčné parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy. V prípade nedodržania technických a funkčných parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách Objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zo strany Dodávateľa.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi pred dodaním predmetu kúpy žiadne preddavky ani zálohové platby.
Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie predmetov zákazky že: - predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy,
alebo - predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať, alebo tovar vrátiť po jeho skontrolovaní na náklady dodávateľa.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí.
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

13 086,00

13 086,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh požadujeme realizovať v súlade s osobitnými požiadavkami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2021 12:06

21.12.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.12.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 32
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.12.2021 13:20 - Vstupná ponuka 13 084,80 € Cena s DPH
20.12.2021 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka 13 084,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS