34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
47086661
Boris Vencel
Hviezdoslavova 280/6, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Propagačný materiál
suveníry, reklamné predmety, nákupná taška, hrnček, pexeso, pero, ceruzka, magnetka, poznámkový blok, dáždnik, odznak, zvonček, sklenený pohár, puzzle
Tovar, Služba
1. Propagačný materiál s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
reklamné a propagačné účely |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bavlnená nákupná taška s dlhými uškami, 140 g/m², 100 % bavlna, rozmer: 370 x 410 mm. Potlač: 1 farba čierna do štvorca 26 x 26 cm, 4 vizuály,;2 vizuály po 100 kusov, 2 vizuály po 50 kusov | ks | 300 | ||
Kovový hrnček, objem 330 ml, rozmer 9,7 x priemer 8 cm. Potlač sépia farba, 3 vizuály; 1 vizuál po 100 kusov, 2 vizuál po 50 ks | ks | 200 | ||
Pexeso, 300 g, lesklý obojstranne natieraný kriedový papier, veľkosť kartičky 5 x 5 cm, 32 párov, plnofarebná tlač, 1 vizuál | ks | 300 | ||
Guľôčkové pero z bambusu s kovovým klipom s modrou náplňou, rozmer 11 x 135 mm. Gravír: 4 vizuály; 1 vizuál po 300 ks, 1 vizuál 200 ks, 3 vizuály po 100 kusov | ks | 800 | ||
Ceruzka z prírodného dreva s farebnou gumou, rozmer: 7 x 190 mm, farba gumy biela. Potlač: čierna, 4 vizuály;1 vizuál po 200 kusov, 3 vizuály po 100 kusov | ks | 500 | ||
Magnetky na chladničku - "skladačka" v tvare srdca, pozostáva z 3 rôznych častí z magnetickej fólie (každá časť predstavuje inú pobočku TN múzea), rozmer jednej časti cca 7 x 6 cm, každá časť v plastovej fólii. Potlač plnofarebná | ks | 100 | ||
Magnetky (kovové jadro), rozmer 80 x 55 mm, hrúbka 4 mm. Plnofarebná tlač, 4 vizuály po 200 kusov | ks | 800 | ||
Poznámkový blok - 70 stránkový čistý blok vo veľkosti A5 z recyklovaného papiera, gramáž 70 g/m², 18 x 13 x 07 cm, jeden vizuál. Potlač 1 farba čierna. 6 vizuálov; 1 vizuál po 200 ks, 5 vizuálov po 100 kusov | ks | 700 | ||
Dáždnik pánsky s automatickým otváraním a s dreveným držadlom, 100 x 83 cm, farba tmavomodrá. Sieťotlač, potlač 1 farba biela, 2 vizuály po 50 ks | ks | 100 | ||
Dáždnik dámsky, skladací, 100 x 83 cm, farba tmavomodrá. Sieťotlač, potlač 1 farba biela, 2 vizuály po 50 ks | ks | 100 | ||
Taška papierová biela, natieraný 200 gramový papier povrchovo upravený lesklým laminom. Taška má vystužené dno a vrchnú časť 350 gramový kartón. Textilné ušká bielej farby. Rozmery: (v x š x h) 275 x 220 x 100 mm. Potlač sieťotlače do A3. 3 vizuály po 100 kusov | ks | 300 | ||
Odznak, priemer 3 cm. Potlač 1 farba čierna, 5 vizuálov; 1 vizuál po 300 kusov, 2 vizuály po 100 kusov, 2 vizuály po 200 kusov. | ks | 900 | ||
Keramické zvončeky mini 4,5 cm priemer, farebná potlač | ks | 200 | ||
Keramické zvončeky malé 5,5 cm priemer, farebná potlač | ks | 200 | ||
Drevené turistické= známky, potlač (oficiálne) | ks | 800 | ||
Pohár sklenený s uškom (krígeľ) s objemom 0,5 l s gravírovaním | ks | 100 | ||
Pohár plastový (festivalový) s objemom 0,5 l s farebnou potlačou. Vytvrdený plast "Cupsystem" | ks | 100 | ||
Sada hier v drevenej krabičke - francúzske (žolíkové) hracie karty a 5 kociek. Rozmer 105 x 28 x 97 mm. Potlač jednofarebná | ks | 100 | ||
Plastová hra Puzzle, rozmer 75 x 90 x 6 mm, potlač farebná | ks | 100 | ||
Plastová hra Faun labyrint s troma kovovými guľôčkami, priemer 65 mm, hrúbka 6 mm, farebná potlač prispôsobená labirintu | ks | 100 | ||
Yo Yo drevené s bavlnenou šnúrkou, rozmer 50 x 28 mm, čierna potlač, 2 vizuály, 1 vizuál po 100 ks, 1 vizuál po 50 kusov | ks | 150 | ||
Puzzle 500 dielov, formát A3, potlač | ks | 50 | ||
Puzzle 300 dielov, formát A3, potlač | ks | 50 |
Názov |
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V cene dodávky tovaru musí byť zahrnutá aj cena za dopravu a všetky ostatné náklady súvisiace s realizáciou predmetu zákazky vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou. |
Vzory na potlač budú dodávateľovi dodané a konkretizované kontaktnou osobou objednávateľa po uzatvorení zmluvy mailovou komunikáciou. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy technický popis a rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Prvá dodávka ( dodávka vzoriek) bude obsahovať po jednom kuse z každého výrobku, ktorých kvalita a splnenie požiadaviek objednávateľa budú posúdené a potvrdené dodávateľovi do 3 dní od dodania vzoriek. V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu tovarov s technickou špecifikáciou predmetu je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložené vzorky tovarov nezodpovedajú technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ vzorky dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú technickej špecifikácii predmetu požadovanej objednávateľom. |
Dodávateľ dodá grafický návrh predmetu zákazky s potlačou do 5 pracovných dní odo dňa obdržania loga, textu potlače a vzorov od objednávateľa - na odsúhlasenie-mailovou komunikáciou. Objednávateľ do 5 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v tejto zmluve. |
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi vo viacerých dodávkach. Dodávky predmetu zákazky sa budú uskutočňovať priebežne podľa písomných objednávok objednávateľa vystavovaných počas platnosti tejto zmluvy s lehotou dodania do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. Predĺženie dodacej lehoty je možné len po vzájomnej písomnej (mailovej) dohode zmluvných strán. |
Rámcová zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do jedného roka od podpisu zmluvy podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa, resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov a vzoriek, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické a funkčné parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy. V prípade nedodržania technických a funkčných parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách Objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zo strany Dodávateľa. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi pred dodaním predmetu kúpy žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie predmetov zákazky že: - predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy, |
alebo - predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať, alebo tovar vrátiť po jeho skontrolovaní na náklady dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
13 086,00
13 086,00
Vlastný návrh požadujeme realizovať v súlade s osobitnými požiadavkami.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2021 12:06
21.12.2021 10:00
21.12.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.12.2021 13:20 - Vstupná ponuka | 13 084,80 | € | Cena s DPH |
20.12.2021 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 084,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: