• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    28.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.12.2021 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2022 10:35

Detail zákazky Z202124789

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2021 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    28.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.12.2021 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2022 10:35

Základné údaje

Z202124789

OF-245026

zazmluvnená

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie autodielne

Testovacia linka bŕzd a tlmičov, Zariadenie pre meranie geometrie kolies, Hydraulický zdvihák

  • 38500000-0 - Kontrolné a testovacie prístroje
  • 38424000-3 - Prístroje na meranie a kontrolu
  • 42413200-6 - Hydraulické zdviháky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Testovacia linka bŕzd a tlmičov
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Testovacia linka bŕzd a tlmičov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Testovacia linka Modular MT combo MCP 413  alebo ekvivalent valcový tester bŕzd a tester tlmičov v jednom kompaktnom ráme
Určená pre testovanie osobných a ľahkých úžitkových vozidiel áno
Obsah dodávky: 1. riadiaca jednotka,  PC s licencovaným systémom Windows, širokouhlý  LCD monitor min. 24“, klávesnica, myš.
2. Mechanika linky tester tlmičov a valcový tester bŕzd s min.12 m kabelážou
Mechanika skúšobne tlmičov Maximálna prejazdová hmotnosť nápravy min. 4 tony
Mechanika skúšobne tlmičov Maximálna hmotnosť testovanej nápravy min. 1700 kg
Mechanika skúšobne tlmičov 4 bodový vážiaci systém – zobrazuje pozíciu kolesa na meranej plošine
Mechanika skúšobne tlmičov Napájanie 3/N/PE 400V AC/ 50Hz
Mechanika skúšobne bŕzd Maximálna prejazdová hmotnosť nápravy min. 4 tony
Mechanika skúšobne bŕzd Maximálna hmotnosť testovanej nápravy min. 1,7 tony
Mechanika skúšobne bŕzd Maximálna brzdná sila min. 4 kN
Mechanika skúšobne bŕzd Výkon motorov min. 2x3kW
Mechanika skúšobne bŕzd Štandardná testovacia rýchlosť min. 5,5 km/hod
Mechanika skúšobne bŕzd Testovacie valce min. 205 x 700 mm
Mechanika skúšobne bŕzd Napájanie 3/N/PE 400V AC/ 50Hz
3. Riadiaci program skúšobne s licenčným kľúčom softvér v slovenskom alebo českom jazyku
 2. Zariadenie pre meranie geometrie kolies
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zariadenie na meranie geometrie kolies ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zariadenie na meranie geometrie kolies PROFI - Wa58 alebo ekvivalent áno
Elektronická laserová geometria kolies  na meranie zbiehavosti kolies, odklonu, záklonu a príklonu, presádzania kolies, jazdnej osi, diferenčného uhla a pod. áno
min. 6 CCD senzorov áno
bezdrôtová komunikácia áno
integrovaná nabíjacia sústava áno
PC s licencovaným systémom Windows, min. 19“ LCD monitor, klávesnica, myš a tlačiareň áno
softvér s licencovanou databázou predpísaných hodnôt s možnosťou rozširovania v slovenskom alebo českom jazyku áno
rýchloupínacie držiaky v minimálnom rozsahu 11“ až 21“ áno
prípravok na aretáciu volantu áno
prípravok na aretáciu pedálu brzdy áno
pár otočných plošín áno
displej predných meracích hláv áno
Samostatná činnosť zariadenia bez nutnosti pripojenia k PC. áno
 3. Hydraulický zdvihák
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hydraulický zdvihák ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dvojstĺpový hydraulický zdvihák Golemtech 4000 alebo ekvivalent áno
Sada na chemické ukotvenie – chemické kotvy 12 závitových tyčí, matiek a podložiek áno
Dvojstĺpový zdvihák s nosnosťou min. 4 tony určený na zdvíhanie ťažších osobných ako aj dodávkových vozidiel. Nízky spojovací prah medzi stĺpmi, tichý chod, elektronicky ovládané bezpečnostné západky. áno
Minimálna výška zdvihu 100 mm
Maximálna výška zdvihu min. 1900 mm
Šírka medzi stĺpmi min. 2860 mm
Max. prejazdová šírka min. 2590 mm
Motor 400V
Hydraulický olej min. 10 l
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, inštaláciu a uvedenie do prevádzky na mieste plnenia a revízie.
Vrátane zaškolenia min. 4 osôb. Návod na obsluhu a údržbu/ kompletná dokumentácia v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Ak sa v technickej  špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného  tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný  predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo  v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. Požadovať náhradu škody a udelí neuspokojivú referenciu.
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, originál, v originálnom balení, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou  faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly.
Zmluva a nadobudnutie učinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkach financovaných z fondov EÚ“ OPET v platnom znení.
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Sokolicami 14, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.05.2022 08:00 — 31.10.2022 15:00

3,00 položky

49 127,20

40 939,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť presný názov tovaru (typ a model prípadne obchodnú značku).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2021 13:56

28.12.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.12.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 409
 77
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.12.2021 09:52 - Vstupná ponuka 49 127,20 € Cena s DPH
22.12.2021 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka 49 099,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS